ADI vinterstøvler str. 20

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.377 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. september 2010

Ida.

Da lillesøster er totalt asynkron med storesøster når det kommer til tøj og sko til de forskellige årstider, sælger jeg disse lækre vinterstøvler - de er brugt en sæson men fremstår virkelig flotte! De er i den rigtige gode ende af "god men brugt". De er str. 20.

De skal koste 150 kr plus porto

SOLGT

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

serinasmor

idamaria83 skriver:

Da lillesøster er totalt asynkron med storesøster når det kommer til tøj og sko til de forskellige årstider, sælger jeg disse lækre vinterstøvler - de er brugt en sæson men fremstår virkelig flotte! De er i den rigtige gode ende af "god men brugt". De er str. 20.

De skal koste 150 kr plus porto

de er rigtig fine ... er der god støtte i dem ? og var de nemme at få på din datters fødder i sin tid

serinasmor ( der SLET ikke kan få andet end bløde kravlesko på sin datters fødder)

Anmeld

20. september 2010

Ida.

serinasmor skriver:

de er rigtig fine ... er der god støtte i dem ? og var de nemme at få på din datters fødder i sin tid

serinasmor ( der SLET ikke kan få andet end bløde kravlesko på sin datters fødder)

Altså det er jo støvler, så foden smutter jo ikke bare lige i, men jeg synes de kan spændes ret godt op, så foden forholdsvis let kan komme deri de er vildt lækre - og fine! - men Lina bruger allerede str. 22, så det dur jo slet ikke!

Anmeld

20. september 2010

serinasmor

idamaria83 skriver:

Altså det er jo støvler, så foden smutter jo ikke bare lige i, men jeg synes de kan spændes ret godt op, så foden forholdsvis let kan komme deri de er vildt lækre - og fine! - men Lina bruger allerede str. 22, så det dur jo slet ikke!

hehe ... ja oki ... tænker lige ....

Anmeld

20. september 2010

Ida.

serinasmor skriver:

hehe ... ja oki ... tænker lige ....

Jamen det skal du da være så velkommen til

Anmeld

27. september 2010

Ida.

27. september 2010

malo

Kan du komme til at måle indeni støvlen? For har lige købt nogle små støvler til lige over knysten og hun svupper nærmest op af dem, selvom de er bundet stramt.

Anmeld

27. september 2010

Ida.

malo skriver:

Kan du komme til at måle indeni støvlen? For har lige købt nogle små støvler til lige over knysten og hun svupper nærmest op af dem, selvom de er bundet stramt.

Det er lidt svært, men jeg får det til 13 cm...

Anmeld

27. september 2010

malo

Tak, du er hurtig Jeg går lige hjem og måler i aften.

Anmeld

27. september 2010

Ida.

malo skriver:

Tak, du er hurtig Jeg går lige hjem og måler i aften.

Ja nogle gange er jeg hurtig det er bare i orden...de kan i øvrigt strammes rigtig godt til - min datter har nemlig smalle fødder med lav vrist, så hun er nødt til at have fodtøj, der kan spændes godt ind!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.