Jeg så lige en fra fødselsforberedelsen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2010

oo

Mettemus skriver:

Ihh Trine hvor er det bare så skønt at læse dine indlæg! Du burde virkelig skrive professionelt - noget kvindelitteratur (men uden chick lit - vinklen)!

Og det er jo virkelig lige om lidt du får jeres øø (ønske-øko)-baby i armene! Jeg forestiller mig en lille dreng med MASSER af mørkt hår som putter (mussestille og fredeligt selvfølgelig) i vuggen med den flotte uro over (den er jeg riiiimelig pjattet med!).

Har du selv en fornemmelse af køn?

oho noget kvindelitteratur! ja, det ku være og tak!!

ja alle siger massere af hår, men vi har jo også ret meget hår til sammen, mig og Søren - Søren har VILDT meget hår, synes jeg...og krøller, så jeg hepper lidt på min hårfarve og Sørens krøller, det ku dælme være godt - både til en pige og en dreng

uroen har Lion inde fra NS lavet til baby Juhl, den er helt fantastisk IRL, det er bittebittesmå perler og de fineste mønstre

nej...jeg har helt ærligt ingen fornemmelse af køn. Søren har holdt på en pige fra starten, men så drømte han den anden dag at det var en dreng, så nu er vi helt på bar bund igen...det blir RET spændende!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

oo

missie20 skriver:

Først og fremmest vil jeg lige sige, nøøj hvor er du smuk,især med den store flotte runde mave

Det med at sige fra, kan jeg bare så meget godt følge dig i...Har selv så svært ved det, og prøver og prøver at blive bedre, men det er bare så f...... svært. Undskyld sproget. Jeg har også en dum fortid, som gør at jeg heller ikke havde lyst til at der skulle være andre end lige min kæreste,jordmoder og min mor til fødslen. Jeg er meget blufærdig også. Men jeg vil sige jeg glemte det lidt, da jeg lå der i udvidelsesveerne hvor det gjorde hammer nas, jeg havde heller ikke nogen epidural blokade pga. en længere historie, så uden bedøvelse kom Frederik til verdenen. Syntes det er ret cool at jeg gjorde det  hehe roser lige mig selv.

Krydser fingre for at fødslen snart går igang og der kommer et velskabt baby ud til sine forældre. Hvor er du bare et dejligt positivt menneske, blev helt glad af og læse dit indlæg, nok også fordi det vækker minder til for 5 måneder sider, da vandet gik hos mig.

Mht. modermælks erstatning, så er det overhovedet ikke for at blande mig,men du kan jo også amme,ved mindre du har besluttet at det ikke er dig? Det er jo op til en selv om det er noget for en

Syntes ud fra det du skriver og måden du skriver tingene på, minder vi meget om hinanden, hi hi. Dejligt indlæg fra dig. Må al god vind ramme dig din mand og jeres baby

tak for dine søde ord

det gør slet ikke noget at du stiller spørgsmålstegn til hvorfor jeg ikke skal amme, men sagen er den, at pga en fortid med incest, så har jeg fravalgt det 100% fordi det er mig så meget imod. Ikke blot amningen, men alt hvad der findes af berøring af mine bryster (især brystvorter). Så istedet for at forsøge at presse mig selv til at amme - vel vidende at det vil være dybt dybt grænseoverskridende for mig - så har jeg, i samråd med jordemor og sundhedsplejerske, valgt at lade helt være, så der ikke opstår depression eller traume i en tid der jo burde være lykkelig

Anmeld

20. september 2010

Sommerfuglelarven

Meget gravid ja, men dælme også meget smuk, den mave er bare SÅ flot!!

Vildt at du allerede er så langt, men jeg glæder mig til at se jeres lille, helt sikkert, skønne baby.

Held og lykke med fødslen

Anmeld

20. september 2010

oo

Sommerfuglelarven skriver:

Meget gravid ja, men dælme også meget smuk, den mave er bare SÅ flot!!

Vildt at du allerede er så langt, men jeg glæder mig til at se jeres lille, helt sikkert, skønne baby.

Held og lykke med fødslen

tak tak tak

Anmeld

20. september 2010

klmf

Tjuhl skriver:

ja, der er virkelig nogle guldgruber herinde at hente fra!! jeg tænker også tit at rigtig mange af debatterne inde i barnløshedsforummet kunne være en enorm stor hjælp for nye par der starter behandling!

ja, vuggen er så fin, vi har lånt den af min ene søster vi har nu bare en ikeamadras i den, såeee hehe, jeg synes også den så stor ud da den endelig kom op, men jeg tror Søren tror, at barnet fylder hele vuggen ud, så han får nok lidt et chok! igår møffede den hele rygstykket op ad maveskindet, udover at det så temmelig syret ud, så kunne man simpelthen tage fat henover ryggen på den med den ene hånd  og der sad han lidt og var målløs - inden han pludselig sagde "orv og den skal ud af fissen på dig!"

Ih Søren, TAK for du lige mindede om de anatomiske forhold, det er så dejligt at tænke på lige før fødslen!! Altså, det er en forunderlig verden de går ind i de mænner, når de får sådan en lille nyfødt. I starten er man jo bange for de går i stykker

Mht. vuggen, så hængte vi en lille lyskæde op i snorene, det var simpelthen så hyggeligt. Oliver lå der og kiggede på stjerner

Anmeld

20. september 2010

oo

lotchen skriver:

Ih Søren, TAK for du lige mindede om de anatomiske forhold, det er så dejligt at tænke på lige før fødslen!! Altså, det er en forunderlig verden de går ind i de mænner, når de får sådan en lille nyfødt. I starten er man jo bange for de går i stykker

Mht. vuggen, så hængte vi en lille lyskæde op i snorene, det var simpelthen så hyggeligt. Oliver lå der og kiggede på stjerner

årh ja, god ide! jeg har faktisk en lyskæde med guldsmede, som jeg købte til babyværelset, men som jeg ikke rigtig har kunnet finde ud af hvor skulle hænge

og ja...det er supernice når man lige blir mindet om hvordan det hele fungerer

Anmeld

20. september 2010

missie20

Puha det er jeg enorm ked af og hører. Totalt malplaceret af mig og skrive det med amning  Et kæmpe undskyld herfra.

Men  for at bebsen snart kommer ud  

Anmeld

20. september 2010

oo

missie20 skriver:

Puha det er jeg enorm ked af og hører. Totalt malplaceret af mig og skrive det med amning  Et kæmpe undskyld herfra.

Men  for at bebsen snart kommer ud  

det skal du ikke tænke over, det er noget jeg er helt åben omkring

Anmeld

20. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Ja, jeg kan som alle de andre slet ikke begribe at det er lige om et øjeblik at baby Juhl trækker vejret selv for allerførste gang...

Det har været sådan en fantastisk rejse, for alle os som har fulgt jer fra første gang du satte din signatur under et indlæg her på baby.dk. Desperation, tårer, vrede, håb og pludselig 2 streger der ændrede det hele for jer. Jeg får en stor klump i halsen mens jeg skriver nu, men en af de lækre af slagsen som fortæller en at det man har gang i er vigtigt og fint. Jeg kan ikke vente med at klikke ind på baby en tidlig morgen og så er den der bare - din FB og måske endda billeder af guldet i sin fine vugge 

Knus og kram herfra

Anmeld

21. september 2010

oo

Rosa skriver:

Ja, jeg kan som alle de andre slet ikke begribe at det er lige om et øjeblik at baby Juhl trækker vejret selv for allerførste gang...

Det har været sådan en fantastisk rejse, for alle os som har fulgt jer fra første gang du satte din signatur under et indlæg her på baby.dk. Desperation, tårer, vrede, håb og pludselig 2 streger der ændrede det hele for jer. Jeg får en stor klump i halsen mens jeg skriver nu, men en af de lækre af slagsen som fortæller en at det man har gang i er vigtigt og fint. Jeg kan ikke vente med at klikke ind på baby en tidlig morgen og så er den der bare - din FB og måske endda billeder af guldet i sin fine vugge 

Knus og kram herfra

nu får jeg også tårer i øjnene!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.