28+0 <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2010

VIPpigen

Hvor er du bare fin, så skøn en mave. Jeg var ved jordemoder i onsdags, og der blev lillepigen også skønnet til 1100 g, og stod med hovedet nedaf.

Til scanning i går mente hun dog jeg var en uge længere henne, for alle hendes tal sagde hun vejede 1500, og var i det hele taget større end en kun 28+2. Men skønt at maven vokser, og man kan mærke den lille, det er bare så skønt alt sammen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2010

VNB

VIPpigen skriver:

Hvor er du bare fin, så skøn en mave. Jeg var ved jordemoder i onsdags, og der blev lillepigen også skønnet til 1100 g, og stod med hovedet nedaf.

Til scanning i går mente hun dog jeg var en uge længere henne, for alle hendes tal sagde hun vejede 1500, og var i det hele taget større end en kun 28+2. Men skønt at maven vokser, og man kan mærke den lille, det er bare så skønt alt sammen.

1000 tak søde!

Og sikke da et dejligt profil billede af lillepigen - skønt smil hun har! Var det ikke helt vildt at se hende igen?

Hvor sjovt at de begge er blevet skønnet til 1100 gram  og gud hvor mærkeligt at du fik noget andet afvide til 3D scanningen... Det var ud fra hoved, arme og ben mål eller?

For ja 1500 gram, så er den større end uge 28+. Vi blev nemlig vist på kurven hvor normal grænserne var. og vores ligger helt i toppen, dvs. et stykke over den gennemsnitlige størrelse. men stadig inden for normal området  

hehe måske føder du en uge tidligere så, og det ville da heller ikke gøre noget vel?

og ja det er SÅ SKØNT et mærke til den lille hver eneste dag! er helt forbavset over hvor stærk den "allerede" er!

ang. det med at den ligger med sit hoved ned i bækkendet allerede nu, så sagde jordemoderen at den sagtens stadig kan nå at lave mange koldebøtter endnu, men at det var et rigtig fint tegn på at de "øver" sig i at ligge i den rigtige føde stilling. Arhmen altså hvor har vi nogle dygtige bebser! thihi

Anmeld

17. september 2010

VIPpigen

VNB skriver:

1000 tak søde!

Og sikke da et dejligt profil billede af lillepigen - skønt smil hun har! Var det ikke helt vildt at se hende igen?

Hvor sjovt at de begge er blevet skønnet til 1100 gram  og gud hvor mærkeligt at du fik noget andet afvide til 3D scanningen... Det var ud fra hoved, arme og ben mål eller?

For ja 1500 gram, så er den større end uge 28+. Vi blev nemlig vist på kurven hvor normal grænserne var. og vores ligger helt i toppen, dvs. et stykke over den gennemsnitlige størrelse. men stadig inden for normal området  

hehe måske føder du en uge tidligere så, og det ville da heller ikke gøre noget vel?

og ja det er SÅ SKØNT et mærke til den lille hver eneste dag! er helt forbavset over hvor stærk den "allerede" er!

ang. det med at den ligger med sit hoved ned i bækkendet allerede nu, så sagde jordemoderen at den sagtens stadig kan nå at lave mange koldebøtter endnu, men at det var et rigtig fint tegn på at de "øver" sig i at ligge i den rigtige føde stilling. Arhmen altså hvor har vi nogle dygtige bebser! thihi

Ja, hoved, fod, lårben, og mave alle mål var for store til en som var 28+2, men svarede faktisk til jeg var 29+2, så hun ville mene jeg havde termin den 30 November. Ret skægt faktisk, og nej, jo før hun kommer ud, jo bedre, det er jo 40 laaaaaange uger at vente på hende, så har de regnet en uge forkert den vej er det iorden

Ja, sagde jordemoder også her, og da vi var til scanning i går lå hun så heller ikke helt med hovedet ned af, men med hovedet ovre i venstre side, og ned mod hoften, så der var forklaringen også på hvorfor jeg nogen gange har ondt i venstre side af skambenet, hvis hun presser på der, og så selvfølgelig numsen, eller benene nede på min blære...

Men ja, super at de ved de skal den vej ud, og er gået i gang med at finde ud af hvordan de også skal hjælpe. De er så skønne de små babyer inde i maven.

Vi fik nogen fine smil, og så ligner hun sin far helt vildt... Hihi

Anmeld

17. september 2010

VNB

VIPpigen skriver:

Ja, hoved, fod, lårben, og mave alle mål var for store til en som var 28+2, men svarede faktisk til jeg var 29+2, så hun ville mene jeg havde termin den 30 November. Ret skægt faktisk, og nej, jo før hun kommer ud, jo bedre, det er jo 40 laaaaaange uger at vente på hende, så har de regnet en uge forkert den vej er det iorden

Ja, sagde jordemoder også her, og da vi var til scanning i går lå hun så heller ikke helt med hovedet ned af, men med hovedet ovre i venstre side, og ned mod hoften, så der var forklaringen også på hvorfor jeg nogen gange har ondt i venstre side af skambenet, hvis hun presser på der, og så selvfølgelig numsen, eller benene nede på min blære...

Men ja, super at de ved de skal den vej ud, og er gået i gang med at finde ud af hvordan de også skal hjælpe. De er så skønne de små babyer inde i maven.

Vi fik nogen fine smil, og så ligner hun sin far helt vildt... Hihi

jamen hvordan passer den "nye termins dato" så iforhold til den sidste mens du havde?

og ja så længe det er den vej der bilver regnet "forkert" så gør det jo ingenting  men i realiteten kan bebs jo komme 3 uger før og 2 uger efter termin... så 1 uge fra eller til betyder jo sådan set ikk det store... selvom det gør det bare på en eller anden måde allievel hehe  

ej hvor sjovt at i allerede nu kan se at hun ligner sin far! Så var der vist en mand som var rigtig stolt hva?

Jordemoderen spurgte min kæreste idag, lige da jeg var hoppet op på briksen, om han ikke bare var super stolt af at have sådan en smuk gravid kæreste! JO MEGET kom det bare lyn hurtigt fra ham! åååårh så smelter man da  suk! hihi

Anmeld

17. september 2010

ønskebørn74

VNB skriver:

Så er endnu en milepel nået (for et par dage siden&nbsp - fulde 28 uger!

Vi skal idag til 2. jordemoder besøg, og håber hun kan give et skøn omkring vægten på vores lille bebs

Alt går bare så godt, og føler mig virkelig heldig at have sådan en god og nem graviditet. Smelter stadig hver gang den sparker - og tager mig selv i at sidde på arbejdet og smile stort når en lille fod puffer maveskindet ud - hvilket, så skønt, sker rigtig mange gange om dagen

Eeeeej hvor er du bare smuk gravid sødeste!!!!

Anmeld

17. september 2010

VNB

ønskebarn74 skriver:

Eeeeej hvor er du bare smuk gravid sødeste!!!!

1000 1000 tak søde!

Hvor er det længe siden vi har skrevet sammen.. hvordan går det med det hele?

Håber du har det godt!

Anmeld

17. september 2010

VIPpigen

VNB skriver:

jamen hvordan passer den "nye termins dato" så iforhold til den sidste mens du havde?

og ja så længe det er den vej der bilver regnet "forkert" så gør det jo ingenting  men i realiteten kan bebs jo komme 3 uger før og 2 uger efter termin... så 1 uge fra eller til betyder jo sådan set ikk det store... selvom det gør det bare på en eller anden måde allievel hehe  

ej hvor sjovt at i allerede nu kan se at hun ligner sin far! Så var der vist en mand som var rigtig stolt hva?

Jordemoderen spurgte min kæreste idag, lige da jeg var hoppet op på briksen, om han ikke bare var super stolt af at have sådan en smuk gravid kæreste! JO MEGET kom det bare lyn hurtigt fra ham! åååårh så smelter man da  suk! hihi

Jamen ved slet ikke hvordan den passer, for havde som sådan kun en mens som kom som den skulle, den i februar, for havde så den biokemiske i starten af marts, men skal den nye termin passe, så er hun undfanget lige inden min fødselsdag, og ved slet ikke hvordan min cyklus har set ud da jeg næsten lige var stoppet på piller.. Så er helt tabt Hihi.

Jo, han var rigtig stolt da scanningsdamen og jeg snakkede samligninger mellem ham og lillepigen på skærmen, og stod gerne model på alle led og kanter for at samligne.

Og tror bestemt også han er stolt når vi går rundt, for han nusser maven hele tiden når vi er nede i byen sammen, det er bare så skønt

Altså hun kommer når hun kommer, og lige meget hvad bliver det vel på hendes fø'sdag

Ja, de er nu så kære de mænd her når man er gravid, og de ser sååå stolte ud når man går med dem, sådan som om de udstråler "se hvad jeg har lavet" pænt henvist til kæresten ved siden af som føler sig som en strandet hval. Men selvom jeg føler mig virkelig tyk nu, så føler jeg også bare at kæresten er så stolt og glad. Og er sikker på din har det samme, det er så skønt. Vi har fanme fundet GULD

Anmeld

18. september 2010

ønskebørn74

VNB skriver:

1000 1000 tak søde!

Hvor er det længe siden vi har skrevet sammen.. hvordan går det med det hele?

Håber du har det godt!

Vi er gået igennem til IVF behandling, men er lige blevet afvist i denne cyklus. Der var for mange der fik mens samme dag... Øv... Så nu venter jeg på at få mens igen...

I privaten er vi ved at renovere og det går super godt!!

Og så er det snart tid til at lave jule kollektionen klar til salg. Bliver så hyggeligt!!!

Hvor langt er i nået med børneværelse og shopping??

Knus Lene

Anmeld

19. september 2010

VNB

VIPpigen skriver:

Jamen ved slet ikke hvordan den passer, for havde som sådan kun en mens som kom som den skulle, den i februar, for havde så den biokemiske i starten af marts, men skal den nye termin passe, så er hun undfanget lige inden min fødselsdag, og ved slet ikke hvordan min cyklus har set ud da jeg næsten lige var stoppet på piller.. Så er helt tabt Hihi.

Jo, han var rigtig stolt da scanningsdamen og jeg snakkede samligninger mellem ham og lillepigen på skærmen, og stod gerne model på alle led og kanter for at samligne.

Og tror bestemt også han er stolt når vi går rundt, for han nusser maven hele tiden når vi er nede i byen sammen, det er bare så skønt

Altså hun kommer når hun kommer, og lige meget hvad bliver det vel på hendes fø'sdag

Ja, de er nu så kære de mænd her når man er gravid, og de ser sååå stolte ud når man går med dem, sådan som om de udstråler "se hvad jeg har lavet" pænt henvist til kæresten ved siden af som føler sig som en strandet hval. Men selvom jeg føler mig virkelig tyk nu, så føler jeg også bare at kæresten er så stolt og glad. Og er sikker på din har det samme, det er så skønt. Vi har fanme fundet GULD

hihi ja lige meget hvad så kommer hun ud på sin fødselsdag - det er altid sten sikkert!

Men kan da godt forstå hvis det hele er lidt svært at finde hoved og hale i lige nu.... Dog har hun det jo ihvertfald super duper godt derinde lyder det til, og det er jo det eneste som betyder noget.

Ja de kære mænd! jeg har altid elsket min kæreste MEGET højt, men her mens jeg er gravid er jeg nærmest blevet helt nyforelsket i ham! og det til trods for at vi har kendt hinanden i 6 år og officielt været kærester i over 4 år  men han gør bare så mange søde ting, og er så stolt at jeg ikk kan andet end at blive helt blød i knæende!

Skønt at din kæreste også rigtig passer på dig og med stolthed viser både dig og bebs at i er hans

Vi snakker også helt vildt meget om det der, med hvem den mon ligner når den kommer ud! Det blir bare så sjovt at sidde og studere hvem sin næse og øre, øjne osv den har arvet. Min kæreste tror selvfølgelig at det er en tro kopi af ham hehe  men det ville nu heller ikke gøre noget

smider du snart nogle nye mave billeder ind? er jo sjovt at følge med i de maver som er "lige så langt" som ens egen

knus

Anmeld

19. september 2010

VNB

ønskebarn74 skriver:

Vi er gået igennem til IVF behandling, men er lige blevet afvist i denne cyklus. Der var for mange der fik mens samme dag... Øv... Så nu venter jeg på at få mens igen...

I privaten er vi ved at renovere og det går super godt!!

Og så er det snart tid til at lave jule kollektionen klar til salg. Bliver så hyggeligt!!!

Hvor langt er i nået med børneværelse og shopping??

Knus Lene

aller først lige et kæmpe knus til dig! ØV ØV ØV altså hvor må det have været surt at sidde der klar parat, og så alligevel ikke kunne komme til i denne måned... Håber virkelig at der er "plads" når du får  din mens igen her næste gang! og så har det hele bare at køre derfra!

Lyder ellers til at i har travlt i det  lille hjem  men skønt med lidt renovering! det er altid dejligt! kan i lave det hele selv så eller hvordan?

Hvad består din kollektion af?

ja vi er vist så småt ved at have skrabet alt udstyret til os nu... Vi mangler vist nok badekar, autostol og forskellige små ting såsom stof bleer og skum klude osv  så det er bare dejligt at det hele er ved at være på plads!

i uge 42 holder jeg en uges ferie og der kommer mine 2 søstre og hjælper med at gøre babys værelse klart. det glæder jeg mig helt vildt til, blir bare så hyggeligt! Regner med at Mogens lige samler pudslebordet og hænger et par hylder op, og så står vi piger ellers for de hyggelige fin justeringer

Det er jo også helt vildt at tænke på at om 2 ½ måned ca skal alle tingene rent faktisk tages i brug! tiden er bare fløjet afsted!

Vil lige huske at fortælle at jeg rigtig tit tænker på alle jer som stadig kæmper kampen om ønskebarnet, og jeg håber virkelig inderligt at i allesammen snart får ønsket opfyldt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.