Nupo?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2010

Millesmammi

LouiseNielsen skriver:

Hejsa Piger

Nogen herinde der har prøvet Nupo?

Jeg er nu mentalt klar i mit hovede til at skulle tabe mig... Men mangler bare lige det der los i røven for at komme i gang....

Jeg er 175 cm høj og vejer 105 kg. Er (hvis jeg selv skal sige det, en pæn pige) Men min vægt går mig rigtig meget på.

Jeg er utrolig jaloux og er hele tiden bange for om min mand vil finde en der er mere tiltrækkende. Ved jeg jo godt han ikke vil da jeg har set sådan her ud hele tiden mens vi har kendt hinanden, men er mere noget jeg går og tumler med. Og det skal være slut nu, så nu vil jeg også selv syntes jeg har en lækker krop....

Har hørt lidt om nupo (den grønne) ikke noget jeg vil hele kuren og resten af livet, men lige til en hjælp for at blive sat i gang....

Andre gode råd modtages også rigtig gerne!

Kram

min mor har taget nupo tror jeg. det var i hvert fald sådan nogle grønne nogle, der skulle få en til at føle sig mæt, og aldrig være sulten.  - hvis det er det samme vi snakker om, så synes jeg ik det er noget man skal ta for at få et los i røven og komme igang for ligeså snart man er stoppet med de piller, så er man jo sulten igen, og så er det jo ikke sikkert du kan komme videre med et vægttab, hvis du ikke kan komme igang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2010

Missi

Millesmammi skriver:

min mor har taget nupo tror jeg. det var i hvert fald sådan nogle grønne nogle, der skulle få en til at føle sig mæt, og aldrig være sulten.  - hvis det er det samme vi snakker om, så synes jeg ik det er noget man skal ta for at få et los i røven og komme igang for ligeså snart man er stoppet med de piller, så er man jo sulten igen, og så er det jo ikke sikkert du kan komme videre med et vægttab, hvis du ikke kan komme igang

Det er ikke piller, det pulver der blir blandet med vand

Anmeld

19. september 2010

Millesmammi

Missi skriver:

Det er ikke piller, det pulver der blir blandet med vand

nårr sorry

Anmeld

19. september 2010

Pige2009

Jeg ville forsøge mig via DDV Kender rigtig mange der har valgt denne måde, at de har alle haft stor succes.

Mht. Nupo har jeg hørt, at man fint taber sig, men at man så tager det meste på igen, når man stopper med det...

Held og lykke med vægttabet

Anmeld

19. september 2010

Mira0911

Baagøe skriver:

Jeg ville forsøge mig via DDV Kender rigtig mange der har valgt denne måde, at de har alle haft stor succes.

Mht. Nupo har jeg hørt, at man fint taber sig, men at man så tager det meste på igen, når man stopper med det...

Det har jeg også hørt om Nupo og faktisk et andet mærke også.. Kan ikke huske hvad det hedder...

Anmeld

19. september 2010

Pige2009

MoarJ skriver:

Det har jeg også hørt om Nupo og faktisk et andet mærke også.. Kan ikke huske hvad det hedder...

Samme her, men jeg tror det er gængs for den type produkter...

Anmeld

19. september 2010

Missi

Baagøe skriver:

det er fordi de kun bruger det så, så tager men selvf på igen. men hvis man bruger det til at få et måltid som man eller glemmer så holder det - for man skal ikke blive ved at tage det...

Har haft diætist på, hvor hun lavede en kostplan til mig med nupo

Anmeld

19. september 2010

slettet_7530

Jeg ville finde min lokale DDV afdeling og melde mig ind

http://www.vaegtkonsulenterne.dk/

Jeg har selv været på NUpo for år tilbage hvor jeg gik 1 gang ugentligt hos DR. Quaade ham der har udviklet Nupo, så såre jeg avr færdig derinde røg hele møget på igen og jeg avr konstant sulten.

Med DDV har jeg smidt 57 kilo, deres metode er sund da du får alt det din krop har brug for, samt at proteinindholdet i kosten er så tilpas stort at du ikke taber muskelmasse som man ellers gør under et vægttab

Anmeld

19. september 2010

Pige2009

Missi skriver:

det er fordi de kun bruger det så, så tager men selvf på igen. men hvis man bruger det til at få et måltid som man eller glemmer så holder det - for man skal ikke blive ved at tage det...

Har haft diætist på, hvor hun lavede en kostplan til mig med nupo

OK. Hvad så når kuren er slut?

Anmeld

19. september 2010

Missi

jamen en kur stopper aldrig handler jo om at få en ny livstil så man ikke bare ryger tilbage i det gamle.. Brug nupo som et hjælpmidel til at komme i gang, og få troen på et vægttab og sig selv, derefter kan man rette lidt på kostplanen og undvære nupo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.