Vis mig jeres bryllupskager :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2010

Katholt

Her er min kage som jeg selv lavede:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2010

82Miraklet

kitty skriver:

Den kage er vi begge vilde med herhjemme! Kan godt lide den ikke er som alle andre. Den har noget farve, og er stadig enkel.. Virkelig flot! Idéen er gemt til når han engang har været på knæ Nu startede jeg da med at vise ham kagen

Mange tak skal du ha...

Anmeld

29. september 2010

DK

Jeg lavede en cupcake-bryllupskage til en veninde her til sommer!

Hun havde bestilt at det skulle være med cupcakes, og vi var så enige om at det skulle være en hel kage øverst som de kunne skære i. De havde selv valgt bryllupsparret på toppen!

Det er gulerodskage, med cheecefrosting, og så med kandiserede rosenblade til pynt!

Anmeld

1. oktober 2010

CmarianN

Hej Tøser!!!

TUSIND TUSIND tak for de billeder I allerede har lagt ind - jeg sidder med glæde og bladre igennem dem. GUD hvor er de smukke... OG man blir måske lidt lækker-sulten

Anmeld

1. oktober 2010

qp

DK skriver:

Jeg lavede en cupcake-bryllupskage til en veninde her til sommer!

Hun havde bestilt at det skulle være med cupcakes, og vi var så enige om at det skulle være en hel kage øverst som de kunne skære i. De havde selv valgt bryllupsparret på toppen!

Det er gulerodskage, med cheecefrosting, og så med kandiserede rosenblade til pynt!

Elsker det brudepar på toppen.... waaay to go

Anmeld

1. oktober 2010

Isabella_mor

Jeg får lyst til at ville til et bryllup hvor der er sådan en fantastisk kage.. bare for at smage...

godt at jeg har bagt en chokoladekage ( fra amo kageblandingsbox) så kreativ og tålmodig er jeg nemlig...

Anmeld

2. oktober 2010

CmarianN

isabellamor skriver:

Jeg får lyst til at ville til et bryllup hvor der er sådan en fantastisk kage.. bare for at smage...

godt at jeg har bagt en chokoladekage ( fra amo kageblandingsbox) så kreativ og tålmodig er jeg nemlig...

Man må endelig ikke tage fejl af amo-choko-blanding! De er SLEMT undervurderet - til stor skam, for de smager FANTALASTISK og hvis man kommer lidt af det frække i, nødder og evt. lidt appelsin juice - altså, jeg siger bare... det bliver den IKKE ringere af  Og det smager jo som hjemmebag - hallelulja!

Anmeld

2. oktober 2010

silden85

her er vores Bryllupskage herfra d. 31 juli 2010

Anmeld

2. oktober 2010

oo

vi havde jo ikke kage til vores bryllup som bare indeholdt mig og Søren, men min yngste søster lavede min mors bryllupskage, som kan beskues på første billede (min mor er et über-lyserødt menneske!!), eftersom min mor havde lavet min yngste søsters bryllupskage nogle år forinden...den har jeg bare ikke billede af. min ældste lillesøster blev gift i sommers og de rhavde hun fået en konditor til at lave den nederste kage - som smagte himmelsk!!

Anmeld

2. oktober 2010

twinboys

I.E.K. skriver:

Min kage vi selv lavede ...

Hold kæft den er flot...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.