ÅÅhh oohhhh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2010

Svei

Anonym skriver:

Må desværre ikke få spiral, p-piller osv. så den eneste mulighed foruden kondomer er sterillisation men tør vi ikke før vi er 110 % sikker på ikke at ville have flere børn om nogle år.....

Der er jo ingen hormoner i....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2010

Anonym trådstarter

Jbk skriver:

Der er jo ingen hormoner i....

nej men blødte desværre 28 dage i mdr i de 4 mdr. så min læge vil ikke anbefale at gøre det igen

Anmeld

18. september 2010

Svei

Anonym skriver:

nej men blødte desværre 28 dage i mdr i de 4 mdr. så min læge vil ikke anbefale at gøre det igen

Men det er vel trods alt bedre end en abort, du kan jo bare få den ud om 14 dage...

Anmeld

18. september 2010

Anonym trådstarter

Jbk skriver:

Men det er vel trods alt bedre end en abort, du kan jo bare få den ud om 14 dage...

ja du har ret, har bestilt tid på mandag hos lægen så må vi se hvad han kan gøre.... vi har dog snakket lidt og abort kan vi bare ikke gøre og vi skal jo også prise os lykkelige for at vi har nemt ved at få børn..... (skønne børn).......

Anmeld

18. september 2010

Svei

Anonym skriver:

ja du har ret, har bestilt tid på mandag hos lægen så må vi se hvad han kan gøre.... vi har dog snakket lidt og abort kan vi bare ikke gøre og vi skal jo også prise os lykkelige for at vi har nemt ved at få børn..... (skønne børn).......

Så er det med en spiral jo en god ide..

Anmeld

18. september 2010

Anonym trådstarter

Jbk skriver:

Så er det med en spiral jo en god ide..

tror du misforstod det jeg skrev for jeg skrev netop at det ikke var nogen god løsning og at han ikke vil anbefale det (dvs. så skal jeg skifte læge for at få det) min livmoder er meget skrøbelig efter mine kejsersnit... har bestemt mig for at prøve at snakke med ham om pessar som en anden herinde forslog mig...

Anmeld

18. september 2010

Svei

) min livmoder er meget skrøbelig efter mine kejsersnit... har bestemt mig for at prøve at snakke med ham om pessar som en anden herinde forslog mig...

Hmm..

Anmeld

18. september 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

tror du misforstod det jeg skrev for jeg skrev netop at det ikke var nogen god løsning og at han ikke vil anbefale det (dvs. så skal jeg skifte læge for at få det) min livmoder er meget skrøbelig efter mine kejsersnit... har bestemt mig for at prøve at snakke med ham om pessar som en anden herinde forslog mig...

God ide..jeg var enormt glad for mit.

Anmeld

18. september 2010

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

God ide..jeg var enormt glad for mit.

ok jeg tror jeg må prøve det... Er der noget nu så tager vi den i derfra nu har snakket om det her hjemme og er der noget nu så er baby velkommen vi ønsker ikke abort men må sige at hvis der er noget så skal jeg lige vænne mig til tanken og mange ting her hjemme skal laves om så vi får overskuddet til nr.3.......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.