Alle jer som har haft en SA

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2010

LISBETH:-)

SussieThyssen skriver:

Lad os sige det på den måde, at jeg stoppede med at tælle ved nr 17. Men alt fra meget tidligt til 7 måned

Kærligst
Sussie

17? Hold da helt op. Det er da dejligt du så har 3 børn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

SussieThyssen

lisbeth2910 skriver:

17? Hold da helt op. Det er da dejligt du så har 3 børn.

Det har også været alt besværet værd. Så ja, de er mine små mirakler alle 3

Anmeld

22. september 2010

JustAnotherName

Jeg var i uge 8. da jeg mistede... Det var under min aller første graviditet.

De efterfølgende to gange, hvor jeg har været gravid, har det heldigvis ført to helt fantastiske små piger med sig

Anmeld

22. september 2010

karina1980

Anonym skriver:

Hvilken uge havde I den i?

Er nemlig så lykkelig over at være gravid, men ihh... Hvor er der bare lang tid til milepælen i uge 12

Har hørt, at når man er i uge 6, så er det værste overstået, men er det rigtigt, eller hvordan?

Går selv ind i uge 6 i morgen - så håber jo på det bedste for mit lille pus

Tusind tak for hjælpen søde piger

har skrevet 9 da jeg har haft i både uge 6, uge 9 og uge 12

Anmeld

28. september 2010

HeidiGade

Hej

Jeg har haft en SA i uge 6, uge 8, uge 11 og uge 12.

Men er heldigvis også en lykkelige mor til Benjamin på 4 og er nu gravid i uge 13 + 4. 

Pøj Pøj med det.

Heidi

Anmeld

28. september 2010

Dansker i England

Jeg havde en sa i foråret da jeg var 10+. Jeg havde blødt mere eller mindre, siden jeg testede positivt (ved blodprøve), så selv om det måske ikke var så uventet som i mange andre fald, var det stadig meget hårdt psykisk.

at du kan holde på baby

Anmeld

28. september 2010

Bavianis

Hej med dig.

Jeg aborterede meget sent, men det skal du ikke være bange for, det er yderst sjældent (og det var galt fra starten).

Lægerne har fortalt mig, at perioden fra 6.-9. uge er de "farligste", da det er her de mest komplicerede processer ifm dannelse af barnet foregår. Hvis man begynder at bløde i 6. uge, så kan der ofte være tale om en graviditet uden forster - altså kun med moderkage. Senere (fra 6.-9.) aborterer man hvis der sker en alvorlig fejl ifm dannelsen af barnets organer.

Så når du går ind i 10+, så burde du kunne slappe mere af. Jeg ved det er lang tid - men det er da bedre end 12+

Kærlig hilsen Susanne (der selv kun er 4+2, puha!)

Anmeld

28. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
SussieThyssen skriver:

Lad os sige det på den måde, at jeg stoppede med at tælle ved nr 17. Men alt fra meget tidligt til 7 måned

Kærligst
Sussie

Puha... Det har været hårdt!!!...

Anmeld

28. september 2010

SussieThyssen

Zafir skriver:

Puha... Det har været hårdt!!!...

Tak for din søde omsorg.
Men jo...mem-men man vender sig til meget og jeg har jo, gennem alle mine forsøg fået 3 dejlige børn. Man kan på en måde sige, at jeg lærte ikke at knytte mig til noget som helst, før jeg kunne mærke på kroppen, at de var gode nok, men så slap jeg også bare alle følelser løs

Kærligst
Sussie

Anmeld

28. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
SussieThyssen skriver:

Tak for din søde omsorg.
Men jo...mem-men man vender sig til meget og jeg har jo, gennem alle mine forsøg fået 3 dejlige børn. Man kan på en måde sige, at jeg lærte ikke at knytte mig til noget som helst, før jeg kunne mærke på kroppen, at de var gode nok, men så slap jeg også bare alle følelser løs

Kærligst
Sussie

mmm... Jeg har haft det elendigt i denneher graviditet, bare pga de 2 ting vi var igennem... Men altså - præmien var da helt fantastisk...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.