[citat][f][småt]Anja skriver:[/småt][/f]
[citat][f][småt]ivfmarie skriver:[/småt][/f]
noteret!
Vi har faktisk planer om en tur i biffen her i ferien - netop for at se den. Rart at vide at en "gammel kone" (no offence) kan anbefaleden, jeg var måske lidt bange for at der ville være lidt for "Bat over manden"
Sig mig lige.. hvem er det der spiller Jokeren? [k]Er[/k] det godt nok ham der Heath Ledger (nu afdød :'(), jeg syns jeg hørte nogen snakke om det, men jeg kan slet ikke forestille mig ham i den rolle...
Marie - glæder sig til en tur i biffen[/citat]
Ja, det er Heath Ledger, der spiller Jokeren - og han gør det vildt godt :) Men man kan dog næsten ikke se at det er ham bag make up´en.
[/citat]
Jeg har set klip fra filmen, og bare derfra er det vildt så godt han spiller. Jeg kunne lige kende ham i få glimt... mest pga. håret :)
Apropos film, så var vi i biffen i lørdags. Kasper havde fødselsdag, så jeg overraskede med at have arrangeret pasning af børn, og så kørte vi afsted til staden. Planen var egentlig film og frokost, men vi var ikke særlig sultne (måske pga. alle popcorn), så det blev film og film. Vi så Indiana Jones, som jeg synes var rigtig god - en rigtig Indiana Jones film - og Hulk (to'eren), som efter min mening ikke var det helt store... den var nok okay, men heller ikke mere. Synes bare det var slåskamp hele tiden og så var lyden vildt høj (gamle kone...).
Det var altså super at se film om dagen. Så den første kl.13. Så der var ingen problemer med at holde sig vågen :))
Knus Line
Anmeld