tynd mave i en måned

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2010

Lone Jakobsen

SussieThyssen skriver:

Netop det gør de, og så har de hver deres specialer og interesseområder, og det må man heller ikke glemme. Ganske ligesom en lærer, der nok som basis kan undervise i alt, men som har nogle fag de interesserer sig mere for end andre.
Og så er det, at man somme tider er heldig at have en læge, der liige præcis ved en masse om den pågældende sygdom eller en læge, der ikke ved en snus. Og det er her fejlbehandlingerne ofte kommer ind i billedet.

Men jeg er glad for at du måske kan bruge lidt af mine råd til noget, og jeg håber at I får styr på tingene.
Forresten.....hvis din læge ved at din søn er disponeret for mælkeallergi..hvorfor i alverden lægger han så ikke to og to sammen
Nå jeg undrer mig bare.
Fik I taget navlesnorsprøve ved fødslen?
Kærligst
Sussie

han er disponeret for allergi men ikke mælke allergi. derimod har han odsene imod sig når det kommer til eksem og husdyr allergi. mælke allergi har jeg slet ingen erfaringer med. så også derfor jeg har søgt råd i denne tråd.

skal nok lige tilføjes at min søns afføring viser tydelige tegn på at han har problemer med at fordøje maden ordentligt. hvilket vel beviser at der kan være noget om lægens forklaring om at tarmen mangler de bakterier der skal nedbryde maden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2010

Lone Jakobsen

her til morgen er det stadig slemt, og jeg har skiftet to bleer med tynd afføring allerede inden kl 7

Anmeld

18. september 2010

<3

nutche skriver:

hvordan er de tabletter?(tænker om det er tygge, bruse eller om de skal sluges) må de gives til så små børn?

lægen vil lave en afførings prøve, men første efter 14 dage på youghurt. men hvis det bliver værre, eller fortsætter med at være så slemt, så ringer vi til lægen igen mandag.

Du kan både få tyggetabletter og dråber. Jeg ville nok give ham dråberne når han er så lille

Anmeld

18. september 2010

<3

nutche skriver:

han er disponeret for allergi men ikke mælke allergi. derimod har han odsene imod sig når det kommer til eksem og husdyr allergi. mælke allergi har jeg slet ingen erfaringer med. så også derfor jeg har søgt råd i denne tråd.

skal nok lige tilføjes at min søns afføring viser tydelige tegn på at han har problemer med at fordøje maden ordentligt. hvilket vel beviser at der kan være noget om lægens forklaring om at tarmen mangler de bakterier der skal nedbryde maden.

Så skal du både give ham nemmere mad(lyst brød og kogte grøntsager) og give ham de bakterier fx. i form af bifiform så hans tarm kan komme op og køre igen hurtigt

Anmeld

18. september 2010

SussieThyssen

Kirle skriver:

Så skal du både give ham nemmere mad(lyst brød og kogte grøntsager) og give ham de bakterier fx. i form af bifiform så hans tarm kan komme op og køre igen hurtigt

Det er ingen skade at prøve

Anmeld

18. september 2010

Lone Jakobsen

det lyder som en god ide. vi har nu købt cultura med hindbær. desværre er Rasmus ikke vild med det. men vi prøver at lokke lidt i ham. apoteket har åbent igen på mandag hvis det ikke lykkedes. men er maven fortsat tynd på mandag, så ringer vi til lægen igen.

Anmeld

28. september 2010

Lone Jakobsen

SussieThyssen skriver:

Netop det gør de, og så har de hver deres specialer og interesseområder, og det må man heller ikke glemme. Ganske ligesom en lærer, der nok som basis kan undervise i alt, men som har nogle fag de interesserer sig mere for end andre.
Og så er det, at man somme tider er heldig at have en læge, der liige præcis ved en masse om den pågældende sygdom eller en læge, der ikke ved en snus. Og det er her fejlbehandlingerne ofte kommer ind i billedet.

Men jeg er glad for at du måske kan bruge lidt af mine råd til noget, og jeg håber at I får styr på tingene.
Forresten.....hvis din læge ved at din søn er disponeret for mælkeallergi..hvorfor i alverden lægger han så ikke to og to sammen
Nå jeg undrer mig bare.
Fik I taget navlesnorsprøve ved fødslen?
Kærligst
Sussie

bringer lige den her op igen.

min søn er nemlig stadig ikke helt i bedring. hans mave var ellers begyndt at ha det bedre, men her de sidste dage er det gået helt den forkerte vej.

hvor længe skal man blive ved med at give ham cultura?

Anmeld

28. september 2010

SussieThyssen

nutche skriver:

bringer lige den her op igen.

min søn er nemlig stadig ikke helt i bedring. hans mave var ellers begyndt at ha det bedre, men her de sidste dage er det gået helt den forkerte vej.

hvor længe skal man blive ved med at give ham cultura?

Har du været stoppet i mellemtiden?

Anmeld

28. september 2010

Lone Jakobsen

SussieThyssen skriver:

Har du været stoppet i mellemtiden?

ja det var lige en enkelt dag hvor han ikke fik noget. starter man så helt forfra?

Anmeld

28. september 2010

SussieThyssen

nutche skriver:

ja det var lige en enkelt dag hvor han ikke fik noget. starter man så helt forfra?

Nej det gør du ikke.
jeg tror derimod du helt skal tage mælkeprodukterne fra ham.
Giv ham majsmælk istedet.
Sørger du for at han får havregrød om morgenen og ikke mørkt rugbrød, hvis han får brødhapser?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.