Jeg tegner stadig... Det vil sige, jeg har nogle fede forslag, men de skal lige tegnes, så der er en lille chance for, at andre end jeg selv, kan se, hvad det forestiller (C)
Men, min blomst: Hvad siger du til priserne? Og vær ikke bleg for at få kolde fødder, hvis du finder noget andet - og billigere og nemmere - du hellere vil have! For det er sgu dyrt, selvom det er det billigste, jeg kan gøre det for og under alle omstændigheder er det jo billigere at finde et færdigsyet kup! Så bare sig til, før jeg går igang med at købe stof, så er der INGEN probs, min skat (L)
Her er lige en klipser af, hvad prisen blev, hvis du nu ikke havde set den:
Altså, vi skal sikkert bruge 1,5 til 2 m. stof. Det kommer til at koste mellem 50 og 150 kroner meteren afhængigt af, hvad vi finder. Så er der mig og jeg skal have... åh, nu skal jeg regne og jeg er præmenstruelt overtræt Det er svært at sige, før jeg lige får fundet noget stof og regnet ud, hvordan den skal sys og hvor lang tid det kommer til at tage. ..Men jeg kan i hvert fald sige mellem 200 og ikke over 500 kroner. Så slutprisen bliver mellem 275,- og 800,- kroner afhængigt af stof og detaljer osv. Gav det nogen som helst form for mening?
Og jeg foretager ingen fordyrende valg, før jeg har konfereret med dig, så du skal ikke være bange for, at den lige pludselig kommer op på 800,- når du gik og regnede med 275,-
Knus fra Birgitte
Anmeld