Det ER myggestik Marius har..puh...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.983 visninger
13 svar
0 synes godt om
24. juli 2008

Ny mor

Fik min svigermor til at se på ham (sygeplejerske) og det er ikke skoldkopper - han er bare ædt af myg som den eneste i familien (?)....
Birgitte & Marius i myggenet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2008

Susan1978

okay,

man kan nu ellers sige at det ville være rart at få overstået kopperne.. :P

Susan

Anmeld

24. juli 2008

ivfmarie

stakkels lille ven - dert er da ikke så fedt at være mygge-føde! Men det er vel også godt nok at det ikke var skoldkopperne, eller.... det havde måske været rart at have fået den overstået... :S

Marie - ædt af klæger - FØJ hvor er det dog de ondeste kryb!!

Anmeld

24. juli 2008

Susan1978

ivfmarie skriver:

stakkels lille ven - dert er da ikke så fedt at være mygge-føde! Men det er vel også godt nok at det ikke var skoldkopperne, eller.... det havde måske været rart at have fået den overstået... :S

Hvad er det? tæger?

Anmeld

24. juli 2008

ka li ja

Susan1978 skriver:

ivfmarie skriver:

Hvad er det? tæger?

haha ja helt ærligt!!!! hvad er klæger!!??? lol lol lol lol

Anmeld

24. juli 2008

Lise

Klæger er fluer med store farvede øjne og klare eller plettede vinger. Klæger kaldes ofte for bremser, men bremser tilhører en helt anden familie og er ikke blodsugere.

I Danmark findes 37 forskellige arter af klæger. Hesteklægen (Tabanus sudeticus), der er den største art, har en længde på ca. 2,5 cm. De store arter er sjældent så talrige, at de bliver generende, men flere af de mindre arter er almindelige og velkendte som ubehagelige blodsugere. Det gælder især regnklægen (Haematopota pluvialis) med de sodfarvede vinger og guldklægen (Chrysops relictus), som har gule tegninger på bagkroppen og brunplettede vinger. Navnet regnklæg skyldes, at disse fluer er særligt hyppige på fugtige, hede sommerdage.

;)

Anmeld

24. juli 2008

bette

godt det ik var skoldkopper alligevel.. damn dumme myg alligevel..

puha det er sku sygt i den hede vi har haft idag.. vi forsøger at lufte ud.. men myggene vrimler bare ind pga lyset.. ihhh altså..

adddd sikke da en klam bremse.. bare lyden af en bi.. og heidi her er skredet... !!!8D

krammer

Anmeld

25. juli 2008

ka li ja

godt formuleret lise;)

Anmeld

25. juli 2008

Susan1978

Så er det sgu da sådan en satan jeg blev stukket af den dag jeg ordnede terasse..

så den og viftede den væk..

bagefter fik jeg ligesom en allergisk reaktion der hvor jeg blev stykket og det hævede og blev rødt..

bæst.. ! :P

Anmeld

25. juli 2008

Ny mor

Fattede heller ikke en dyt med IVF´s klæger :)) :)) Troede de hed svirefluer :P Tak for billede og forklaring, Lise.
Birgitte (med både, klæger, tæger og myg i nærheden :()

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.