min mave 39+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2010

Mai-pigen

Swips.. skriver:

Du er bare rigtig fin! Flot rund mave du har

Uh tak...det var sødt sagt!! Og i lige måde...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2010

Mai-pigen

Thildesmor skriver:

Rigtig flot mave, fødte selv 39+2

Uh...er 39+3 nu, mærker lidt murren, og små tegn, men ellers ikke noget!! Vil SÅ gerne føde...

Anmeld

18. september 2010

Mai-pigen

Elias<3 skriver:

Wauw hvor er du smuk !

Tak og i lige måde... Går jo og håber på at fødslen går igang af sig selv!!  Har lige været ude og cykle/gå en tur med min søn....

Anmeld

18. september 2010

Thildesmor

Mai-pigen skriver:

Uh...er 39+3 nu, mærker lidt murren, og små tegn, men ellers ikke noget!! Vil SÅ gerne føde...

Puster en masse vestøv efter dig, og krydser fingere for at du meget snart ser guldklumpen så

Anmeld

18. september 2010

Swerg

Mai-pigen skriver:

Tak og i lige måde... Går jo og håber på at fødslen går igang af sig selv!!  Har lige været ude og cykle/gå en tur med min søn....

Krudt ugle

jeg håber også at min fødsel går igang af sig selv... Jeg tager det dog mere afslappet under dynen på sofaen

Held og lykke

Anmeld

18. september 2010

Mai-pigen

Thildesmor skriver:

Puster en masse vestøv efter dig, og krydser fingere for at du meget snart ser guldklumpen så

Tak tak.... Har lige taget en cykeltur med sønnen, ligesom for at provokere kroppen lidt!!

Anmeld

18. september 2010

Mai-pigen

Elias<3 skriver:

Krudt ugle

jeg håber også at min fødsel går igang af sig selv... Jeg tager det dog mere afslappet under dynen på sofaen

Held og lykke

Ja, det er sikkert også klogere, men var nu en dejlig tur alligevel!! Har sovet til middag idag, så jeg er ikke helt aktiv..  Du skriver du skal igangsættes, så har du da også ligesom en dag at gå efter!! Ved du hvilken form for igangsættelse du skal ha??

Anmeld

18. september 2010

Swerg

Mai-pigen skriver:

Ja, det er sikkert også klogere, men var nu en dejlig tur alligevel!! Har sovet til middag idag, så jeg er ikke helt aktiv..  Du skriver du skal igangsættes, så har du da også ligesom en dag at gå efter!! Ved du hvilken form for igangsættelse du skal ha??

jepper ! jeg skal ha taget vandet på tirsdag kl 9.30 og derefter ve-drop hvis ikke jeg får veer af mig selv Meen, det mener min jordemoder helt sikkert at jeg gør, da jeg er så moden

Jeg har aldrig kunnet sove til middag, ville ønske jeg kunne !

Anmeld

18. september 2010

Mai-pigen

Elias<3 skriver:

jepper ! jeg skal ha taget vandet på tirsdag kl 9.30 og derefter ve-drop hvis ikke jeg får veer af mig selv Meen, det mener min jordemoder helt sikkert at jeg gør, da jeg er så moden

Jeg har aldrig kunnet sove til middag, ville ønske jeg kunne !

Det har jeg heller aldrig kunne før, men tro mig det er INGEN problem nu her!!

Ok, det bliver da bare super spændende! Så er du jo mor om snart....

Anmeld

18. september 2010

Swerg

Mai-pigen skriver:

Det har jeg heller aldrig kunne før, men tro mig det er INGEN problem nu her!!

Ok, det bliver da bare super spændende! Så er du jo mor om snart....

Nemlig! jeg glæder mig så meget

Hvordan gør du så ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.