aller først lige et kæmpe knus til dig! ØV ØV ØV altså hvor må det have været surt at sidde der klar parat, og så alligevel ikke kunne komme til i denne måned... Håber virkelig at der er "plads" når du får din mens igen her næste gang! og så har det hele bare at køre derfra! 

Lyder ellers til at i har travlt i det lille hjem
men skønt med lidt renovering! det er altid dejligt! kan i lave det hele selv så eller hvordan?
Hvad består din kollektion af?
ja vi er vist så småt ved at have skrabet alt udstyret til os nu... Vi mangler vist nok badekar, autostol og forskellige små ting såsom stof bleer og skum klude osv
så det er bare dejligt at det hele er ved at være på plads!
i uge 42 holder jeg en uges ferie og der kommer mine 2 søstre og hjælper med at gøre babys værelse klart. det glæder jeg mig helt vildt til, blir bare så hyggeligt! Regner med at Mogens lige samler pudslebordet og hænger et par hylder op, og så står vi piger ellers for de hyggelige fin justeringer 
Det er jo også helt vildt at tænke på at om 2 ½ måned ca skal alle tingene rent faktisk tages i brug! tiden er bare fløjet afsted!
Vil lige huske at fortælle at jeg rigtig tit tænker på alle jer som stadig kæmper kampen om ønskebarnet, og jeg håber virkelig inderligt at i allesammen snart får ønsket opfyldt! 

Skønt med tøse hygge omkring den lille. Glæder mig til at se
resultatet. Har du set at Dortemus giver et badekar væk og et hoved hale fad??
https://www.baby.dk/debat/62992pi1/bortgives/kom-og-hent-.aspx
Jule kollektionen består af:
Smykker, hårpynt, kort og æsker/gaveposer. Jeg indsætter billeder herinde og link til min hjemmesede
.. Jeg har bestildt en stand på et julemarked... Glæder mig helt vildt...
Vi havde hjælp ti at sætte Glasvævet op og male... Dejligt med en bror der vil hjælpe til og tjene en skilling.
..
Og ja jeg glæder mig til at det er mig der har mit ønskebarn
i armene!!!!
Knus Lene