temp. på 36,86?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2010

NinaNymannMadsen

felicity skriver:

ja men jeg synes nu også at temp på 37,8 lyder højt til en på 15 mdr... det plejer at være mere normalt til en voksen...  men ja... jeg skal ikke gøre mig klog på det

tja det ved jeg ikke... men det er der oppe omkring den ligger normalt, hun er et varmt barn hvis man kan kalde det det. hun plejer også først at være mærket af det når den er over 38

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2010

NinaNymannMadsen

Ni-ko-li-ne skriver:

præcis, hvis ikke hun som sådan er syg, så er der ingen grund til at tænke mere over det...

:0)

rigtig nok

Anmeld

18. september 2010

NinaNymannMadsen

bagger26 skriver:

Okay, så har hun da en meget høj normal temperatur, mener temperaturen normalt ligger omkring 36,5.. Over 37,5 er begyndende feber, dog skal den være over 38 før det er dissideret feber... Så en temp på 36,8 burde være helt normalt...

tja hun er et varmt barn... måler hendes temp tit da hun føles lidt varm men den er aldrig højere end 37,8 så. med mindre hun virkelig er syg jo

Anmeld

18. september 2010

bagger26

Astasmor skriver:

tja hun er et varmt barn... måler hendes temp tit da hun føles lidt varm men den er aldrig højere end 37,8 så. med mindre hun virkelig er syg jo

Okay, jamen har bare aldrig hørt om det før, men en skal jo også være den første..

Anmeld

18. september 2010

NinaNymannMadsen

bagger26 skriver:

Okay, jamen har bare aldrig hørt om det før, men en skal jo også være den første..

ja nemlig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.