Hej allesammen,
Tirsdag d. 14.09.10 kl. 15.34 fødte jeg min lille velskabte, sunde og raske dreng! Mod forventning besluttede han sig pludselig for at komme ud - 3 uger for tidligt! 
Det er det mest fantastiske jeg nogensinde har oplevet - at blive mor. Og Michael har det præcis på samme måde - altså som far! 
Han var 51 cm. og vejede 3174 g. ved fødslen - og har lige haft mit første sundhedsplejerske besøg i dag, og han havde allerede nået sin fødselsvægt igen og 200 g. til (de siger, at de små bare skal have nået deres fødselsvægt efter 10 dage)!
Alting går bare SÅ fantastisk godt, og hold op, hvor gik fødslen stærkt! Jeg havde ingen plukveer haft i graviditeten (måske 1 eller 2, men tror ikke det var det alligevel) og pludselig natten til tirsdag d. 14. vågnede jeg med ondt i lænden og så udviklede det sig hurtigt til rigtige veer! Jeg var godt nok i tvivl til at starte med - også fordi det slet ikke var forventet! Men jeg rød ind på Hvidovre og ved undersøgelsen havde jeg - vildt nok - åbnet mig 8-9 cm og var klar til at gå igang med fødslen!!! Og ikke mange timer - og en rigtig god og komplikationsfri fødsel - lå jeg med vores lille skat i armene! Fik en masse ros fra jordemoderen, som sjældent havde oplevet en så nem og flot fødsel for en førstegangsfødende!
Og så blev Michael jo den stolteste kæreste og far!
Hvor er det bare det mest fantastiske i verden! 
Anmeld