VNB skriver:
1000 tak søde! 
Og sikke da et dejligt profil billede af lillepigen - skønt smil hun har! Var det ikke helt vildt at se hende igen?
Hvor sjovt at de begge er blevet skønnet til 1100 gram
og gud hvor mærkeligt at du fik noget andet afvide til 3D scanningen... Det var ud fra hoved, arme og ben mål eller?
For ja 1500 gram, så er den større end uge 28+. Vi blev nemlig vist på kurven hvor normal grænserne var. og vores ligger helt i toppen, dvs. et stykke over den gennemsnitlige størrelse. men stadig inden for normal området 
hehe måske føder du en uge tidligere så, og det ville da heller ikke gøre noget vel? 
og ja det er SÅ SKØNT et mærke til den lille hver eneste dag! er helt forbavset over hvor stærk den "allerede" er!
ang. det med at den ligger med sit hoved ned i bækkendet allerede nu, så sagde jordemoderen at den sagtens stadig kan nå at lave mange koldebøtter endnu, men at det var et rigtig fint tegn på at de "øver" sig i at ligge i den rigtige føde stilling. Arhmen altså hvor har vi nogle dygtige bebser! thihi
Ja, hoved, fod, lårben, og mave alle mål var for store til en som var 28+2, men svarede faktisk til jeg var 29+2, så hun ville mene jeg havde termin den 30 November. Ret skægt faktisk, og nej, jo før hun kommer ud, jo bedre, det er jo 40 laaaaaange uger at vente på hende, så har de regnet en uge forkert den vej er det iorden 
Ja, sagde jordemoder også her, og da vi var til scanning i går lå hun så heller ikke helt med hovedet ned af, men med hovedet ovre i venstre side, og ned mod hoften, så der var forklaringen også på hvorfor jeg nogen gange har ondt i venstre side af skambenet, hvis hun presser på der, og så selvfølgelig numsen, eller benene nede på min blære...
Men ja, super at de ved de skal den vej ud, og er gået i gang med at finde ud af hvordan de også skal hjælpe. De er så skønne de små babyer inde i maven.
Vi fik nogen fine smil, og så ligner hun sin far helt vildt... Hihi