sepration

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.832 visninger
10 svar
0 synes godt om
24. juli 2008

Anonym trådstarter

Hej tøsser (og mænd)
Jeg har lige et spørgsmål eller flere til jer..

Hvis man nu er seprearet og man bor hver for sig.
og den ene er sammen med en anden, er vedkommende så utro??

Ja jeg spørger fordi at det et emne vi diskutere herhjemme lige fortiden. Historien bag: For godt 3 år siden flyttede min mand og jeg var hinanden og blev sepraret i den forbindelse. Jeg var så sammen med en anden, men mig og min mand fandt sammen igen. Ved hjælp af parterapi har det gået super godt, lige indtil nu.. Jeg tænker overhovdet ikke på at jeg har været sammen med en anden. Men han der imod tænker meget over det og kan åbenbart ikke få det ud af hovdet. jeg får det skidt når han begynder og tale om det og vil helst undgå det, da vi altid kommer op og skændes om det. Han mener jeg var utro men det mener jeg ikke at jeg har været da vi ikke boede sammen og var sepraret. eller var jeg det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2008

Kvindemin

Man er vel ikke utro, hvis man vælger at gå fra hinanden først.
Men vil så også sige, at hvis man har haft et langt seriøs forhold, skal man respektere hinandens følelser derefter - og så måske se tiden lidt an. Og så kan man da være sammen med hvem man vil, og hvor man vil.
Hvis du kan forstå mig lidt?:)

Og mener slet ikke du er utro, idet i har valgt at blive sepereret.
Det er jo normalt ikke for sjov man gør det?

Knuser :)

Anmeld

24. juli 2008

Honningblomst

Nej, det mener jeg slet ikke at man er.....speration er jo starten på at blive skilt. Og så er man jo ikke sammen og har ikke planer om det.
Din mand må glemme og komme videre eller vælge at gå...du skal ikke have det skidt over det og jeg mener ikke han skal sidde og prikke til dig.
Knus Eva.

Anmeld

24. juli 2008

Anonym trådstarter

tak tøsser..
men det kunne da være rart med en mands mening også..

Anmeld

24. juli 2008

Honningblomst

Om man er mand eller kvinde ændre vel ikke noget, gør det??

Anmeld

24. juli 2008

Anonym trådstarter

det var mere for at også at se hvad mænd mener om det.

Anmeld

24. juli 2008

Balderson

Hej Anonym

Jeg har lige spurt min mand ang. dit spørgsmål..

og hans svar var at i teorien, så har du ikke været utro idet i er blevet seprearet og ikke længere bor sammen...

Men følelsesmæssig kunne han godt følge din mand.. At det kunne følelses som om du havde været utro...

Men måske i skulle snakke med jeres parterapeut om det... Det er jo det terapeuten er derfor, at hjælpe jer med at komme videre..

Og hvis din mand så ikke kan det, så må du jo tage stilling til om du kan leve med det eller ej...

Mvh

Anmeld

24. juli 2008

Kvindemin

Min kæreste siger, er du sammen med en anden en uge efter. Syntes han det er at være utro.
Men jeg ser det nok ikke på samme måde som ham.

Anmeld

24. juli 2008

Sabby

Hvis jeg blev separeret (staves??) så ville jeg da mene jeg var fri til at gøre hvad jeg ville. Jeg mener heller ikke du har været utro.

Anmeld

24. juli 2008

Loggidut

jeg har lige snakket med min mand om det...og han siger som følgende:

hvis i er fra hinanden, så kan du ikke være ham utro...og hvis i valgte at være sammen igen, og hvis du har fortalt ham hvad du havde lavet mens i var fra hinanden, så vidste han hvad han gik indtil...og det burde du måske sige til ham...han kan ikke banke oven i hovedet med noget han godt vidste.

få snakket med ham, og fortæl det gør ondt hver gang han snakker til dig om det

det er ikke fair over for dig, som min husbond siger...man er sammen på godt eller på ondt, og han kan vælge at leve med det, eller leve uden dig...det ville jeg sige til ham, og måske kunne det få ham til at tænke sig om?(?)

held og lykke med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.