Er simpelthen så led og ked

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

746 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. juli 2008

Susan1978

af mig selv.. jeg har det virkelig dårligt med mig selv. jeg vejer næsten stadig det samme som da jeg kom hjem efter at have født Emil for et år siden.. jeg tabte en masse cm, da jeg gik til spinning, men der er sommerferie og de er hvert fald kommet på igen. jeg synes ikke selv jeg spiser særligt usundt og jeg spiser også frugt og mange grøntsager. Jeg prøver så vidt at få spist mellemmåltider også. Jeg har før tabt 10 kg på vægtvogterne, men jeg kan bare ikke komme igang, jeg når lige at skrive ned 2 også skrider planen desværre. hvordan pokker finder man motivationen.. ? har overvejet at melde mig til et slankehold i det lokale træningscenter hvor jeg også spinner... men 1500,- er også mange penge.. Jeg ved ik hvorfor jeg skriver dette indlæg.. for jeg er ikke engang med i jeres vejefdage.. for der er ik noget at raportere om.. Håber måkse bare på en masse ideér og spark i r**** Susan som føler sig som en flodhest. :'(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2008

1977

Profilbillede for 1977
Puha jeg forstår dig så godt :( Du skal først ændre dit billed af dig selv. Acceptere at du er dig med alle de kilo, der er for meget. Bagefter skal du spørge dig selv: Vil du tabe dig eller VIL du tabe dig. Hvis det er det første, ja så er du ikke motiveret eller klar. Hvis du kan svare: jeg VIL tabe mig..ja så kommer det hele af sig selv.

Hvis du ikke er 100% motiveret, så er det du får det som du har det nu. Prøver for meget og tænker for meget over det. Det er surt og til at blive ked af det hvis man ikke er klar.

En anden ting.....prøv at måle dig selv. Bryst, hofter, talje, overarme og lår. Gem tallene i 3-4 uger og prøv igen. Selvom man ikke taber sig i kg, kan man gøre det i cm, for der kommer tidspunkter hvor fedtet omrokerer.

Ellers er det sikkert en diætist tilknyttet dit fitnessventer. Plejer de ikke give en enkelt time som prøve. Snak med ham/hende og hør hvad du gør "forkert". Jeg har fx lige fundet ud af at man ikke skal spise rød peberfrugt, da de er rent sukker. Det samme gælder ærter og passionsfrugt. Men det er meget sundt at spise de grønne peberfrugter, da de ikke har sukker, men en masse k-vitamin.

Desuden skal man drikke 1 l vand pr. 25 kg man vejer. Jeg tror aldrig jeg bliver tørstig igen ;)

(H)

Anmeld

24. juli 2008

miver

Hej susan

Hvor jeg føler med dig (H)
Det er så svært når man mindster motivationen kender det alt for godt selv:$
Under min sidste gravidtet tog jeg ca 40kg på (osse pga jeg holdt op med at ryge ) jeg har tabt mig meget takket været min veninde over nettet vi har støttede hinanden hver uge i 7mdr idag mangler jeg 7 kg (og min motivation er fuldstændig væk ) det irretere mig meget :(
går osse hos de danske vægtkonsulenter (og de har ferie starter op på man )så på mandag gi jeg den gas igen:D

Jeg kan jo mærke på mig selv jeg har det meget bedre nmed mig selv når jeg spiser sundt og selvfølgelig kan mærke på mit tøj jeg taber mig.
det med at måle cm er rigtigt godt

håber du snart finder motivationen så du kan blive glad igen
Sæt dig evt for en dag og sig nu skal det være nu
Held og lykke med dit vægttab
knus mie (H)

Anmeld

25. juli 2008

Susan1978

Hej tøser, tak for i har givet jer tid til at skrive til mig.

jeg fik igår tilmeldt mig et slankehold i motions centret.. det starter desværre først den 3 sep.

også har jeg fået taget mig sammen til at få bailine timer igen.

Nu skal jeg bare have styr på det jeg putter i munden.. :P

jeg er også holdt op med at ryge og jeg tror også at det er det der gør det så svært.

Susan som bare er træt, efter en nat med syge Emil.

Anmeld

25. juli 2008

Honningblomst

Susan1978 skriver:

Hej tøser, tak for i har givet jer tid til at skrive til mig.

jeg fik igår tilmeldt mig et slankehold i motions centret.. det starter desværre først den 3 sep.

også har jeg fået taget mig sammen til at få bailine timer igen.

Nu skal jeg bare have styr på det jeg putter i munden.. :P

jeg er også holdt op med at ryge og jeg tror også at det er det der gør det så svært.

Susan som bare er træt, efter en nat med syge Emil.

Du får lige et ille kærligt spark fra mig også...kender godt det du beskriver, men lige nu synes jeg det er mere træls at vide at når man émn gang har været tyk, så skal man passe på resten af livet.
Alt hvad jeg spiser af usundt tager jeg på af...>( men så må jeg jo vælge...usund mad og andet eller slanke Eva...
Jeg er kommet godt igang igen...hjælper at stille sig nøgen foran et stort spejl;) og så evt se på alle mulige billeder af sig selv...både som stor men også de billeder hvor man ser ud som man vil..
Nå, men håber du kommer godt igang igen...jeg cykler og går en masse og skal bare af med de sidste fire dumme kilo...men de gør altså at jeg føler mig FED...
Knus herfra...
Eva..(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.