Kan anbefale "The Dark Knight"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

265 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. juli 2008

Anja

Manden og jeg var til premieren i går og den var super fed !! Fuld knald action, en god og varieret historie - og ja, så er der jo også et par lækre unge mænd at se på :P Manden syntes jeg trængte til en friaften fra børn efter de seneste hektiske dage med konstateringen af graviditetssukkersyge, hvor humøret ikke har været det bedste, så Jonas' mor passede Elias og så smuttede vi på en kærestetur i biffen - dog uden slik (lidt øv), men det er jo helt fy fy for mit vedkommende nu og manden er solidarisk (i al fald i mit selskab :P) Anja, Elias der sover til middag og lillesøster 28+2 (vægtscanningen for to dage siden sagde 1200 g !)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2008

ivfmarie

noteret! Vi har faktisk planer om en tur i biffen her i ferien - netop for at se den. Rart at vide at en "gammel kone" (no offence) kan anbefaleden, jeg var måske lidt bange for at der ville være lidt for "Bat over manden" Sig mig lige.. hvem er det der spiller Jokeren? [k]Er[/k] det godt nok ham der Heath Ledger (nu afdød :'(), jeg syns jeg hørte nogen snakke om det, men jeg kan slet ikke forestille mig ham i den rolle... Marie - glæder sig til en tur i biffen

Anmeld

24. juli 2008

Anja

[citat][f][småt]ivfmarie skriver:[/småt][/f] noteret! Vi har faktisk planer om en tur i biffen her i ferien - netop for at se den. Rart at vide at en "gammel kone" (no offence) kan anbefaleden, jeg var måske lidt bange for at der ville være lidt for "Bat over manden" Sig mig lige.. hvem er det der spiller Jokeren? [k]Er[/k] det godt nok ham der Heath Ledger (nu afdød :'(), jeg syns jeg hørte nogen snakke om det, men jeg kan slet ikke forestille mig ham i den rolle... Marie - glæder sig til en tur i biffen[/citat] Ja, det er Heath Ledger, der spiller Jokeren - og han gør det vildt godt :) Men man kan dog næsten ikke se at det er ham bag make up´en.

Anmeld

24. juli 2008

ka li ja

ååhhh den glæder jeg mig også til at se!!!!!!!!
kan man tage xander med i bio for at se den!!! er måske ræd for han ikke kan sidde stille til det... gad vide om der kører en eftermiddags forestilling...

Anmeld

24. juli 2008

Anja

ka li ja skriver:

kan man tage xander med i bio for at se den!!! er måske ræd for han ikke kan sidde stille til det... gad vide om der kører en eftermiddags forestilling...

Vil i al fald ikke have Jonas med ind og se den, synes den er ALT for voldsom. Men ved jo også at Xander ser nogle lidt voldsomme film i forvejen - Terminator vs prædator - var det ikke ??! :P så måske er han mere hårdfør ! Tilgengæld varer den 2½ time - og det ville Jonas under ingen omstændigheder kunne koncentere sig om.

Anmeld

24. juli 2008

Nadi

Jeg vil så gerne ind og se den! Dels fordi ham Christian Bale gør det ekseptionelt godt som Batman, og fordi det er Heath Ledger's sidste film inden han desværre døde alt alt for tidligt :( Har lidt tænkt på at få Oliver passet og så ta ind og se den. -Nadia

Anmeld

24. juli 2008

Kaufie

Jeg skal ind og se den på tirsdag. Svigermor kommer og passer William mens manden og jeg tager en aften ude. Glæder mig!

Anmeld

24. juli 2008

ka li ja

Anja skriver:

ka li ja skriver:

Vil i al fald ikke have Jonas med ind og se den, synes den er ALT for voldsom. Men ved jo også at Xander ser nogle lidt voldsomme film i forvejen - Terminator vs prædator - var det ikke ??! :P så måske er han mere hårdfør ! Tilgengæld varer den 2½ time - og det ville Jonas under ingen omstændigheder kunne koncentere sig om.

jeg tror nu godt han kan se den. han har set alle de der batman, superman,spiderman, alien vs predators...
men men men han gider nok ikke sidde stille så længe. det gør han jo heller ikke her hjemme.
og det er nok også mere skræmmende at se den i en mørk biograf:D
vi må vente til den kommer på dvd
vi skal dæmer også ha hulk... og den der metal mand...

Anmeld

25. juli 2008

linemus

[citat][f][småt]Anja skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]ivfmarie skriver:[/småt][/f] noteret! Vi har faktisk planer om en tur i biffen her i ferien - netop for at se den. Rart at vide at en "gammel kone" (no offence) kan anbefaleden, jeg var måske lidt bange for at der ville være lidt for "Bat over manden" Sig mig lige.. hvem er det der spiller Jokeren? [k]Er[/k] det godt nok ham der Heath Ledger (nu afdød :'(), jeg syns jeg hørte nogen snakke om det, men jeg kan slet ikke forestille mig ham i den rolle... Marie - glæder sig til en tur i biffen[/citat] Ja, det er Heath Ledger, der spiller Jokeren - og han gør det vildt godt :) Men man kan dog næsten ikke se at det er ham bag make up´en. [/citat] Jeg har set klip fra filmen, og bare derfra er det vildt så godt han spiller. Jeg kunne lige kende ham i få glimt... mest pga. håret :) Apropos film, så var vi i biffen i lørdags. Kasper havde fødselsdag, så jeg overraskede med at have arrangeret pasning af børn, og så kørte vi afsted til staden. Planen var egentlig film og frokost, men vi var ikke særlig sultne (måske pga. alle popcorn), så det blev film og film. Vi så Indiana Jones, som jeg synes var rigtig god - en rigtig Indiana Jones film - og Hulk (to'eren), som efter min mening ikke var det helt store... den var nok okay, men heller ikke mere. Synes bare det var slåskamp hele tiden og så var lyden vildt høj (gamle kone...). Det var altså super at se film om dagen. Så den første kl.13. Så der var ingen problemer med at holde sig vågen :)) Knus Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.