Fedt og muskler...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

728 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. juli 2008

Honningblomst

Hej Piger...
Nu har jeg i snart 3 uger dyrket intens motion...jeg er gået fra nu motion til en hel del og hver dag. Problemet er nu at min vægt ikke rykker sig, nogle gange rykker den måske endda den forkerte vej.:(
Kan det virkelig ses på den måde at der kommer muskler frem for fedt eller er jeg bare helt galt på den og skal stoppe motion igen..;)
Knus Eva...som er vægt-fokuseret...>(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2008

Christinahr

Hvilken slags motion dyrker du? For hvis det er mere muskelopbyggende end fedtforbrændende, lyder det meget logisk.

Det er derfor det andbefaldes at måle sig også fordi man ikke kan stole på vægten:-)

Men det er sgu sejt gjort....

Anmeld

23. juli 2008

bette

jeps det kan godt passe.. når man begynder at træne får man flere muskler som erstatter fedtet og dermed vil vægten stå stille..
brug en fedtprocent måler eller brug et målebånd og mål mål dig på de fedeste steder.... og se cm. forsvinde.. :D

Anmeld

23. juli 2008

Honningblomst

Tak for svar I to..:)
Jeg cykler, cykler og cykler og så går jeg ind imellem også.
Men det er nok cyklingen der giver mig større muskler, men så øger jeg da også min forbrænding, gør jeg ikke??
Knus Eva..

Anmeld

23. juli 2008

Christinahr

jo du burde du ihvertfald gøre, bare husk at indtage protein, det elsker musklerne. . . . altså bare i fødevare form.

Anmeld

23. juli 2008

twinboys

Hej

Muskler vejer mere end fedt...
En god idé er at måle sig med målebånd så kan man se det på cm...:P

Mvh Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.