Uge 37+2 :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2010

BechHannibal

Bolette skriver:

Hehe - det gør den da helt sikkert  Jeg har sørget for at røre mig meget og holde mig aktiv - jeg ville nemlig ikke have sådan en hængemave, hvis du forstår  Hehe..

Jeg er meget spændt nu!! Og han må da gerne komme ud til os nu 

Jeg har dårlige hofter, så går jeg en tur på en time (uden pause), kan jeg ikke sove de næste tre dage Så jeg kan vælge om jeg vil have ondt og mangle søvn, eller bare håbe på maven ikke kommer til at hænge!

Det kan jeg godt forstå Tør slet ikke tænke på hvor utålmodig jeg bliver, når man har gået 37

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2010

Bolette

Tina&Martin skriver:

Lækker lækker mave du har

Har termin dagen efter dig, og heller ingen strækmærker i sigte

Maange tak  

Det er da bare skønt!! Så er du vel også ved at være klar? 

Anmeld

17. september 2010

Bolette

BechHannibal skriver:

Jeg har dårlige hofter, så går jeg en tur på en time (uden pause), kan jeg ikke sove de næste tre dage Så jeg kan vælge om jeg vil have ondt og mangle søvn, eller bare håbe på maven ikke kommer til at hænge!

Det kan jeg godt forstå Tør slet ikke tænke på hvor utålmodig jeg bliver, når man har gået 37

Øv hvor surt!!  Meen jeg tror da ikke du har noget som helst at være nervøs for!! Du ser super slank ud - så det skal du vist ikke være bange for at få 

Anmeld

17. september 2010

BechHannibal

Bolette skriver:

Øv hvor surt!!  Meen jeg tror da ikke du har noget som helst at være nervøs for!! Du ser super slank ud - så det skal du vist ikke være bange for at få 

Det er jeg nu heller ikke så meget, har gode gener Mere en misundelse over du kan være aktiv, det savner jeg

Anmeld

17. september 2010

2babygirls

Bolette skriver:

Maange tak  

Det er da bare skønt!! Så er du vel også ved at være klar? 

Helt sikkert... Sys ikke der er meget fred derinde fra idag, så min blære bliver sat på ekstra prøve sammen med venstre side

Slemme slemme baby

Anmeld

17. september 2010

Bolette

BechHannibal skriver:

Det er jeg nu heller ikke så meget, har gode gener Mere en misundelse over du kan være aktiv, det savner jeg

Ja, det forstår jeg godt 

Anmeld

17. september 2010

Bolette

Tina&Martin skriver:

Helt sikkert... Sys ikke der er meget fred derinde fra idag, så min blære bliver sat på ekstra prøve sammen med venstre side

Slemme slemme baby

Tihi  Det kender jeg godt!! Men det er nu lidt hyggeligt og jeg tror vi skal "nyde" det inden de små kommer ud til os 

Anmeld

17. september 2010

2babygirls

Bolette skriver:

Tihi  Det kender jeg godt!! Men det er nu lidt hyggeligt og jeg tror vi skal "nyde" det inden de små kommer ud til os 

Helt sikkert... kommer lynhurtigt til at savne det, men så er det godt der ligger en lækker baby lige ved siden af en

Anmeld

17. september 2010

Bolette

Tina&Martin skriver:

Helt sikkert... kommer lynhurtigt til at savne det, men så er det godt der ligger en lækker baby lige ved siden af en

Lige præcis  Uuuuhhh det bliver dejligt 

Anmeld

17. september 2010

Mai-pigen

Bolette skriver:

Her er et billede af mavsen - jeg er meget tilfreds og jeg har ingen strækmærker og der er nu KUN 17 dage til terminen!! YAAAYYYY 

- Bolette 37+4 i dag 

Så fin....  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.