Bimmeren 21+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2010

DK

MetteT skriver:

Heh.. Tror ikke helt det hjælper her..

Nej ikke helt, er 15+6 i dag.. Så der er lidt endnu..

Knus Mette

15+6! Uhhh jamen det kan jeg godt se er lidt "bagefter". Jeg synes bare du sådan liiige meldte dig under fanerne umiddelbart efter mig. Jeg er sørme også kommet langt! Altså uge 23 nu!! OMG!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2010

Mettemus

DK skriver:

Det går faktisk rigtig godt. Det har værket lidt mere end ellers i dag, så der kommer nok snart en stiv kuling ind fra vest

Men ellers så er jeg overrasket over at det (endnu) ikke er (blevet) værre! Men jeg er også sååå dygtig og husker at tage små skridt, og have benene samlet ind og ud af bil/seng/stole osv. Og jeg har en fys. veninde der har lavet sådan et muskel-korset-opstramnings-træningsprogram til mig, og det er jeg også dygtig til at lave, så måske er det derfor at det ikke er gået amok endnu! Men det er klart blevet så meget bedre end dengang hvor jeg arbejdede. Øjj jeg tror jeg havde været lam i min krop nu, hvis jeg ikke var blevet sygemeldt dengang, så det er jeg så glad for nu selvom det var træls dengang!

Altså jeg går laaangsomt, og lidt som en and, men jeg går og det gør ikke ondt, så det er bare SUPER!

Ej men det lyder da bare mega godt! Så kan efterår og vinter jo bare komme an Og meget praktisk med egen vejrstation...

Anmeld

17. september 2010

DK

Ej men det lyder da bare mega godt! Så kan efterår og vinter jo bare komme an Og meget praktisk med egen vejrstation...

Så enormt praktisk, he he

Uhhh nu jeg lige har dig, så må du som med-planlægger og baby-shopper, også sætte pris på at jeg nu endelig har fået puslehynden på plads, og den er SÅ SMUK (Mikkel viser af en eller anden grund SLET ikke nok entusiasme, han gemmer det nok indeni!) Du venter jo også en lille dreng og så jeg skal nok poste billeder. Ejjj det er så fint! Det er fra supercarla.dk og af Liberty stof der hedder peber blue. Det er meget småmønstret, så det ser næsten ensfarvet ud. Såååå smukt altså i al sin enkelhed og stoffet er bare sådan helt blødt og blankt og luksus-agtigt! Og kan naturligvis vaskes, selv om jeg er sikker på at Bimmeren ALDRIG ville grise Liberty stof til!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. september 2010

Mettemus

DK skriver:

Så enormt praktisk, he he

Uhhh nu jeg lige har dig, så må du som med-planlægger og baby-shopper, også sætte pris på at jeg nu endelig har fået puslehynden på plads, og den er SÅ SMUK (Mikkel viser af en eller anden grund SLET ikke nok entusiasme, han gemmer det nok indeni!) Du venter jo også en lille dreng og så jeg skal nok poste billeder. Ejjj det er så fint! Det er fra supercarla.dk og af Liberty stof der hedder peber blue. Det er meget småmønstret, så det ser næsten ensfarvet ud. Såååå smukt altså i al sin enkelhed og stoffet er bare sådan helt blødt og blankt og luksus-agtigt! Og kan naturligvis vaskes, selv om jeg er sikker på at Bimmeren ALDRIG ville grise Liberty stof til!!

liberty-stoffet er flooooot! Wauw, må helt sikkert tjekke den side ud!!! Kan ikke forstå Mikkel ikke mere begejstret - han burde da næsten invitere den med i dobbeltsengen i stedet. Måske ud med hovedpude - ind med puslehynde indtil Bimmers fødselsdag?

Altså ikke fordi Jens er ret meget bedre. Kom hjem med meget søde og små bukser i dag og har aet dem mange gange (de ligger og kigger på mig her i sofaen) - "de er da fine" kunne han svinge sig op til?!?!?

Anmeld

17. september 2010

DK

Mettemus skriver:

liberty-stoffet er flooooot! Wauw, må helt sikkert tjekke den side ud!!! Kan ikke forstå Mikkel ikke mere begejstret - han burde da næsten invitere den med i dobbeltsengen i stedet. Måske ud med hovedpude - ind med puslehynde indtil Bimmers fødselsdag?

Altså ikke fordi Jens er ret meget bedre. Kom hjem med meget søde og små bukser i dag og har aet dem mange gange (de ligger og kigger på mig her i sofaen) - "de er da fine" kunne han svinge sig op til?!?!?

Christ!! Altså hallo!!! Man SKAL da åbenlyst beundre indkøb til baby!! Jeg tror de må gøre det inderst inde, men vil bare ikke vise det af skræk for at virke homo. De kan da umuligt ikke elske tingene ligeså højt som tingene fortjener??? Jeg er også en ivrig af aer af vores babyting! Men jeg tror at tingene på en måde har det meget bedre når de sådan lige bliver klappet lidt. Så ved de at de er kommet til et godt hjem!

Hvad er det for nogle bukser?

Anmeld

18. september 2010

Tina2

Suuuuperflot mave!!!!!!! Og hvor går det stærkt, synes sgu lige du har fortalt du var gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.