28+0 <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2010

ønskebørn74

aller først lige et kæmpe knus til dig! ØV ØV ØV altså hvor må det have været surt at sidde der klar parat, og så alligevel ikke kunne komme til i denne måned... Håber virkelig at der er "plads" når du får  din mens igen her næste gang! og så har det hele bare at køre derfra!

Lyder ellers til at i har travlt i det  lille hjem  men skønt med lidt renovering! det er altid dejligt! kan i lave det hele selv så eller hvordan?

Hvad består din kollektion af?

ja vi er vist så småt ved at have skrabet alt udstyret til os nu... Vi mangler vist nok badekar, autostol og forskellige små ting såsom stof bleer og skum klude osv  så det er bare dejligt at det hele er ved at være på plads!

i uge 42 holder jeg en uges ferie og der kommer mine 2 søstre og hjælper med at gøre babys værelse klart. det glæder jeg mig helt vildt til, blir bare så hyggeligt! Regner med at Mogens lige samler pudslebordet og hænger et par hylder op, og så står vi piger ellers for de hyggelige fin justeringer

Det er jo også helt vildt at tænke på at om 2 ½ måned ca skal alle tingene rent faktisk tages i brug! tiden er bare fløjet afsted!

Vil lige huske at fortælle at jeg rigtig tit tænker på alle jer som stadig kæmper kampen om ønskebarnet, og jeg håber virkelig inderligt at i allesammen snart får ønsket opfyldt!

Skønt med tøse hygge omkring den lille. Glæder mig til at se resultatet. Har du set at Dortemus giver et badekar væk og et hoved hale fad??

https://www.baby.dk/debat/62992pi1/bortgives/kom-og-hent-.aspx

Jule kollektionen består af:

Smykker, hårpynt, kort og æsker/gaveposer. Jeg indsætter billeder herinde og link til min hjemmesede .. Jeg har bestildt en stand på et julemarked... Glæder mig helt vildt...

Vi havde hjælp ti at sætte Glasvævet op og male... Dejligt med en bror der vil hjælpe til og tjene en skilling...

Og ja jeg glæder mig til at det er mig der har mit ønskebarn i armene!!!!

Knus Lene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2010

VNB

ønskebarn74 skriver:

Skønt med tøse hygge omkring den lille. Glæder mig til at se resultatet. Har du set at Dortemus giver et badekar væk og et hoved hale fad??

https://www.baby.dk/debat/62992pi1/bortgives/kom-og-hent-.aspx

Jule kollektionen består af:

Smykker, hårpynt, kort og æsker/gaveposer. Jeg indsætter billeder herinde og link til min hjemmesede .. Jeg har bestildt en stand på et julemarked... Glæder mig helt vildt...

Vi havde hjælp ti at sætte Glasvævet op og male... Dejligt med en bror der vil hjælpe til og tjene en skilling...

Og ja jeg glæder mig til at det er mig der har mit ønskebarn i armene!!!!

Knus Lene

det indlæg var jeg lige gået glip af (med dorthes badekar) - tak

Lyder da som om du har helt vildt travlt med både hus og udstillling så, og på den gode måde  Glæder mig meget til at se billeder osv når du får lagt linket ud!

Kan godt forstå du glæder dig til at stå i jule-standen! der er bare ikke noget så hyggeligt som julemarkeder  Håber at jeg får tid og overskud til selv at runde et par stykker i år - altså bare som gæst! hihi

Ja det blir rigtig tøsehygge når værelset skal laves! og skal helt sikker nok ligge nogle billeder ind af det færdige resultat.

Kan GODT forstå du glæder dig enormt meget til det er dig som står med dit lille ønskebarn i armene! og hvem ved om du har en bette en med på julemarked næste år

stort knus Vinni.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.