Gratis babypakke fra babysam?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2010

Karina84

Diana... skriver:

Jo du har ret det er begynd og koste penge det var da mærkeligt det har det aldrig gjort før. 

Babypakken kan jeg heller ikke lige finde men hjemmesiden er også blevet lavet om efter jeg sidst var der ind for en måned siden. Hmm jeg prøver lige og spørge min brugs uddeler i morgen om de stoppet med at lave dem. 

Oki, tak skal du have

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2010

Diana...

Karina84 skriver:

Oki, tak skal du have

Jeg har lige lavet et indlæg her inde for der må da være nogen der ved hvor den er. men man kan heller ikke se alle deres ting man kan købe osv det virker da lidt mystisk. Nå håber der nogen der ved noget. 

Anmeld

18. september 2010

Diana...

Karina84 skriver:

Oki, tak skal du have

Det er inde på nettovet.dk du kan finde pakken ha ha det er coops shoppe side griner tosse mig jeg vist træt og burde gå i seng. 

Anmeld

18. september 2010

Karina84

Diana... skriver:

Det er inde på nettovet.dk du kan finde pakken ha ha det er coops shoppe side griner tosse mig jeg vist træt og burde gå i seng. 

Nåh ja, den side har jeg da også set være nævnt herinde før, men det er jo ikke til at huske alt hvad man læser herinde 

Har lige været inde og kigge, og har fundet pakken, kan se den koster 129,- hvis man ikke er medlem, så det er værd at overveje.

Endnu en gang tak for hjælpen!

Anmeld

18. september 2010

Kit

Jeg har også hentet vores. Den indeholdte det samme som din, men vi fik også en bøtte vanish.

Havde samme følelse som dig. Den er gratis, så man kan ikke tillade sig at blive skuffet, men den var lidt fesen. Irriteret over at det der var mest af var reklamer uden noget prøve-hallæj fra afsender.

Anmeld

19. september 2010

Diana...

Kit skriver:

Jeg har også hentet vores. Den indeholdte det samme som din, men vi fik også en bøtte vanish.

Havde samme følelse som dig. Den er gratis, så man kan ikke tillade sig at blive skuffet, men den var lidt fesen. Irriteret over at det der var mest af var reklamer uden noget prøve-hallæj fra afsender.

Ja jeg synes godt nok den var noget fesen især når man tænker på at for 20 måneder siden var den en del bedre. 

Anmeld

19. september 2010

Multebær

Der var babymad som var for gammel i min pakke og ikke så meget andet end ammeindlæg og en ske og en bleprøve. Den der skraldespand kommer til at koste kassen i specielleplastikposer. Ret smart slagstrick med den skraldespand.  

Anmeld

20. september 2010

Diana...

Multebær skriver:

Der var babymad som var for gammel i min pakke og ikke så meget andet end ammeindlæg og en ske og en bleprøve. Den der skraldespand kommer til at koste kassen i specielleplastikposer. Ret smart slagstrick med den skraldespand.  

Ja nemlig så de tjener jo rigeligt på deres gratis pakke. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.