Puha jeg forstår dig så godt :( Du skal først ændre dit billed af dig selv. Acceptere at du er dig med alle de kilo, der er for meget. Bagefter skal du spørge dig selv: Vil du tabe dig eller VIL du tabe dig. Hvis det er det første, ja så er du ikke motiveret eller klar. Hvis du kan svare: jeg VIL tabe mig..ja så kommer det hele af sig selv.
Hvis du ikke er 100% motiveret, så er det du får det som du har det nu. Prøver for meget og tænker for meget over det. Det er surt og til at blive ked af det hvis man ikke er klar.
En anden ting.....prøv at måle dig selv. Bryst, hofter, talje, overarme og lår. Gem tallene i 3-4 uger og prøv igen. Selvom man ikke taber sig i kg, kan man gøre det i cm, for der kommer tidspunkter hvor fedtet omrokerer.
Ellers er det sikkert en diætist tilknyttet dit fitnessventer. Plejer de ikke give en enkelt time som prøve. Snak med ham/hende og hør hvad du gør "forkert". Jeg har fx lige fundet ud af at man ikke skal spise rød peberfrugt, da de er rent sukker. Det samme gælder ærter og passionsfrugt. Men det er meget sundt at spise de grønne peberfrugter, da de ikke har sukker, men en masse k-vitamin.
Desuden skal man drikke 1 l vand pr. 25 kg man vejer. Jeg tror aldrig jeg bliver tørstig igen ;)
(H)
Anmeld