Iiiiiiih, I har samme vugge som vi havde, den er bare såååååå fin
Den skal I nok blive glade for. Og bebsen fylder bare absolut ingenting nede i den i starten, det er så vildt. Tror Oliver kunne ligge der to gange i længden
Han havde så også så korte ben, at det nærmest var et samtale-emne ude i byen
Har i købt den der helse-madras til den?
Hvor er det bare en smuk mave og en smuk gravid kvinde
Vi var så glade for vores jordemoder-studerende til fødslen, men det var så også hende der kom til at stå for fødslen, fordi vores JM skulle assistere på en stue med komplikationer (godt det ikke var os tænkte jeg bare), og hun var så dygtig og god. Men der er ikke nogen grund, der er mere gyldig end andre, hvis ikke man har lyst til at have studerende med, så er det OK! Hilsen en tidligere spl-studerende, der også har måtte forlade stuen nogle gange, for at patienten ikke følte sig som et videnskabeligt objekt, der skulle studeres og analyseres
Jeg glæææææder mig til at læse din fantastiske FB....
Prøv lige at tænk på alt det skriftlige materiale (guld), vi har liggende herinde (FB). Nogen burde udgive det i bogform og være med til at afmystificere fødsler for gravide og deres mænd. JM kunne såmænd også lære lidt af at læse det... Nå, det var lige dagens tanke...
Mandags-knus fra mig, der lige sidder og savner Oliver lidt mens han er i dagpleje
Anmeld