Har i pakket taske??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2010

misslea

Tjuhl skriver:

i overmorgen!!!! det er ret vildt! så må man gerne sende ve-støv jo

du skal da også snart i gang med føderiet, frøken!!

Guuud hvor skønt altså.... hvor er jeg glad på jeres vegne, når nu I har ønsket det så meget!!!

Og jo tak.... er det ikke typisk, at nu hvor hun MEGET gerne må komme, så vælger hun at blive derinde???

Jeg er begyndt at have SÅ mega ondt i lysken og mellem benene - altså det føles næsten som om jeg render rundt med hendes hoved mellem benene... hahaha (det gør jeg vel sådan set også)  

Min jordemoder kan slet ikke forstå, at jeg ikke har født endnu, for baby står helt fast MEGET langt nede, og mangler kun et par veer til at blive presset ud.... såååå - VEER KOM HID....

Nu tager jeg en god omgang træning idag, og så må vi se, hvor længe hun gider at lide af ENORM pladsmangel i den lille hule... heheh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

oo

misslea skriver:

Guuud hvor skønt altså.... hvor er jeg glad på jeres vegne, når nu I har ønsket det så meget!!!

Og jo tak.... er det ikke typisk, at nu hvor hun MEGET gerne må komme, så vælger hun at blive derinde???

Jeg er begyndt at have SÅ mega ondt i lysken og mellem benene - altså det føles næsten som om jeg render rundt med hendes hoved mellem benene... hahaha (det gør jeg vel sådan set også)  

Min jordemoder kan slet ikke forstå, at jeg ikke har født endnu, for baby står helt fast MEGET langt nede, og mangler kun et par veer til at blive presset ud.... såååå - VEER KOM HID....

Nu tager jeg en god omgang træning idag, og så må vi se, hvor længe hun gider at lide af ENORM pladsmangel i den lille hule... heheh

altså...jeg har det virkelig meget som du beskriver det! det der med at trykket nedad bare er rimelig heftigt og jeg har også de der fordømte mens smerter hele tiden (de nåede lige en ny højde igår, men så skete der heller ikke mere end at jeg blev sur og tvær og lagde mig på sofaen med en panodil). forhåbentlig kommer hun ud når du har trænet  det er såååå typisk at nu har du ligget vandret så længe for at holde hende inde, så nu skrider hun ingen vegne - hun har nok vænnet sig til at ligge dernede med hovedet spændt fast (man kan ikke rigtig forestille sig, at det er særlig behageligt, vel?)

Anmeld

20. september 2010

misslea

Tjuhl skriver:

altså...jeg har det virkelig meget som du beskriver det! det der med at trykket nedad bare er rimelig heftigt og jeg har også de der fordømte mens smerter hele tiden (de nåede lige en ny højde igår, men så skete der heller ikke mere end at jeg blev sur og tvær og lagde mig på sofaen med en panodil). forhåbentlig kommer hun ud når du har trænet  det er såååå typisk at nu har du ligget vandret så længe for at holde hende inde, så nu skrider hun ingen vegne - hun har nok vænnet sig til at ligge dernede med hovedet spændt fast (man kan ikke rigtig forestille sig, at det er særlig behageligt, vel?)

Ja - jeg tror nemlig også, at det meget handler om, at babyen efterhånden er så stor nu, og trykker GODT på dernede... og av for den da, man er jo ikke ligefrem vandt til at have sådan en 3 kg.'s ting mellem benene... hahah

Men ja - det er simpelthen SÅ snyd, at jeg skulle ligger dér så længe og ruge, og så driller hun os SÅ meget nu.. heheh!! Men men... jeg har valgt at nyde den sidste hyggetid, hvor jeg har hende HELT tæt på mig, og hvor der stadig ikke er stress, fortvivlelse og usikkerhed....  

Anmeld

20. september 2010

Jules

Vi har haft alt pakket og klar i nogle uger nu :) Så lillesøster må godt snart komme :)

Kom så ud pigebarn

Anmeld

20. september 2010

fit_fys

Jeg har lige pakket lidt sammen til lillemanden. Alt det til mig og Jeppe venter vi lidt med endnu...

Tager i egentlig noget tøj med til at føde i? Det anbefalede de på Gentofte, da det er lidt nederen det der hospitalstøj... Så jeg tager et par gode mormor trusser og en af min mands aflagte t-shirts med...

Anmeld

20. september 2010

misslea

T.K. skriver:

Jeg har lige pakket lidt sammen til lillemanden. Alt det til mig og Jeppe venter vi lidt med endnu...

Tager i egentlig noget tøj med til at føde i? Det anbefalede de på Gentofte, da det er lidt nederen det der hospitalstøj... Så jeg tager et par gode mormor trusser og en af min mands aflagte t-shirts med...

jep - jeg har været hjemme hos mine forældre og udvælge en af min fars gamle skjorter!! Den er nemlig deeeejlig stor og kan knappes op, når lillepigen skal ligge på min mave efter fødslen

og så er det da lidt trygt at have sin fars skjorte på... hehehe!!

Anmeld

20. september 2010

fit_fys

misslea skriver:

jep - jeg har været hjemme hos mine forældre og udvælge en af min fars gamle skjorter!! Den er nemlig deeeejlig stor og kan knappes op, når lillepigen skal ligge på min mave efter fødslen

og så er det da lidt trygt at have sin fars skjorte på... hehehe!!

Det var sgu da en go ide med den skjorte, det havde jeg ikke tænkt på...

Anmeld

21. september 2010

marhemor

Dejlig tråd, og super huskeliste... Den lurer jeg lige på

Har endnu ikke pakket noget, men har tænkt mig at pakke i dag, så det er gjort Nu varer det jo ikke længe inden at der popper flere og flere 'oktober-børn' ud

Hvad angår lift eller autostol, så er det beskrevet på sikkertrafik.dk at man kun må bruge lift i særlige tilfælde (typisk ved for tidligt fødte). Der står også at babyerne gerne må sidde i autostolen i op til et par timer ad gangen, og ikke kun 15-20 min, som jeg blev bildt ind af et vennepar... Bare lige hvis der skulle være andre der havde hørt det, og som har lidt længere til/fra hospital, forældre etc.

Anmeld

21. september 2010

misslea

T.K. skriver:

Det var sgu da en go ide med den skjorte, det havde jeg ikke tænkt på...

heheh.... det var faktisk min søster, der sagde, at det er vigtigt, at jeg har noget på, der kan knappes op, så baby kan komme op og ligge på noget bar hud lige efter fødslen...

Så tænke tænke.... og det blev så til en af fars gamle skjorter... heheh

Anmeld

21. september 2010

FamilenStorm

Har også haft tasken til bettepigen klar i et stykke tid nu.. Det er værre med det til mig og manden.. Kan slet ikke lige overskue hvad vi skal have med og at vi skal have det..

Kan slet ikke hitte ud af hvor længe vi skal være der og hvad der er nødvendigt.. Høre hele tiden at i  region Syddanmark bliver man sendt hjem igen inden for 24 timer efter fødsels hvis alt går godt, også førstegangsfødende.. Og hvis det er rigtig tænker jeg så om det er nødvendig med den helt store oppakning??

Tænker at hvis  vi kommer til at mangle noget, bor vi ikke forfærdelig langt fra sygehuset at enten min mand kan hente det hurtig eller svigerforældrene kan køre forbi og tage noget med..

Hænger måske også sammen med at så klar som jeg endnu synes jeg er til hun kommer ud, så fjer for mig ligger fødslen, kan slet ikke forholde mig til hvordan det kommer til at foregå.. Er lidt bange for at blive rigtig overrasket når jeg ligger der med veer.. Starter lidt sent på fødselsforberedelse, nemlig først i næste uge.. Men håber da at det kan sætte mig lidt mere ind i hvad jeg kan forvente...  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.