Andre tudemødre????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

480 visninger
10 svar
0 synes godt om
24. juli 2008

Hyner

Ja endelig kom jeg i tanke om hvad det var jeg skulle skrive....

Hvordan er jeres hormoner blevet efter fødslen omkring jeres tuderi???
Tuder i mere eller nemmere eller er i blevet totalt rå og aldrig klemmer en tårer ud????

Jeg selv er blevet en møgirriterende tudefrans...
Tuder af den mest latterlige tegnefilm til de rigtige tårer-perserfilm..(lovemovie) Jeg er da ikke til at holde ud at se film med, for enten æder jeg en hel pose chips (selv velogmærket +o() ellers tuder jeg i et væk...
Og hvor er det da bare øv, tør jo snart ikke tage i biffen8(

Krams Henriette -der dog ikke tuder nu:))

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2008

Plysbjørnen

Jeg er også blevet noget af en Tudemarie... Men okay jeg kan jo altid bruge undskyldningen at jeg er gravid...

Men det er som regel når jeg ser noget der har med børn at gøre, eller hvis jeg f.eks. ser ExtremeMakeover så vræler jeg også...

Betina

Anmeld

24. juli 2008

Kaufie

jep - også her er der blevet meget kortere vej fra følelse til vandet vælter ud af øjnene......

Specielt når det handler om børn - tårerne triller ned af kinderne når jeg ser "vores førstebarn" - specielt sidste gang hvor ham den unge knøs slet ikke kunne beskrive hvor stort det var at være blevet far.....

Anmeld

24. juli 2008

Loggidut

jeg tuder igen og igen...lige nu kører der det lille hus på prærien...og fakta er at jeg tuder når jeg tænker på at den kære fader i serien døde af kræft irl...så kan i fandme snakke om at tude, well, det lille hus på prærien får mig til at tude, for alvor, ikke det der med at øjnene lige bliver våde, nææææ nej, jeg gir den virkelig gas, så jeg kan hulke som en sindsyg!

ja jeg tuder som en åndsvag efter at jeg har fået børn, og jeg kan hilse jer og sige at det ikke bliver nemmere når man får flere børn!

lige nu er mit store dilemma faktisk at jeg ved jeg kommer til at tude når jeg går op ad kirkegulvet...og det er jo ikke mig der skal tude der, det er sgu de andre!
jeg tudede også da tif blev døbt, ja faktisk tuder jeg konstant...er sgu egentlig ved at være lidt træt af det!

Anmeld

24. juli 2008

Plysbjørnen

Loggidut skriver:

jeg tuder igen og igen...lige nu kører der det lille hus på prærien...og fakta er at jeg tuder når jeg tænker på at den kære fader i serien døde af kræft irl...så kan i fandme snakke om at tude, well, det lille hus på prærien får mig til at tude, for alvor, ikke det der med at øjnene lige bliver våde, nææææ nej, jeg gir den virkelig gas, så jeg kan hulke som en sindsyg!

ja jeg tuder som en åndsvag efter at jeg har fået børn, og jeg kan hilse jer og sige at det ikke bliver nemmere når man får flere børn!

lige nu er mit store dilemma faktisk at jeg ved jeg kommer til at tude når jeg går op ad kirkegulvet...og det er jo ikke mig der skal tude der, det er sgu de andre!
jeg tudede også da tif blev døbt, ja faktisk tuder jeg konstant...er sgu egentlig ved at være lidt træt af det!

Kender det, sad også et afsnit i dag (DR 1), nøj det var en kamp at holde tårene tilbage da Charles skulle fortælle Mary at hun var ved at blive blind... Snøft hulk vræl...

Anmeld

24. juli 2008

Nadi

Jeg tuder konstant over ingenting. Bare idag snakkede min mand, svigerinde, hendes mand og jeg om juleaften og jeg var sgu ved at tude! Come one kvinde! Ta dig sammen tænker jeg bare :$

-Nadia

Anmeld

24. juli 2008

ka li ja

jaja tudemarolle nr one!!!!!! fårk det er belastende..!!! jeg kan sidde med tårer i øjnene til en løn-forhandling... bare fordi de modsiger mig!! ååhh jeg hader det! det er over alting efterhånden.... buuuhhhuuuuuuuu:'(

Anmeld

24. juli 2008

ivfmarie

undskyld jeg svarer så sent... men jeg har ikke set indlæget for alle tårerne i mine forgrædte øjne.. :D :'( Jeg tuder nemlig også over den mindste ting, og selvfølgelig [k][f]især[/f][/k] hvis der er børn involveret (og dyr). Jeg tudede over Freja idag - ved I hvorfor... hun tog mig i hånden og sagde at hun skulle på wc. Og jeg blev bare såååå stolt af hende (3. dag uden ble!!). Men det er da lidt svært at stå og rose pigebarnet med tårerne trillende... Nå, Hyner... hvis ellers jeg kan holde tårerne tilbage længe nok ville jeg bare sige at du er bestemt ikke den eneste!! Marie - der også snildt [f]selv[/f] klarer en pose chips.. men det kunne jeg nu også før i tiden :-o

Anmeld

25. juli 2008

Tynen

Jeg tuder over alt.

Har altid været en tudeprinsesse, men jeg troede da seriøst ikke det kunne blive værre!!

Pinligt - Men what to do??!

Anmeld

25. juli 2008

ka li ja

gid man kunne blive vaccineret mod det!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.