Bimmeren 21+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2010

DK

piadas skriver:

Ja, hvor ser du altså godt ud! Jeg misunder dig helt vild din smukke mave! Min er bare tyk og fyldt med strækmærker

Strækmærkerne er godt nok ikke så tydelige endnu, men de er der fra de to sidste gange, og jeg er sikker på, at de bliver røde igen jo længere jeg kommer hen. Så ingen billeder fra mig uden tøj på!!

Men fortsæt du bare - det kan du godt være bekendt!!!

Taark!! Jeg har heldigvis kun fået strækmærker på brysterne i min sidste graviditet. Dog er de ikke kommet igen endnu, men det er som om de gamle er blevet lidt tydligere i det igen!?! De har aldrig været sådan helt mørke, men mere sådan lyseblå i det. Men de er naturligvís heller ikke så store fordi mine bryster er (okay VAR) små, he he...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2010

mor-til-vanessa

DK skriver:

Lige et lille billede fra uge 22!

Ha en fantastisk weekend, tøser!

smuk smuk smuk smuk smuk smuk.

savner helt min egen mave, så jeg nu ser din smukke mave

Anmeld

17. september 2010

mortilnoahogmelina

Hold kæft en flot mave du har dig . Den klæder dig viiiiirkelig !

Anmeld

17. september 2010

Diana...

Smukke smukke smukke mave det må man sige du ser jo bare hammer godt ud. Jamen er du ikke en uge længere henne? for jeg er 21+1 idag og jeg blev rygget en uge tilbage?

Knus

Anmeld

17. september 2010

DK

Diana... skriver:

Smukke smukke smukke mave det må man sige du ser jo bare hammer godt ud. Jamen er du ikke en uge længere henne? for jeg er 21+1 idag og jeg blev rygget en uge tilbage?

Knus

Jo det her er billedet fra sidste uge, jeg er 22+2 idag. Men alt det der med Rasser32 gjorde at jeg bare slet ikke havde lyst til at ligge det ud i sidste uge!! Så det gjorde jeg lige i dag, og så tager jeg et nyt fra denne uge og ligger ud i morgen eller noget!

Anmeld

17. september 2010

Diana...

DK skriver:

Jo det her er billedet fra sidste uge, jeg er 22+2 idag. Men alt det der med Rasser32 gjorde at jeg bare slet ikke havde lyst til at ligge det ud i sidste uge!! Så det gjorde jeg lige i dag, og så tager jeg et nyt fra denne uge og ligger ud i morgen eller noget!

Nåå ja ok det er forståeligt nok. Glæder mig til at se et i morgen 

Anmeld

17. september 2010

dorthemus

DK skriver:

Lige et lille billede fra uge 22!

Ha en fantastisk weekend, tøser!

Er du vimmer mand, hvor er du smuk  Gad dæleme godt have set sådan ud mens jeg var gravid...og nu!!!

Anmeld

17. september 2010

Mettemus

Jamen du ser jo stadig godt ud! Hvordan går det med bækkenløsning og det hele?

Anmeld

17. september 2010

MetteT

DK skriver:

Argh... det gælder bare om at ranke ryggen nok, så glatter dellerne sig lige så pænt ud til en fin glat mave  Hvordan er det nu det er, du er da lige så langt som mig, ikke?

Heh.. Tror ikke helt det hjælper her..

Nej ikke helt, er 15+6 i dag.. Så der er lidt endnu..

Knus Mette

Anmeld

17. september 2010

DK

Mettemus skriver:

Jamen du ser jo stadig godt ud! Hvordan går det med bækkenløsning og det hele?

Det går faktisk rigtig godt. Det har værket lidt mere end ellers i dag, så der kommer nok snart en stiv kuling ind fra vest

Men ellers så er jeg overrasket over at det (endnu) ikke er (blevet) værre! Men jeg er også sååå dygtig og husker at tage små skridt, og have benene samlet ind og ud af bil/seng/stole osv. Og jeg har en fys. veninde der har lavet sådan et muskel-korset-opstramnings-træningsprogram til mig, og det er jeg også dygtig til at lave, så måske er det derfor at det ikke er gået amok endnu! Men det er klart blevet så meget bedre end dengang hvor jeg arbejdede. Øjj jeg tror jeg havde været lam i min krop nu, hvis jeg ikke var blevet sygemeldt dengang, så det er jeg så glad for nu selvom det var træls dengang!

Altså jeg går laaangsomt, og lidt som en and, men jeg går og det gør ikke ondt, så det er bare SUPER!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.