Hey
Kender det godt med det er fuldstændig uoverskuligt at komme igang, men når man så er, så kommer det hurtig til at side på rygraden
Skulle tabe 15 kg inden min fedmeoperation (vejede 155kg)
Det handler jo om at lave nogen spisevaner om.
Jeg tog en dag af gangen, jeg gik fra alm cola til ligth, og mad med mindre fedtindhold i, så jeg stadig kunne spise lidt usundt en gang i mellem uden min krop vil gå helt amok, for når man skal tabe mere end 10 kg, så har kroppen stadig brug for fedt via søde sager til fedtindholdt mad.
Du skal huske at have mellem 1200 -1500 kacl om dagen før kroppen vil tabe sig - derfor gør det ikke noget at man spiser alm aftensmad, eller brød med smør osv 
Men en typisk dag for mig
Tidlig morgen - Nupo/ naturdiet*
Omrkring kl 9 - en bolle med pålæg og smør med mindre fedt
omkring kl 11-12 Nupo og frugt (hvis jeg var meget sulten så tog jeg en rugbrød)
omkring kl 15 - Nupo/naturdiet* eller grovbolle
Til aftensmad lavede jeg tit wokmad med alverdens grønsager, kylling og pasta (alm hvid pasta) eller bare ganske alm mad
omkring kl 21 - rugbrød - grovbolle eller nupo
* Natrudiet er et svensk produkt som svare til nupo, det er bare billigere og smager lidt bedre 
Naturdiet eller nupo, det er en god måde at komme igang på, men man skal ikke blive ved med det, når du følger dig sikker på en ny livstil, så lav din madplan lidt om 
Nu hvor jeg har operationen, så er det selvf. lidt nemmere, men jeg er på evig kur, for det er kun et hjælpemidel, kan stadig blive fed igen... så har en sund hverdag, med sund men stadig lækkert mad og lidt motion 
Håber det kan hjælpe dig lidt
Kram christina