Forskelligt Katvig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
19. september 2010

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

Ha ha - Carsten er lige sendt i Silvan og hente en flyttekasse til alle dine ting............. Er det om tirsdagen du er til babysvøm, for så sender jeg det ikke i morgen som planlagt. Du skal helst være hjemme så du ikke selv skal slæbe det op :-)

Tirsdag er mødregruppe, torsdag er svømning

Ihhh glæder mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2010

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

Ha ha - Carsten er lige sendt i Silvan og hente en flyttekasse til alle dine ting............. Er det om tirsdagen du er til babysvøm, for så sender jeg det ikke i morgen som planlagt. Du skal helst være hjemme så du ikke selv skal slæbe det op :-)

Jeg er også begyndt at sende undskyldende smil til de stakkels postbude

Anmeld

19. september 2010

LISBETH:-)

dorthemus skriver:

Tirsdag er mødregruppe, torsdag er svømning

Ihhh glæder mig

Så sender jeg den tirsdag så du har den onsdag :-) Jeg har taget alle de gode ting fra til dig, alle dem der ikke er noget jeg bryder mig om har jeg ladet ligge. Så fylder det vist en hel stor flyttekasse.

Håber du bliver glad for det!!! Jeg sender dig lige en pm med den samlet pris en af dagene.

Anmeld

19. september 2010

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

Så sender jeg den tirsdag så du har den onsdag :-) Jeg har taget alle de gode ting fra til dig, alle dem der ikke er noget jeg bryder mig om har jeg ladet ligge. Så fylder det vist en hel stor flyttekasse.

Håber du bliver glad for det!!! Jeg sender dig lige en pm med den samlet pris en af dagene.

Super, stoler på din gode smag

Apropos gode smag, kan du så ikke lige finde en mand til mig når nu du er igang?

Anmeld

19. september 2010

dorthemus skriver:

Super, stoler på din gode smag

Apropos gode smag, kan du så ikke lige finde en mand til mig når nu du er igang?

Ha ha - jeg kender kun en god mand, og ham har jeg taget

Jeg tror ikke du er interesseret i mændene herned på bøhlandet, de ville aaaaaaalllllddddrrriiiigggg flytte til storbyen:-)

Kender faktisk ikke rigtig nogen single mænd - tror jeg eller jo, men de er sku ikke noget for dig. Der er vist en grund til de er single  Min mands venner er nogen drengerøve, Carsten er jo ret ung - ihverfald i forhold til mig (3 år) selv om folk tit tror han er ældst.

Anmeld

19. september 2010

Kjole brugt 2 gange str. 80 - en knap sidder løst men kan nemt sys på igen.

100 kr

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. oktober 2010

7. november 2010

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.