Kalalulalija

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

952 visninger
29 svar
0 synes godt om
23. juli 2008

birgittemarie

Jeg tegner stadig... Det vil sige, jeg har nogle fede forslag, men de skal lige tegnes, så der er en lille chance for, at andre end jeg selv, kan se, hvad det forestiller (C)

Men, min blomst: Hvad siger du til priserne? Og vær ikke bleg for at få kolde fødder, hvis du finder noget andet - og billigere og nemmere - du hellere vil have! For det er sgu dyrt, selvom det er det billigste, jeg kan gøre det for og under alle omstændigheder er det jo billigere at finde et færdigsyet kup! Så bare sig til, før jeg går igang med at købe stof, så er der INGEN probs, min skat (L)

Her er lige en klipser af, hvad prisen blev, hvis du nu ikke havde set den:

Altså, vi skal sikkert bruge 1,5 til 2 m. stof. Det kommer til at koste mellem 50 og 150 kroner meteren afhængigt af, hvad vi finder. Så er der mig og jeg skal have... åh, nu skal jeg regne og jeg er præmenstruelt overtræt Det er svært at sige, før jeg lige får fundet noget stof og regnet ud, hvordan den skal sys og hvor lang tid det kommer til at tage. ..Men jeg kan i hvert fald sige mellem 200 og ikke over 500 kroner. Så slutprisen bliver mellem 275,- og 800,- kroner afhængigt af stof og detaljer osv. Gav det nogen som helst form for mening?

Og jeg foretager ingen fordyrende valg, før jeg har konfereret med dig, så du skal ikke være bange for, at den lige pludselig kommer op på 800,- når du gik og regnede med 275,-

Knus fra Birgitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2008

ka li ja

jamen det lyder super. du er bare en skatter!!! jeg glæder mig til at se dine forslag8D jeg håber da helt sikkert vi kan finde ud af noget!!
jeg tror måske den der petrol farve, skal laves om til turkis!! tror måke det andet blir lidt mørkt.. har lidt svært ved at forestille mig det:)

Anmeld

24. juli 2008

birgittemarie

Det kan godt være, du har ret i den turkise i stedet for. Hvis du vil have lidt pang i gaden i hvert fald. Men jeg forestiller mig, at jeg måske kan prøve at farvelægge scanningen i Photoshop, for så bliver det nok lettere for dig at vurdere, hvilken farve, du helst vil have.

Forresten: Vil du have en meget løs pasform eller må den godt sidde lidt til over og lige under brystet?
Og stoffet: Skal det være meget tyndt eller må det være almindeligt stretch-T-shirt agtigt i tykkelsen?

Anmeld

24. juli 2008

ka li ja

den må gerne sidde lidt til. det eneste dr egentlig er vigtigt er at den er lang nok forest.. altså der hvor stoffet faldr over hinanden.. du forstå??
fedt med farverne så er det nok nemmere at forestille sig:D

dt med stoffet ved jeg sgu ikke helt.... hvad syntes du??

jeg smutter i seng nu.kan i nu sove godt:D og du er en kæmpe skat fordi du gider!!!!!(H)

Anmeld

24. juli 2008

ka li ja

der må heller ikke være en horisontal syning i min talje eller deromkring som deler maven!!!8(
er jeg for krævene så må du sige det!!!

Anmeld

24. juli 2008

birgittemarie

Jeg tror, jeg forstå 8D

Og du er ikke spor for krævende, det er kun godt at få så mange detaljer som over hovedet muligt. Det gør det kun nemmere for mig og du skal jo gerne ende med at have et klædningsstykke, du ikke kan leve uden 8D

Jeg tror, at sådan en stretch-tshirt kvali er det bedste. Det holder formen bedre i længden end tyndere ting gør. Specielt når det skal sidde lidt til. Og bare rolig, der bliver INGEN horisontale snit nogen som helst steder!

Godnat og sov godt (L)

Anmeld

24. juli 2008

ka li ja

(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)

Anmeld

24. juli 2008

ka li ja

der kommer det der der stiver i kraven ikke? fliseline!! aj hedder det det... nå men tror du ikke det ville se bedst ud? i stedet for sådan noget slask...:P

Anmeld

24. juli 2008

birgittemarie

Jo helt sikkert. Og det hedder as a matter of faktisk flieseline, det staves bare med v, så helt ubefaren i det tekstile univers, er du ikke, kan jeg høre (L)

Anmeld

24. juli 2008

Rasmine

HALLLOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!! Vi vil da os' se!!!!!!!!!!!!! :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.