Hej!
Vi var til gadevej igår, hvilket egentlig var meget hyggeligt, men da tøsen begyndte og blive lidt ked af det, måtte jeg gå ind med hende. Hun ville bare IKKE sove i barnevognen, men kun i sin egen seng. Nå, men okay, jeg måtte så sige farvel. Regnede med manden kom med ind, for så meget så han ikke ud til og hygge sig, men han blev alligevel til festen og spiste dessert.
Da der var gået et par timer, skrev jeg til ham, at jeg havde problemer med tøsen; mareridt og han er så god til og trøste hende, men han reagerede ikke på min sms. Skrev igen, ringede et par gange, men uden svar? Men tøsen faldt endelig til ro,og jeg gik ind i stuen.
Prøvede endnu engang og få fat i manden, og endelig svarede han. Tlf.´en havde været på lydløs, han lød meget snaldret (fuld), og uden jeg nåede at tænke mig om, blev jeg sur og jaloux. Det havde været meningen fra starten af at vi skulle ta´ med til festen, for at jeg kunne komme bedre ind på naboerne - manden er så social, så han har ingen problemer.
Nå, men han sagde farvel til naboerne og kom ind. Vi kom op og skændtes en smule Han fik det hele vendt mod mig; hvorfor måtte han ikke ta´ i byen? Hvorfor skulle han ha´ skældud for at være social? Jeg sprang ind i sengen og bare græd. Der skal ikke meget til og slå mig ud mere.
Manden fulgte efter, trøstede, og forsøgte og forklare mig, hvordan han har haft det den sidste tid. Han fortalte at jeg er begyndt og snerre meget, farer op over ingenting, græder over ingenting, er blevet meget indelukket, meget fordomsfuld (bla. over for min lillebrors nye kæreste) og bare slet ikke "dig" mere 
Og han har ret! Min verden handler så meget om tøsen, manden og husholdning. Jeg føler mig bare som "mor"...
Jeg føler alle er imod mig, alle vennerne svigter og det samme er min familie begyndt. Min søster er fået fra sin mand, fordi det blev voldeligt til sidst (hun bare meget af skylden), så jeg tilbød og ta´ ungerne i et par dage, mens de fik delt deres indbo. Jeg måtte så aflevere dem, da vi skulle til gadefest i går, og det blev hun meget skuffet over. Hun kunne ikke huske at jeg havde sagt noget om det, og havde regnet med at jeg kunne ta´ dem til søndag. Det har fået mig meget på, siden i går, da hun skældte ud i telefonen.
Igår fik jeg oz nyheden at vores dagplejemor stopper
Det har taget mig så lang tid og vænne mig til at tøsen skulle passes af en anden. Og være væk fra hende, men nu går det simpelthen så godt, at jeg nærmest blev splittergal, da hun fortalte nyheden. Nu skal jeg fanme til og starte forefra med en ny dagplejemor! Ja, og ikke mindst min datter skal til og vænne sig til en anden...
Nå, men manden og jeg endte samtalen i nat med at jeg nok skulle ringe til lægen mandag og høre om det evt. er en depression, jeg har udviklet? For jeg var bare ikke mig selv mere, sagde han 
*den anonyme - er lidt flov over det*