shoooock

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

478 visninger
1 svar
0 synes godt om
23. juli 2008

Susan1978

jeg får virkelig brugt min hjerne de her dage..

jeg er jo gået over til chefsekretær stillingen og jeg er helt alene nu.. og alle har bare ferie, så der er virkelig ikke mange jeg kan spørge om noget, så jeg må virkelig til at bruge de små celler.. :D

jeg har ikke været så træt længe som jeg har været de sidste 2 dage.

igår gik Ea og jeg omkuld på sofaen kl 20..:-o

og jeg gik sådan set kun ud og børstede tænder og lagde tøj frem ved 21 tiden og gik så i seng igen..

stod så op i morges kl 5.. men efter 10 timers søvn.. så er det også okay.. hihi

men altså nu ved i hvorfor jeg ikke er på om aftenen i øjeblikket, JEG ER TRÆT... jeg bruger mit hovede i øjeblikket.. hihi (ja det kan godt lade sig gøre - men det kræver også sit)

blev forresten hevet ind af chef og han sagde jeg da skulle have tillæg for svig og smerte i den her stilling. så jeg fik lige 3000 før skat oven i lønnen om måneden .. ud over den lønregulering vi lige har fået på +1750 ,- NICE ;)

knus Susan som vil prøve at huske hvordan man skal få lavet en kontrakt på en ny medarbejder.
(?)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2008

Kaufie

Nice med sådan et tillæg...hvordan søren får man lige den igennem????

Her sidder jeg også på en pind uden nogen støtte omkring. Min stilling er delt i to - sekretær for salgsdirektøren og logistikassistent. Begge steder er den overordnede på ferie, hvilket betyder at jeg skal tage mig af deres mails og alle de spørgsmål der kommer fra vores hovedkontor.... som pludselig skal vide en masse omkring vores disponering for næste sæson....bævre....bævre....

Nå, men kun 3 dage til endnu en uges ferie - så er vi ovre det feriehalløj og kan starte op på sæson 2009.

Mette, som har været virkelig ophængt de sidste par uger, men nu aner lys forude...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.