Loggi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

783 visninger
10 svar
0 synes godt om
24. juli 2008

Susan1978

jeg så i den lokale brugs hernede ved arbjedet at de havde Cirkeline håndklæder og cirkeline badedragte..

kom bare til at tænke på dig. :P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2008

Helle30

Harharha:)) Susan. I superbrugsen/Nr.Alsl. så jeg forleden nogle plaider og servietter, der var røde med hvide prikker. Da tænkte jeg også på Loggi. Er vi lidt hjernevaskede?(?):))

- Helle

Anmeld

24. juli 2008

Susan1978

ja det tror jeg, for jeg kender ik andre der har det så gennemført som loggi... :)

Anmeld

24. juli 2008

linemus

Ja jeg er også Sloggi/cirkeline hjernevasket. Du må prøve Brugsen i stedet for Netto en enkelt gang, Loggi, for jeg har også set de ting, Susan skriver om + en taske, klipklapper og vist nok også cirkelinekasket :D

Anmeld

24. juli 2008

Loggidut

jeg syntes sgu det her bliver sjovere og sjovere...altså, jeg kender ikke en mødregruppe som er så ivrige til at hjælpe som den her!

jeg har faktisk 2 cirkeline adedragter til tif, den ene fandt jeg i kvickly x, og den kan hun bruge når hun bliver lidt størrere...dagen efter fandt jeg så en i hendes størrelse, med cirkeline i netto, så nu har hun 2!

men håndklæder...hmmm, sådan nogen har jeg så ikke set før? måske de dukker op i netto?

i er virkelig søde når i sådan vil hjælpe til 8D

og ligefrem gennemført, det ved jeg nu ikke...vi har da stadig en peterplydslampe der hænger, for vi kan sørme ikke finde en med cirkeline!
og tøsen siger også plyds, og det er selv om jeg ikke er sådan en disney-freak... så helt gennemført er det jo ikke endnu! lol

men hold op hvor er i dejlige at i gider blive ved med at tænke på Tif når i ser cirkeline!(L)

Anmeld

25. juli 2008

Susan1978

jamen Tif er bare vores lille cirkeline.

hehe og dælme om der ikke findes en børnehave med samme navn.

Børnehaven Cirkeline. Skansevej 88A 9400 Nørresundby:P Mon Tif skal gå der..

mon hun har sådan en her

Sorry loggi , jeg ku ik la vær...

Susan som bare ik har sovet hele natten.. pga Emil.

Anmeld

25. juli 2008

Loggidut

ha ha ha....i er simpelt hen for fede! lol...jeg anede ikke engang der var en cirkeline børnehave...men jeg ville da elske at få plads der...lol...og nej de der sutter har vi ikke lige, vi har de billige, 3 for et eller andet dumt beløb! men fååårk de er da fede dem du har smidt et billede af...lol

er han stadig syg den dejlige lille emil?

Anmeld

25. juli 2008

Kaufie

Loggidut skriver:

ha ha ha....i er simpelt hen for fede! lol...jeg anede ikke engang der var en cirkeline børnehave...men jeg ville da elske at få plads der...

Det er den oppe ved os.... De har også vuggestuebørn....William er skrevet op der - så send du bare Tif herop også......

Anmeld

25. juli 2008

Mikkelmusen

Man har kunne få nogle væglamper i Ikea hvor man selv kunne tegne og male på. Så du skal da bare ha sådan en og så male Cirkeline på den Loggi :D

Anmeld

25. juli 2008

Loggidut

ja...nu bliver det cirkelinetema virkelig sjov...ha ha...det bette pus vil jo slet ikke ane hun i virkeligheden hedder tif...lol 8D

de lamper skal da undersøges!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.