Yes Yes Yes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

549 visninger
13 svar
0 synes godt om
23. juli 2008

Joan ( Smallie )

Som mange af jer nok kan huske så skrev jeg for noget tid siden et indlæg med niels dp mor. Vi fik holdt et møde og det er da også blevet lidt bedre. Men min mave fornemmelse med hende er bare ikke rigtig god.:'( Og så har jeg en mistanke om der er noget ude ved hende han ikke kan tåle. For lige så snart han kommer hjem der ude fra så hiver han efter vejret og bliver nød til at have maske. Men er han hjemme eller nede ved mormor så har han det meget bedre(?). Jeg har dog ikke noget at have det i. Men de står og sover i en gammel falde færdig grage ( Staves? ) hvor taget er utæt. Så tror det er det han ikke kan tåle. Nå men nu er han jo så i gæste dp og han har været der i 3 dage og han elsker at være der. (L) Og manden og jeg har snakket frem og tilbage om at det var da sådan et sted han skulle være. Det er ude på landet på en gård med dyr. Faktisk i Vammen Marie E.:) Så ringet jeg til plas anvisningen idag fordi jeg havde hørt en lille fugl synge om der måske var plas ved hende. Og tænks sig den 11/8 kan han starter der. Kæft der er bare godt. Når jeg henter knægten er han glad og pludre løs når vi køre hjem. Det plejer han ikke at gøre. Så nu tror jeg på at det hele bliver bedre for niels. Min dejlig lille dreng(L) Ej en gang plader. Men hvis i stadig læser med så tak ofr det og god dag til jer også;) (H) Joan som er SÅ glad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2008

ivfmarie

godt så!! super fedt for jer, og ikke mindst Niels!
Man må ha lov at være heldig en gang i mellem... ;)

Anmeld

23. juli 2008

bette

ej hvor fantastisk..!!!!!8D
det er da bare en super god nyhed.. tillykke med det..
det er da også tydeligt at han er glad for at være der når han virker så glad når i henter ham og når de pludre løs plejer det jo at være et godt tegn(L)

Anmeld

23. juli 2008

Muffinmus

Hmm..hvor henne?
Jeg har jo ikke selv DP i Vammen selv om jeg bor der, men på en gård ude ved Sjøring/Onsild:)
Fedt at høre det går bedre men Niels et andet sted...det er da bare skønt.

Anmeld

23. juli 2008

Joan ( Smallie )

MariaE skriver:

Hmm..hvor henne?
Jeg har jo ikke selv DP i Vammen selv om jeg bor der, men på en gård ude ved Sjøring/Onsild:)
Fedt at høre det går bedre men Niels et andet sted...det er da bare skønt.

Ude på Norupvej ude ad de grusveje der er der ude. Og tror også han er mere glad for det fordi det mere ligner det han er vant til hjemme fra.

Sjøring onsild det er da noget af en om vej for dig er det ikke??

Anmeld

23. juli 2008

Loggidut

du er godt nok heldig med den nye plads...og måske er det bedst for jer alle, når nu du ikke var helt tilfreds med den gamle!

det er altså dejligt når tingene begynder af fungere ordentlig!

Anmeld

23. juli 2008

Joan ( Smallie )

Loggidut skriver:

du er godt nok heldig med den nye plads...og måske er det bedst for jer alle, når nu du ikke var helt tilfreds med den gamle!

det er altså dejligt når tingene begynder af fungere ordentlig!

Ja deter dejligt men det skal godt nok også til at have en ende nu med elle de dp er han har haft. Det her er den 4 han er ved siden den 1 april og syntes det er lige i overkanten..

Men håber det her er det. Manden kender hende så også. Sjovt nok har hans mor passet et af hendes børn. Så han er jo også helt tryk ved hende.. Nej nej det bliver bare så godt.:D

Anmeld

23. juli 2008

Susan1978

Tillykke med den nye plads..

det er ski så rart at få sin vilje ik..

det fik vi jo også, selvom det krævede 3 flyt.. :P

Susan og Emil også i gæstedp pt.

Anmeld

23. juli 2008

mor til en del

Super fedt, det et dejligt når noget bare fungere for en.

Her skal Cilas jo starte i dp. 1 sep, men hans dp har valgt at stoppe inden, så vi skal på besøg hos en ny, når hun engang er færdig med at holde ferie. Det er skide irriterende, når vi nu egentlig var godt tilfredse med hende vi havde besøgt, men men men thats life, og godt han slet ikke nåede at komme igang, for så at skulle starte et nyt sted kort tid efter.

Lisbeth med spire i maven woww....

Anmeld

23. juli 2008

Plysbjørnen

Åh hvor er det da bare dejligt når man bare kan få det som man gerne vil have det, men jeg vil nok give dig ret i at den der gamle faldefærdige garage ikke er et egnet sted at have børn stående og sove...

Men i hvert fald tillykke med pladsen...

Betina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.