Nupo?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.325 visninger
19 svar
0 synes godt om
18. september 2010

LouiseNielsen

Hejsa Piger

Nogen herinde der har prøvet Nupo?

Jeg er nu mentalt klar i mit hovede til at skulle tabe mig... Men mangler bare lige det der los i røven for at komme i gang....

Jeg er 175 cm høj og vejer 105 kg. Er (hvis jeg selv skal sige det, en pæn pige) Men min vægt går mig rigtig meget på.

Jeg er utrolig jaloux og er hele tiden bange for om min mand vil finde en der er mere tiltrækkende. Ved jeg jo godt han ikke vil da jeg har set sådan her ud hele tiden mens vi har kendt hinanden, men er mere noget jeg går og tumler med. Og det skal være slut nu, så nu vil jeg også selv syntes jeg har en lækker krop....

Har hørt lidt om nupo (den grønne) ikke noget jeg vil hele kuren og resten af livet, men lige til en hjælp for at blive sat i gang....

Andre gode råd modtages også rigtig gerne!

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2010

Missi

Hey

Kender det godt med det er fuldstændig uoverskuligt at komme igang, men når man så er, så kommer det hurtig til at side på rygraden  Skulle tabe 15 kg inden min fedmeoperation (vejede 155kg)

Det handler jo om at lave nogen spisevaner om.

Jeg tog en dag af gangen, jeg gik fra alm cola til ligth, og mad med mindre fedtindhold i, så jeg stadig kunne spise lidt usundt en gang i mellem uden min krop vil gå helt amok, for når man skal tabe mere end 10 kg, så har kroppen stadig brug for fedt via søde sager til fedtindholdt mad.

Du skal huske at have mellem 1200 -1500 kacl om dagen før kroppen vil tabe sig - derfor gør det ikke noget at man spiser alm aftensmad, eller brød med smør osv

Men en typisk dag for mig

Tidlig morgen - Nupo/ naturdiet*

Omrkring kl 9 - en bolle med pålæg og smør med mindre fedt

omkring kl 11-12 Nupo og frugt (hvis jeg var meget sulten så tog jeg en rugbrød)

omkring kl 15 - Nupo/naturdiet* eller grovbolle

Til aftensmad lavede jeg tit wokmad med alverdens grønsager, kylling og pasta (alm hvid pasta) eller bare ganske alm mad

omkring kl 21 - rugbrød - grovbolle eller nupo

* Natrudiet er et svensk produkt som svare til nupo, det er bare billigere og smager lidt bedre

Naturdiet eller nupo, det er en god måde at komme igang på, men man skal ikke blive ved med det, når du følger dig sikker på en ny livstil, så lav din madplan lidt om

Nu hvor jeg har operationen, så er det selvf. lidt nemmere, men jeg er på evig kur, for det er kun et hjælpemidel, kan stadig blive fed igen... så har en  sund hverdag, med sund men stadig lækkert mad og lidt motion

Håber det kan hjælpe dig lidt

Kram christina

Anmeld

19. september 2010

Lucipher

Missi skriver:

Hey

Kender det godt med det er fuldstændig uoverskuligt at komme igang, men når man så er, så kommer det hurtig til at side på rygraden  Skulle tabe 15 kg inden min fedmeoperation (vejede 155kg)

Det handler jo om at lave nogen spisevaner om.

Jeg tog en dag af gangen, jeg gik fra alm cola til ligth, og mad med mindre fedtindhold i, så jeg stadig kunne spise lidt usundt en gang i mellem uden min krop vil gå helt amok, for når man skal tabe mere end 10 kg, så har kroppen stadig brug for fedt via søde sager til fedtindholdt mad.

Du skal huske at have mellem 1200 -1500 kacl om dagen før kroppen vil tabe sig - derfor gør det ikke noget at man spiser alm aftensmad, eller brød med smør osv

Men en typisk dag for mig

Tidlig morgen - Nupo/ naturdiet*

Omrkring kl 9 - en bolle med pålæg og smør med mindre fedt

omkring kl 11-12 Nupo og frugt (hvis jeg var meget sulten så tog jeg en rugbrød)

omkring kl 15 - Nupo/naturdiet* eller grovbolle

Til aftensmad lavede jeg tit wokmad med alverdens grønsager, kylling og pasta (alm hvid pasta) eller bare ganske alm mad

omkring kl 21 - rugbrød - grovbolle eller nupo

* Natrudiet er et svensk produkt som svare til nupo, det er bare billigere og smager lidt bedre

Naturdiet eller nupo, det er en god måde at komme igang på, men man skal ikke blive ved med det, når du følger dig sikker på en ny livstil, så lav din madplan lidt om

Nu hvor jeg har operationen, så er det selvf. lidt nemmere, men jeg er på evig kur, for det er kun et hjælpemidel, kan stadig blive fed igen... så har en  sund hverdag, med sund men stadig lækkert mad og lidt motion

Håber det kan hjælpe dig lidt

Kram christina

hvor køber du naturdiet henne? Det lyder som noget man burde prøve.

Anmeld

19. september 2010

Missi

Det kan man efterhånden købe de steder de osse slæger nupo... men ved med 100% sikkerhed at du kan få det i kvickly

Anmeld

19. september 2010

Ann.

Puha - jeg har også længe gået og tumlet med tanken om Nupo, men har det nogle bivirkninger?

Altså kan det være skadeligt?

Anmeld

19. september 2010

Lucipher

Missi skriver:

Det kan man efterhånden købe de steder de osse slæger nupo... men ved med 100% sikkerhed at du kan få det i kvickly

tak. så vil jeg kigge efter det. for jeg skal til at komme igang igen.

Anmeld

19. september 2010

Missi

TrineLærke skriver:

Puha - jeg har også længe gået og tumlet med tanken om Nupo, men har det nogle bivirkninger?

Jeg har aldrig oplevet noget, og har levet af det i laaaaaaaaaaaang tid

Anmeld

19. september 2010

Ann.

Missi skriver:

Jeg har aldrig oplevet noget, og har levet af det i laaaaaaaaaaaang tid

Okay - hvad for noget af det skal man vælge?

Altså vil stadig gerne have at jeg kan spise almindelig aftensmad.

Anmeld

19. september 2010

Lucipher

TrineLærke skriver:

Jeg fandt lige det her:

Bivirkninger
Bivirkninger som forstoppelse, svimmelhed og kuldskærhed kan ifølge producenten forekomme.

Anmeld

19. september 2010

Missi

Brug det jeg har skreven til at starte med derved erstatter du kun de måltider du ellers vil glemme med Nupo/naturdiet man skal jo spise 6 gange om dagen og have mellem 1200-1500 kacl

Jeg vil anbefale Naturdiet - der får du 15 breve for 140 ca mener jeg det er og med nupo er det 12 breve for 160 ca, og det smager altså til bedre end nupo.. det smager ikke fantastisk lækkert, men man vænner sig til det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.