Gratis babypakke fra babysam?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.672 visninger
17 svar
0 synes godt om
18. september 2010

Diana...

Har i hentet jeres gratis babypakke fra babysam? 

Vi har lige hentet vores. Og jeg synes godt nok det er den dårligste pakke længe. 

Der var 2 bleer 2 små prøver til babyens hud 1 plastik ske og selvfølgelig spanden og en million reklamer. 

I Lucas da vi hentet den var der et styk lege tøj et stykke tøj en masse prøver til både mor og barn 2 sutter 6 bleer en ske en sutteflaske og lidt andre ting den var spændende. 

Men denne her hold da op altså. Nå men vi fik da en blespand. 

Hvad fik i i jeres pakke? 

Knus Diana der godt ved den er gratis men synes den var noget søllet hi hi ;) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2010

Karina84

Vi hentede vores i går faktisk, og ja der var det næsten det samme, to prøver, to bleer, en lille bøtte vanish og bladet "børn og Junior" fra januar 2009  og så spanden selvfølgelig...

Som du skriver er det jo gratis, men vi syns også det var en smule fesent

Men hey, så har vi da fået de første 2 bleer og en ble spand, wuhuu

Anmeld

18. september 2010

Diana...

Karina84 skriver:

Vi hentede vores i går faktisk, og ja der var det næsten det samme, to prøver, to bleer, en lille bøtte vanish og bladet "børn og Junior" fra januar 2009  og så spanden selvfølgelig...

Som du skriver er det jo gratis, men vi syns også det var en smule fesent

Men hey, så har vi da fået de første 2 bleer og en ble spand, wuhuu

Ja det er sgu fesent.

Anmeld

18. september 2010

merethe

Profilbillede for merethe
Diana... skriver:

Har i hentet jeres gratis babypakke fra babysam? 

Vi har lige hentet vores. Og jeg synes godt nok det er den dårligste pakke længe. 

Der var 2 bleer 2 små prøver til babyens hud 1 plastik ske og selvfølgelig spanden og en million reklamer. 

I Lucas da vi hentet den var der et styk lege tøj et stykke tøj en masse prøver til både mor og barn 2 sutter 6 bleer en ske en sutteflaske og lidt andre ting den var spændende. 

Men denne her hold da op altså. Nå men vi fik da en blespand. 

Hvad fik i i jeres pakke? 

Knus Diana der godt ved den er gratis men synes den var noget søllet hi hi  

Jeg fik samme indhold som dig, blev også skuffet, men man kan jo ikke klage da den jo er gratis.

Anmeld

18. september 2010

Diana...

merethe skriver:

Jeg fik samme indhold som dig, blev også skuffet, men man kan jo ikke klage da den jo er gratis.

Nej det havde jeg nu heller ikke tænkt mig  Men nå man tænker på hvad vi fik for 20 måneder siden med Lucas er det godt nok en skuffende pakke denne gang. Jeg har så lige hentet den fra coop idag og den var noget vær. Der en pakke bleer i fra pampers en stor shampoo og balsam til mor og far  Baby olie + sæbe + lotion, et stykke lege tøj, amme indlæg og en stor pak bind til når man har født, Det var en spændende pakke hi hi 

Anmeld

18. september 2010

Lene76

Diana... skriver:

Nej det havde jeg nu heller ikke tænkt mig  Men nå man tænker på hvad vi fik for 20 måneder siden med Lucas er det godt nok en skuffende pakke denne gang. Jeg har så lige hentet den fra coop idag og den var noget vær. Der en pakke bleer i fra pampers en stor shampoo og balsam til mor og far  Baby olie + sæbe + lotion, et stykke lege tøj, amme indlæg og en stor pak bind til når man har født, Det var en spændende pakke hi hi 

øh hvordan får du finger iden pakke fra coop??? er det den fra Libero el???

Anmeld

18. september 2010

Diana...

Lene76 skriver:

øh hvordan får du finger iden pakke fra coop??? er det den fra Libero el???

Nej det er 2 forskellige. Du går ind på coop.dk og bestiller den og så bliver den sendt til din nærmeste coop butik men man skal være medlem men det er jo også gratis ;) 

Anmeld

18. september 2010

Karina84

Diana... skriver:

Nej det er 2 forskellige. Du går ind på coop.dk og bestiller den og så bliver den sendt til din nærmeste coop butik men man skal være medlem men det er jo også gratis  

Sidder og kigger på coop's hjemmeside, men koster det ikke 200kr. for at blive medlem? syns ikke lige jeg kan se noget med en babypakke

Anmeld

18. september 2010

Diana...

Karina84 skriver:

Sidder og kigger på coop's hjemmeside, men koster det ikke 200kr. for at blive medlem? syns ikke lige jeg kan se noget med en babypakke

Nej det plejer da ikke at koste noget så det helt nyt. Jeg betalte ikke noget. det har altid været gratis. hmm jeg kikker lige 2 sek. 

Anmeld

18. september 2010

Diana...

Karina84 skriver:

Jo du har ret det er begynd og koste penge det var da mærkeligt det har det aldrig gjort før. 

Babypakken kan jeg heller ikke lige finde men hjemmesiden er også blevet lavet om efter jeg sidst var der ind for en måned siden. Hmm jeg prøver lige og spørge min brugs uddeler i morgen om de stoppet med at lave dem. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.