ÅÅhh oohhhh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.881 visninger
18 svar
0 synes godt om
17. september 2010

Anonym trådstarter

SHITTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!! i går hyggede mig og manden da vi var færdige, rejste min mand sig op og sagde så ååhh oohhh hvor er kondomet???? SSHHIIITTTTT oh skræk jeg gik på wc og oppe i mig sad det så krøllet sammen... I dag  mærke at jeg har ægløsning øv vi har 2 små børn og ønsker ikke flere vi har kun skulle kigge nærmest på hinanden før jeg var gravid med begge så self. er jeg meget træt af det i dag... jeg kan ikke tåle fortrydelspiller øvv hvad ville i gøre????

knus ANO bar lige i dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2010

SussieThyssen

Tjaaa..så ville jeg jo håbe på det bedste og krydse fingre for at den ikke siger "bingo" nok en gang.
Og så overveje abort, hvis det virkeligt skulle være smuttet.
Der er jo ikke så mange muligheder, hvis I ikke vil have en mere.

Kærligst
Sussie

Anmeld

17. september 2010

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Tjaaa..så ville jeg jo håbe på det bedste og krydse fingre for at den ikke siger "bingo" nok en gang.
Og så overveje abort, hvis det virkeligt skulle være smuttet.
Der er jo ikke så mange muligheder, hvis I ikke vil have en mere.

Kærligst
Sussie

ja men vil gerne have flere børn men må bare erkende at overskuddet IKKE er der nu og det vil gå udover de børn vi har og det ønsker jeg IKKE abort er jeg bange for jeg ikke kan gøre...

krydser fingre

Anmeld

17. september 2010

Pige2009

Der er desværre ikke andet at gøre end at vente og se tiden an

Anmeld

17. september 2010

Svei

Få sat en spiral op...kan ikke huse hvor hurtigt det skal gøres, men det virker også så ægget ikke sætter sig fast. Inde for fem dage så få fat i en læge og få sat sådan en op.. så er du sikker...

Anmeld

17. september 2010

Anonym trådstarter

Jbk skriver:

Få sat en spiral op...kan ikke huse hvor hurtigt det skal gøres, men det virker også så ægget ikke sætter sig fast. Inde for fem dage så få fat i en læge og få sat sådan en op.. så er du sikker...

Må desværre ikke få spiral, p-piller osv. så den eneste mulighed foruden kondomer er sterillisation men tør vi ikke før vi er 110 % sikker på ikke at ville have flere børn om nogle år.....

Anmeld

17. september 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Må desværre ikke få spiral, p-piller osv. så den eneste mulighed foruden kondomer er sterillisation men tør vi ikke før vi er 110 % sikker på ikke at ville have flere børn om nogle år.....

Du har det åbenbart ligesom mig søde.
Du kan få pesar, det har jeg brugt i mange, mange år og været utroligt glad for det.
Og det løste alle kondomproblemerne.
Beskyttelsen med pesar er lige så høj, som med kondom, men skal bare huske at et pesar ikke beskytter mod kønssygdomme, men det siger jo næsten sig selv.
Jeg synes du skal snakke med din læge om sådan et.
Det kræver selvfølgeligt, at du ikke er bange for at røre ved dig selv, men det er da heldigvis de færeste der er det.

Kærligst
Sussie

Anmeld

17. september 2010

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Du har det åbenbart ligesom mig søde.
Du kan få pesar, det har jeg brugt i mange, mange år og været utroligt glad for det.
Og det løste alle kondomproblemerne.
Beskyttelsen med pesar er lige så høj, som med kondom, men skal bare huske at et pesar ikke beskytter mod kønssygdomme, men det siger jo næsten sig selv.
Jeg synes du skal snakke med din læge om sådan et.
Det kræver selvfølgeligt, at du ikke er bange for at røre ved dig selv, men det er da heldigvis de færeste der er det.

Kærligst
Sussie

århh ja super ide det vil jeg fluks ringe til lægen på mandag og snakke med ham om

TAK

Anmeld

17. september 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

århh ja super ide det vil jeg fluks ringe til lægen på mandag og snakke med ham om

TAK

Hvis du vil vide hvordan man præcis bruger sådan et og hvordan lægen tager mål til det m.m. Så kan du blot maile til mig.

Anmeld

17. september 2010

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Hvis du vil vide hvordan man præcis bruger sådan et og hvordan lægen tager mål til det m.m. Så kan du blot maile til mig.

tak for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.