Alle jer som har haft en SA

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken uge havde I en SA?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.727 visninger
23 svar
0 synes godt om
20. september 2010

Anonym trådstarter

Hvilken uge havde I den i?

Er nemlig så lykkelig over at være gravid, men ihh... Hvor er der bare lang tid til milepælen i uge 12

Har hørt, at når man er i uge 6, så er det værste overstået, men er det rigtigt, eller hvordan?

Går selv ind i uge 6 i morgen - så håber jo på det bedste for mit lille pus

Tusind tak for hjælpen søde piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

Valle81

Hejsa

Sidste sommer testede vi ppositivt - da jeg var 8+noget aborterede jeg spontant. Begyndte at bløde en meget meget lille smule - blev scannet og så hjerteblink men om aftenene som jeg var blevet scannet blødte jeg mere og mere og mere og mere klumpet - blev scannet igen dagen efter og alt var væk.

Teste så positivt igen efter 1 mens:0) Så det var skønt - fik i marts Anton og venter mig allerrede igen:0)

Hjertelig tillykke med graviditeten og håber at alt er som det skal være.

Mht usikker uger så er det faktisk ikke bare til uge 6 det er også kritisk derefter for det er er der fosterret begynder at udvikle sig med arme ben osv og der kan det jo sagtens gå galt. Så hvis jeg var dig ville jeg holde fast i milepælen 12 uger og nakkefoldsscanning:0)

kærligst

Christina

Anmeld

20. september 2010

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Hejsa

Sidste sommer testede vi ppositivt - da jeg var 8+noget aborterede jeg spontant. Begyndte at bløde en meget meget lille smule - blev scannet og så hjerteblink men om aftenene som jeg var blevet scannet blødte jeg mere og mere og mere og mere klumpet - blev scannet igen dagen efter og alt var væk.

Teste så positivt igen efter 1 mens:0) Så det var skønt - fik i marts Anton og venter mig allerrede igen:0)

Hjertelig tillykke med graviditeten og håber at alt er som det skal være.

Mht usikker uger så er det faktisk ikke bare til uge 6 det er også kritisk derefter for det er er der fosterret begynder at udvikle sig med arme ben osv og der kan det jo sagtens gå galt. Så hvis jeg var dig ville jeg holde fast i milepælen 12 uger og nakkefoldsscanning:0)

kærligst

Christina

Tusind tak for svaret

Er ked af at høre at du har været igennem en SA, men STORT tillykke med den lille i maven og den lille udenfor maven

Ja, kan slet ikke vente til jeg skal til NF, bliver simpelthen så fantastisk, så jeg holder mig fra alt hvad de fraråder, og så kan man jo ikke gøre så meget andet for at undgå en SA...

Tusind tak - og alt held og lykke med graviditeten

Anmeld

20. september 2010

LISBETH:-)

Jeg ville skulle stemme 3,5 gange hvis jeg skulle dække det hele ind.

en i 6.uge, en i 12. uge (MA) og en i 8. uge samt den ene tvilling i 10. uge (MA)

Så desværre ikke særlig opløftende herfra - alle efter uge 6

Anmeld

20. september 2010

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

Jeg ville skulle stemme 3,5 gange hvis jeg skulle dække det hele ind.

en i 6.uge, en i 12. uge (MA) og en i 8. uge samt den ene tvilling i 10. uge (MA)

Så desværre ikke særlig opløftende herfra - alle efter uge 6

Puh ved jo godt du har været alt det igennem..men det er svært at se det sort på hvidt

Hvor er det dejligt, at du nu har de skønne piger

Anmeld

20. september 2010

Valle81

Anonym skriver:

Tusind tak for svaret

Er ked af at høre at du har været igennem en SA, men STORT tillykke med den lille i maven og den lille udenfor maven

Ja, kan slet ikke vente til jeg skal til NF, bliver simpelthen så fantastisk, så jeg holder mig fra alt hvad de fraråder, og så kan man jo ikke gøre så meget andet for at undgå en SA...

Tusind tak - og alt held og lykke med graviditeten

Hej igen:0)

Og tak - det var bestemt heller ikke sjovt at være igennem en SA - aboslut ikke - selvom man er realistisk så er det hårdt fordi følelserne bare ikke kan forstå det.

Jeg er heldigvis velsignet med en datter fra 2004 - så vidste at jeg kunne bære en graviditet - så valgte at se positivt på det ud fra det synspunkt at min krop havde valgt et "sygt foster" fra, som jeg ikke ville have været istand til at tage mig af. Roste min krop for denne evne - men det tog da lidt tid men hjalp også på det at vi blev gravide så hurtigt igen:0)

Nej meget kan man ikke gøre for at forhindre en SA - være fornuftig og tage en dag af gangen:0)

Knus

Anmeld

20. september 2010

LISBETH:-)

dorthemus skriver:

Puh ved jo godt du har været alt det igennem..men det er svært at se det sort på hvidt

Hvor er det dejligt, at du nu har de skønne piger

Jeg tænkte faktisk også selv puuuuuhhaaaa da jeg skrev det, og gav Elina et kæmpe kys.

Jeg er SÅ heldig at jeg har fået 2 helt vidunderlige piger. Det er jeg dybt tamnemlig for

Anmeld

20. september 2010

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

Jeg tænkte faktisk også selv puuuuuhhaaaa da jeg skrev det, og gav Elina et kæmpe kys.

Jeg er SÅ heldig at jeg har fået 2 helt vidunderlige piger. Det er jeg dybt tamnemlig for

Det forstår jeg godt

Anmeld

20. september 2010

lille83

hej.

hold da op hvor er der desværre nogen uheldige nogen herinde. men tillykke til jer der er gravide, krydser alle mine lemmer for jer har selv her en sa i maj5+?, 1 i sidst i juni 7+?og en ma sidst i aug. 7+? har været så heldig så jeg blev gravid før mens'erne kom så krydser fingre får den er der igen

kram lille, som håber der snart er 2 streger....

Anmeld

20. september 2010

SussieThyssen

Lad os sige det på den måde, at jeg stoppede med at tælle ved nr 17. Men alt fra meget tidligt til 7 måned

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.