sepration

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2008

Doktor Doolittle

Kære ano
Jeg mener ikke du har været utro. I valgte at blive separeret, det er jo normelt første fase i skridtet på vejen mod at blive skilt, altså havde I valgt at gå fra hinanden. Hvad I derefter hver især foretog jer må være jeres egen forretning.
Det er dejligt for jer, I har fundet sammen igen, men din mand må starte på en frisk og se fremad i stedet for tilbage, for det er ikke fair overfor dig.
(H) fra Tina

Anonym skriver:

Hej tøsser (og mænd)
Jeg har lige et spørgsmål eller flere til jer..

Hvis man nu er seprearet og man bor hver for sig.
og den ene er sammen med en anden, er vedkommende så utro??

Ja jeg spørger fordi at det et emne vi diskutere herhjemme lige fortiden. Historien bag: For godt 3 år siden flyttede min mand og jeg var hinanden og blev sepraret i den forbindelse. Jeg var så sammen med en anden, men mig og min mand fandt sammen igen. Ved hjælp af parterapi har det gået super godt, lige indtil nu.. Jeg tænker overhovdet ikke på at jeg har været sammen med en anden. Men han der imod tænker meget over det og kan åbenbart ikke få det ud af hovdet. jeg får det skidt når han begynder og tale om det og vil helst undgå det, da vi altid kommer op og skændes om det. Han mener jeg var utro men det mener jeg ikke at jeg har været da vi ikke boede sammen og var sepraret. eller var jeg det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.