hjæææælp piger NUUU

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

417 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. juli 2008

bette

hehe er der nogen der ligger inde med en god opskrift på is??
har ismaskine.. men kan ik finde opskrifterne på det.. :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2008

linemus

Hvad vil du gerne lave, så kan jeg da se, om jeg kan nå i gemmerne, inden der er nogen, der vågner? Sorbet el. alm.? Sorbet er vildt let: smelt 2,5 dl sukker med 2,5 dl vand. Blend en pose bær og bland med sukker-vand-siruppen. I maskinen og ta daaaa! Super lækker blød og cremet sorbet.

Knus Line

Anmeld

24. juli 2008

bette

alm is.. men det der lyder da også lækkert.. må jeg prøve næste gang..

ekspermentere med at lave is.. men der kommer bare altid så mange iskrystaller i... mega belastende.. hehe

Anmeld

24. juli 2008

linemus

Ej, undskyld. Jeg blev jo forstyrret allerede kort efter jeg havde skrevet til dig, og så blev der ikke tid til at finde nogen opskrift. Fik du lavet is? Jeg kan kigge efter den imorgen engang - har en ganske alm. vanilleis opskrift, der fulgte med maskinen, og den bliver altså ikke krystalliseret. Jeg plejer at komme forskelligt fyld i (bl.a. skildpadder :P), så den er god til alt :)

Knus Line

Anmeld

24. juli 2008

bette

linemus skriver:

Ej, undskyld. Jeg blev jo forstyrret allerede kort efter jeg havde skrevet til dig, og så blev der ikke tid til at finde nogen opskrift. Fik du lavet is? Jeg kan kigge efter den imorgen engang - har en ganske alm. vanilleis opskrift, der fulgte med maskinen, og den bliver altså ikke krystalliseret. Jeg plejer at komme forskelligt fyld i (bl.a. skildpadder :P), så den er god til alt :)

Knus Line

hehe prøvede mig frem.. og det smagte faktisk ganske godt.. UDEN iskrystaller.. hehe fantastisk.. det er så min 6 is der endelig kunne leve op til standarten..haa..

fik lavet en jordbæris.. men må se i øjnene at man nok ikke kan lave fedtfattig is selv uden krystaller.. nemlig det jeg forsøgte.. :( øv!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.