Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Her er et billede af mavsen - jeg er meget tilfreds og jeg har ingen strækmærker og der er nu KUN 17 dage til terminen!! YAAAYYYY
- Bolette 37+4 i dag
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Bolette skriver: Her er et billede af mavsen - jeg er meget tilfreds og jeg har ingen strækmærker og der er nu KUN 17 dage til terminen!! YAAAYYYY - Bolette 37+4 i dag
BechHannibal skriver: Flotte mave!!
Flotte mave!!
Tusind tak skal du have - og din mavse ser da også rigtig fin ud
flooot mave du har
Bolette skriver: Tusind tak skal du have - og din mavse ser da også rigtig fin ud
BechHannibal skriver: Håber den sidder ligeså flot som din, når jeg er 37 uger henneEr du ved at være spændt?
Håber den sidder ligeså flot som din, når jeg er 37 uger henneEr du ved at være spændt?
Hehe - det gør den da helt sikkert Jeg har sørget for at røre mig meget og holde mig aktiv - jeg ville nemlig ikke have sådan en hængemave, hvis du forstår Hehe..
Jeg er meget spændt nu!! Og han må da gerne komme ud til os nu
Rigtig flot mave... :)
Malene84 skriver:TextEditorQuote_ucExtendedTinyMceEditor_TinyMceEditor_tbEditor" name="ctl00_ContentPlaceHolder1_TextEditorQuote_ucExtendedTinyMceEditor_TinyMceEditor_tbEditor" style="height:310px;width:100%;"> flooot mave du har
1000 tak Dine drenge er jo bare for lækre!!
MoarJ skriver: Rigtig flot mave...
Rigtig flot mave...
Mange tak skal du have
Lækker lækker mave du har
Har termin dagen efter dig, og heller ingen strækmærker i sigte
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128