Forældelsesfrist på bidrag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2010

MorTilGustav

Baagøe skriver:

For pokker da - det er jo en del penge det drejer sig om Hvorfor har jeg ikke søgt det?

Ja, det kunne jeg også pludselig se... I starten tænkte jeg, at jeg ikke ville ansøge om de ekstra da "stakkels far" også bare er på SU. Men han har ikke taget hensyn til nogen andre end sig selv overhovedet så hvorfor skulle jeg tage mere hensyn til ham end til Gustav..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

Pige2009

Ja, det kunne jeg også pludselig se... I starten tænkte jeg, at jeg ikke ville ansøge om de ekstra da "stakkels far" også bare er på SU. Men han har ikke taget hensyn til nogen andre end sig selv overhovedet så hvorfor skulle jeg tage mere hensyn til ham end til Gustav..?

Bravo!  Bidraget fra Johnny er gået 100% til Laura hver måned, da jeg sætter nogle af dem ind på en børneopsparing, bruger dem til tøj, bleer osv. Men Lauras dåb kostede ca. 5000 kr. for ikke at tale om alt det udstyr, der skulle investeres i inden hun blev født

Anmeld

25. oktober 2010

AA10

MorTilGustav skriver:

Hey. Jeg startede med kun at søge det normale bidrag men besluttede mig senere for at søge dem allesammen. Det gjorde jeg for et par måneder siden og har netop fået brev om, at jeg vil få dem alle  Så der har Gustav nok været mindst 8 mdr. Ved ikke om der overhovedet er en frist på det med fødslen...

hej ved det er et lidt gammelt emne.. men hvornår søger man om penge til fødsel var inde og se på det skema men man skal skrive barnet cpr og det har jeg ikke før ungen er født så hvornår søger man om den hjælp..??

Anmeld

25. oktober 2010

MorTilGustav

AA10 skriver:

hej ved det er et lidt gammelt emne.. men hvornår søger man om penge til fødsel var inde og se på det skema men man skal skrive barnet cpr og det har jeg ikke før ungen er født så hvornår søger man om den hjælp..??

Hej. Jeg mener man bare kan skrive ens terminsdato hvis man vil ansøge inden fødslen

Anmeld

25. oktober 2010

Pige2009

AA10 skriver:

Du skriver bare terminsdatoen ligesom man også gør på papirerne om faderskab

Anmeld

25. oktober 2010

AA10

Baagøe skriver:

Du skriver bare terminsdatoen ligesom man også gør på papirerne om faderskab

ok mange tak ved du hvornår jeg ca skal søge..?

Anmeld

25. oktober 2010

Pige2009

AA10 skriver:

ok mange tak ved du hvornår jeg ca skal søge..?

Har I skrevet papirer omkring faderskab, så det er fastlagt?

Anmeld

25. oktober 2010

AA10

Baagøe skriver:

Har I skrevet papirer omkring faderskab, så det er fastlagt?

nej ikke endnu for har ikke modtaget sådan nogen papirer har kun udfyldt et ved lægen hvem faren er...

Anmeld

25. oktober 2010

Pige2009

AA10 skriver:

nej ikke endnu for har ikke modtaget sådan nogen papirer har kun udfyldt et ved lægen hvem faren er...

Jamen sødeste ven... Dem skal du selv udfylde og sende Navnet på faderen står bare opført på vandrejournalen og hvis man ikke vil have hans navn på, så behøver man ikke opføre det der. Du kan udfylde og printe en blanket til "Anerkendelse af faderskab" her:
https://www.personregistrering.dk/index.php?id=30

Hvis du ikke kender hans CPR. nr. udfylder du bare hans navn og efternavn, adresse og evt. fødselsdato

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.