min mave 39+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2010

Mai-pigen

Elias<3 skriver:

Nemlig! jeg glæder mig så meget

Hvordan gør du så ?

Sover til middag???

Jeg har selv lidt at se frem til tirsdag kl.19, men vil rigtig gerne gå igang selv..

Hvad kan det være du skal sættes igang "så lang tid" før termin??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2010

Swerg

Ja sove til middag Ligemeget hvor træt jeg er kan jeg bare ikke sove før om aftenen

Ja hvordan skal jeg forklare det ..

Jeg har altid haft meget svær astma og bebse presser meget på mine lunger, jeg har altid fået en medicin som er vehæmmende som er den eneste der virker på mig ...

Efter utallige besøg hos lungelæger og undersøgelser er man kommet frem til at den skal ligges på hylden og erstattes med en anden medicin som ikke er lige så god for mig.. Derfor har jeg skullet tage den fuldstændig med ro så jeg ingen anfald ville få.. Så har man så besluttet for mit helbred at jeg skulle sættes igang en uge før termin og det passer mig jo egentlig rigtig godt, da han jo ikke bliver mindre derinde

Anmeld

18. september 2010

Mai-pigen

Elias<3 skriver:

Ja sove til middag Ligemeget hvor træt jeg er kan jeg bare ikke sove før om aftenen

Ja hvordan skal jeg forklare det ..

Jeg har altid haft meget svær astma og bebse presser meget på mine lunger, jeg har altid fået en medicin som er vehæmmende som er den eneste der virker på mig ...

Efter utallige besøg hos lungelæger og undersøgelser er man kommet frem til at den skal ligges på hylden og erstattes med en anden medicin som ikke er lige så god for mig.. Derfor har jeg skullet tage den fuldstændig med ro så jeg ingen anfald ville få.. Så har man så besluttet for mit helbred at jeg skulle sættes igang en uge før termin og det passer mig jo egentlig rigtig godt, da han jo ikke bliver mindre derinde

Ok, det er da forståeligt nok!! Det er jo dit helbred der er på spil, og så er det jo endda flot at du næsten er gået tiden ud..

Jeg kan normalt heller ikke sove til middag, men må sige at under denne graviditet, første og sidste trimester, har det ikke været noget problem! Men sover næsten heller ikke om natten, så det er hårdt tiltrængt...  Men nu får det snart en ende!! Uanset hvad, så for os begge....

Anmeld

18. september 2010

Swerg

Mai-pigen skriver:

Ok, det er da forståeligt nok!! Det er jo dit helbred der er på spil, og så er det jo endda flot at du næsten er gået tiden ud..

Jeg kan normalt heller ikke sove til middag, men må sige at under denne graviditet, første og sidste trimester, har det ikke været noget problem! Men sover næsten heller ikke om natten, så det er hårdt tiltrængt...  Men nu får det snart en ende!! Uanset hvad, så for os begge....

Hehe ! lige indtil vi skal op og amme og skifte bleer !

Jeg sover heller ikke så sk*de godt om natten .. Men jeg er også bare spændt jo

Jeg havde håbet på at blive sat igang noget før, men jeg ville jo også gerne give min krop en chance til at modne sig først.. Og det må man sige den har gjort ! Så ingen stikpiller til mig.. Det er jeg godt nok glad for ..

Anmeld

19. september 2010

Isabella_mor

hoooold da op... kan du holde balancen med den badebold der ^_^ rigtig fin. og enorm..

Anmeld

19. september 2010

Mai-pigen

isabellamor skriver:

hoooold da op... kan du holde balancen med den badebold der ^_^ rigtig fin. og enorm..

hehe...nej, det kan til tider godt være svært at holde balancen..  Især igår da jeg skulle bage pandekager til familien, det gav et mindre hold i ryggen...

Anmeld

19. september 2010

Mai-pigen

Elias<3 skriver:

Hehe ! lige indtil vi skal op og amme og skifte bleer !

Jeg sover heller ikke så sk*de godt om natten .. Men jeg er også bare spændt jo

Jeg havde håbet på at blive sat igang noget før, men jeg ville jo også gerne give min krop en chance til at modne sig først.. Og det må man sige den har gjort ! Så ingen stikpiller til mig.. Det er jeg godt nok glad for ..

Du har ret... Men bare tanken om at når man så endelig skal sove, kan man ligge lige som man har lyst til.. nice...

Du er da bare super heldig at ha en krop der samarbejder så fint...  SKriver lige et pb til dig....

Anmeld

19. september 2010

Isabella_mor

Mai-pigen skriver:

hehe...nej, det kan til tider godt være svært at holde balancen..  Især igår da jeg skulle bage pandekager til familien, det gav et mindre hold i ryggen...

øv altså. godt der forhåbentlig ikke er så lang tid tilbage. jeg tror sgu jeg havde mistet balancen... 

Anmeld

19. september 2010

B&J

wow smukke smukke mave glæder mig til af se billeder af den lille dejlig baby der gemmer sig der inde

Anmeld

19. september 2010

Mai-pigen

B&J skriver:

wow smukke smukke mave glæder mig til af se billeder af den lille dejlig baby der gemmer sig der inde

tak tak, du kan tro vi også glæder os... mega meget hver dag!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.