misslea skriver:
Jep - vi er fuldstændig klar... og har været det en del tid efterhåden 
Jeg lavede en laaang pakkeliste for flere måneder siden... og har delt den op i, hvad vi skal have med til lillepigen, mig og farmand!!
Til baby er det selvfølgelig tøj: (strømper, bodyer, bukser, bluser, hue, køredragt til hjemturen, tykke sokker osv.
Plus: stofbleer, sutter, tæppe, dyne, autostol og amme-pude (den rådede vores jordemoder os til at medbringe).
Til mig:
Tøj til et par dage: altså løse bukser, trusser, amme-bh'er, amme-toppe, cardigans, strømper, sutsko, uldne sokker, badekåbe, min EGEN hovedpude, amme-indlæg og bind (selvom de har dette på hospitalet) og så selvfølgelig mine toiletsager....
Til min mand:
Tøj til ham, badetøfler og toiletsager.
Diverse:
En masse snacks: Kiks af forskellige slags, energibarer, små brik-juice/kakao, lidt chokolade, slik, tyggegummi og så lidt frugt og boller (som først kommer i tasken, når det er tid til at tage asfted.
Plus: kammera, mobiler opladere, vandrejournal, sygesikring, pung og en rulle BLØDT toiletpapir (har hørt at hospitalernes kan være meget hårdt at bruge ;-) )
Tjaaa... det var sådan cirka, hvad vi har pakket..... 
Super god huske- liste Lea. 
Jeg pakkede taske i går aftes, men kan se, at jeg har glemt rigtig mange vigtige ting. Hmmm, utrolig nok, at jeg ikke er blevet klogere som 3. gangs fødende...
Så jeg sidder lige og skriver din liste af. Der er dog flere ting, som jeg ikke synes, jeg allerede kan pakke ned. Toiletsager, badesandaler mm., så jeg må hellere lave en ekstra lille liste, som jeg kan ligge oven på tasken. Så må det sidste blive pakket lige på vej ud ad døren.