At malke ud til overnatning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2010

Noneother

Baagøe skriver:

Smiler... Laura var 6 uger, da jeg var til julefrokost en hel aften og halv nat

Jeg går bestemt osse ind for at det er tilladt at ha´en smule liv ved siden af, men min ammehjerne prøver stædigt at overbevise mig om det modsatte.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

Pige2009

Noneother skriver:

Jeg går bestemt osse ind for at det er tilladt at ha´en smule liv ved siden af, men min ammehjerne prøver stædigt at overbevise mig om det modsatte.

Griner God fest lørdag - husk at nyde det!

Anmeld

16. september 2010

Noneother

Baagøe skriver:

Griner God fest lørdag - husk at nyde det!

Hehe jow tak  Det tror jeg bestemt osse jeg kommer til, når den dårlige samvittighed fordamper.

Anmeld

16. september 2010

Pige2009

Noneother skriver:

Hehe jow tak  Det tror jeg bestemt osse jeg kommer til, når den dårlige samvittighed fordamper.

Velbekomme

Anmeld

17. september 2010

Tulle28

Sidst min datter blev passet (der var hun 5 mdr.) havde jeg malket 300 ml ud og så fik hun erstatning med for resten af pengene. Hun skulle passes fra kl. 16.00 til vi kom hjem om natten og hun plejer at gå i seng omkring kl. 19./20.00, så jeg var sikker på der var nok mælk, for jeg ammede hende lige inden vi gik, dvs. principielt var der kun tale om et enkelt måltid - men der slugte hun alle 300 ml inden kl. var 20.00! Så jeg ville malke rigtig meget ud, hvis jeg var dig, hvis du ikke er så hooked på hun skal have erstatning.

Rigtig god fest og håber du kan nyde den:-)

Tulle

Anmeld

17. september 2010

serinasmor

Jeg kan se du har fået svar på hvor meget du ca skal bruge ... ville bare lige sige at du nok for en sikkerheds skyld skal give ham lidt MME med alligevel .. en fra min mødregruppe fik hendes dreng passet en enkelt dag og havde selvfølgelig malket ud til dette ... det havde taget hende RIGTIG lang tid ... og da dagen så kom ville han slet ikke spise modermælk af flaske men MME ville han gerne have ...

Anmeld

17. september 2010

Noneother

serinasmor skriver:

Jeg kan se du har fået svar på hvor meget du ca skal bruge ... ville bare lige sige at du nok for en sikkerheds skyld skal give ham lidt MME med alligevel .. en fra min mødregruppe fik hendes dreng passet en enkelt dag og havde selvfølgelig malket ud til dette ... det havde taget hende RIGTIG lang tid ... og da dagen så kom ville han slet ikke spise modermælk af flaske men MME ville han gerne have ...

Han får osse 3 af de der brikker med MME med for en sikkerheds skyld. men håber ikke det bli´r nødvendigt.. Nu hvor jeg har fuldammet ham så lang tid.

Anmeld

17. september 2010

Ansemusen

Så ville jeg bestemt øve lidt flaske med ham inden. Synes det er synd hvis han ikke kan finde ud af det fordi han ikke er vant til det, og så e Moar der oven i købet ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.