amning og p-piller...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2010

Mette.

Melbek skriver:

øv øv øv at det gik sådan for dig!!! de læger skulle altså ikke råde omkring noget de ikke ved nok om!!

Det lyder til, vi har taget den rigtige beslutning, ikke at starte på pillerne. jeg ville ikke have det godt, når jeg ved det jeg gør nu, og alligevel så starte på pillen. Så må gummimændene klare opgaven indtil amningen er stoppet, eller vi vil have nr. 2

Jeg blev og rigtig ked af de var så dårlige til at vejlede, for man stoler blindt på lægen, selvom man selvfølgelig skal tænke selv også. Men sket er sket. Jeg vil bare fraråde alle jeg kan komme til, så de ikke ender i samme situation.

det er rigtig surt at måtte opgive amning pga. ens læge var lidt af et fjols. men det lyder til i har taget et fornuftigt valg. I sidste ende er det vidst det eneste rigtige at gøre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

Melbek

Mette. skriver:

Jeg blev og rigtig ked af de var så dårlige til at vejlede, for man stoler blindt på lægen, selvom man selvfølgelig skal tænke selv også. Men sket er sket. Jeg vil bare fraråde alle jeg kan komme til, så de ikke ender i samme situation.

det er rigtig surt at måtte opgive amning pga. ens læge var lidt af et fjols. men det lyder til i har taget et fornuftigt valg. I sidste ende er det vidst det eneste rigtige at gøre.

Ja.. jeg forventer selvfølgelig ikke, at læger ved alt om alt, men jeg forventer at læger siger til, når de ikke ved nok om nogle emner - det er vel derfor vi har hals/øre/næse læger, special læger indenfor bestemte områder osv.. Min sp'er ytrede også, at gennem hendes 3 graviditeter, synes hun det var spild af tid, at tage til rutinetjek hos lægen, da han slet ikke vist noget om det han stod og målte - men han sagde det så også til hende. Hun måtte også flere gange sige "det skal vi to ikke diskuterer", hvis de havde forskellige meninger.

-Men lægen ved meget og derfor skal man selvfølgelig gå til lægen, når der er noget!

Anmeld

5. oktober 2010

Alína Hólm

Melbek skriver:

-Det gjorde vi også, men synes nu det er nemmere og "rare" uden.

Vi er nu blevet enige om, at fortsætte med kondomet. Min kæreste sagde "Når der er en risiko for afbrudt amning, synes jeg ikke du skal starte på pillen, så vil jeg hellere fortsætte med kondomet. Og det tog jo også 10 måneder, før du blev gravid med Sarah..."

-så han er vist klar på en bebs til, uden at skulle vente 10 måneder, når vi kommer til den beslutning

er fulstændig enig af det er bedere uden. men sex livet går ikke dødt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.