Så fødte jeg - 14.09.10!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.917 visninger
21 svar
0 synes godt om
21. september 2010

Louisesam

Hej allesammen,

Tirsdag d. 14.09.10 kl. 15.34 fødte jeg min lille velskabte, sunde og raske dreng! Mod forventning besluttede han sig pludselig for at komme ud - 3 uger for tidligt!

Det er det mest fantastiske jeg nogensinde har oplevet - at blive mor. Og Michael har det præcis på samme måde - altså som far!

Han var 51 cm. og vejede 3174 g. ved fødslen - og har lige haft mit første sundhedsplejerske besøg i dag, og han havde allerede nået sin fødselsvægt igen og 200 g. til (de siger, at de små bare skal have nået deres fødselsvægt efter 10 dage)!

Alting går bare SÅ fantastisk godt, og hold op, hvor gik fødslen stærkt! Jeg havde ingen plukveer haft i graviditeten (måske 1 eller 2, men tror ikke det var det alligevel) og pludselig natten til tirsdag d. 14. vågnede jeg med ondt i lænden og så udviklede det sig hurtigt til rigtige veer! Jeg var godt nok i tvivl til at starte med - også fordi det slet ikke var forventet! Men jeg rød ind på Hvidovre og ved undersøgelsen havde jeg - vildt nok - åbnet mig 8-9 cm og var klar til at gå igang med fødslen!!! Og ikke mange timer - og en rigtig god og komplikationsfri fødsel - lå jeg med vores lille skat i armene! Fik en masse ros fra jordemoderen, som sjældent havde oplevet en så nem og flot fødsel for en førstegangsfødende!  Og så blev Michael jo den stolteste kæreste og far!

Hvor er det bare det mest fantastiske i verden!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

misslea

Louisesam skriver:

Hej allesammen,

Tirsdag d. 14.09.10 kl. 15.34 fødte jeg min lille velskabte, sunde og raske dreng! Mod forventning besluttede han sig pludselig for at komme ud - 3 uger for tidligt!

Det er det mest fantastiske jeg nogensinde har oplevet - at blive mor. Og Michael har det præcis på samme måde - altså som far!

Han var 51 cm. og vejede 3174 g. ved fødslen - og har lige haft mit første sundhedsplejerske besøg i dag, og han havde allerede nået sin fødselsvægt igen og 200 g. til (de siger, at de små bare skal have nået deres fødselsvægt efter 10 dage)!

Alting går bare SÅ fantastisk godt, og hold op, hvor gik fødslen stærkt! Jeg havde ingen plukveer haft i graviditeten (måske 1 eller 2, men tror ikke det var det alligevel) og pludselig natten til tirsdag d. 14. vågnede jeg med ondt i lænden og så udviklede det sig hurtigt til rigtige veer! Jeg var godt nok i tvivl til at starte med - også fordi det slet ikke var forventet! Men jeg rød ind på Hvidovre og ved undersøgelsen havde jeg - vildt nok - åbnet mig 8-9 cm og var klar til at gå igang med fødslen!!! Og ikke mange timer - og en rigtig god og komplikationsfri fødsel - lå jeg med vores lille skat i armene! Fik en masse ros fra jordemoderen, som sjældent havde oplevet en så nem og flot fødsel for en førstegangsfødende!  Og så blev Michael jo den stolteste kæreste og far!

Hvor er det bare det mest fantastiske i verden!

GUUUUUUD Louise dog - hvor skønt!!! Og et kæææææmpe tillykke med jeres dejlige lille dreng

Og sikke da en fin størrelse han har - taget i betragtning at han er kommet 3 uger før tid... sejt!!! Hvad kunne det dog ikke været blevet til, hvis han var blevet derinde til 14 dage over tid... hihi

Dejligt at høre, at I alle har det så godt... og heeey vi glæder os til billede-spam....

Mange fra Lea - som også venter spændt på vores lille prinsesses ankomst (idag 38+1)

Anmeld

21. september 2010

Louisesam

Her kan I se vores lille vidunder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. september 2010

Anja

Hvor ser han bare dejlig ud  

Når man ser på de billeder kan man da SLET ikke vente med at se sin egen lille bebs

Anmeld

21. september 2010

Camillee

Tillykke med ham (: sikke en lille køn en ,
og ja det er den mest vindunderlige føelse at blive mor (: <3
Ja en fin størrelse  . men stor i forhold til min lille dreng (: men fødte så også i uge 34+4 .

Anmeld

21. september 2010

oo

nejnejnej, hvor er han fin! puha, mit hjerte hopper helt rundt af at sidde og kigge på ham

det lyder jo helt fantastisk med fødslen - sådan må det vist godt være hele vejen rundt i oktobergruppen

og KÆMPE TILLYKKE!!!

Anmeld

21. september 2010

Slettet

TILLYKKE!!! ...og TAK - du giver os andre håb om, at vi ikke nødvendigvis behøver vente heeelt til termin

...Han er godt nok en dejlig lille fyr, ved I hvad han skal hedde? Ligner han ikke dig meget??

Anmeld

21. september 2010

misslea

Louisesam skriver:

Her kan I se vores lille vidunder

Aaarrmen altså... hvor er han dog CUTE!!!!!

Og hey.... han ligner da vidst sin mor hva???

Anmeld

21. september 2010

Slettet

Anja skriver:

Hvor ser han bare dejlig ud  

Når man ser på de billeder kan man da SLET ikke vente med at se sin egen lille bebs

Lige præcis!

Anmeld

21. september 2010

misslea

Tjuhl skriver:

nejnejnej, hvor er han fin! puha, mit hjerte hopper helt rundt af at sidde og kigge på ham

det lyder jo helt fantastisk med fødslen - sådan må det vist godt være hele vejen rundt i oktobergruppen

og KÆMPE TILLYKKE!!!

Jooo Trine - den kan jeg vidst godt tilslutte mig....!!! Det er da lidt af en drømmefødsel... heheh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.