at jeg giiider...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

279 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. juli 2008

ivfmarie

Nu har jeg slebet og malet og pudset og syet og tegnet... Hvis den lille forkælede unge ikke bliver ovenud lykkelig for hendes gave, så slår jeg sgu hånden af hende >(
Og jeg er slet slet ikke færdig endnu... suk. Malingen slap selvfølgelig op halvvejs gennem vippedyret. Og jeg manger at sy puder til den nye seng.

Nu vil jeg se hvor om jeg kan nå at ramme min seng inden jeg besvimer - og se om jeg når at besvime inden Malte starter på brokkeriet...

Ses i morgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2008

Loggidut

ha ha lille IVF er du kommet på hårdt job?

jeg glæder mig til at se det færdige resultat af vippe-monstret...og håber da ikke du går helt død i alle dine projekter!

Anmeld

23. juli 2008

bette

uhh håber da at se billeder af det færdig resultat når nu du slider så hårdt i det skal du jo også roses(L)

Anmeld

23. juli 2008

ivfmarie

[citat][f][småt]bettemouse skriver:[/småt][/f] uhh håber da at se billeder af det færdig resultat når nu du slider så hårdt i det skal du jo også roses(L)[/citat] Sjovt nok... jeg har lige været i gang med at knipse.. sådan her kom bæstet til at se ud: http://www.igroups.dk/gfx/igroups/17811/albums/38636/IMG_2842.JPG Det er da ok, ikk? Nu håber jeg fisme at ungerne bliver glade for den! Ka' du kende den, Loggi?

Anmeld

23. juli 2008

Hyner

WOOOW Ivf..... Der er ski gået en kunstmaler glemt i dig... Den er dælme flot... Så jeg vil da håbe for den lille freja hun kan li den... Ellers vanker der;)

Krams Henriette

Anmeld

23. juli 2008

Loggidut

[citat][f][småt]ivfmarie skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]bettemouse skriver:[/småt][/f] uhh håber da at se billeder af det færdig resultat når nu du slider så hårdt i det skal du jo også roses(L)[/citat] Sjovt nok... jeg har lige været i gang med at knipse.. sådan her kom bæstet til at se ud: http://www.igroups.dk/gfx/igroups/17811/albums/38636/IMG_2842.JPG Det er da ok, ikk? Nu håber jeg fisme at ungerne bliver glade for den! Ka' du kende den, Loggi? [/citat] hold nu kæft IVF den er dælme flot...nej det kunne jeg godt nok ikke....er du da vims, fedt fundet på! jeg håber virkelig ungerne kommer til at holde af deres nye vilde dyr i haven...hæ hæ... den har da været alt slidet værd! du er sgu go

Anmeld

23. juli 2008

Loggidut

ha ha IVF jeg har lige vist den til Michael...uden at sige noget...og ved du hvad han svarede...ok, hvad koster den...lååååål-...

skulle hilse og sige han syntes den var hamrende flot!
og så ville han vide hvad tid su kom og ordnede vores!

han var sgu bange for i bare ville smide den væk fordi den så så hærget ud! og se bare hvor flot den blev!

Anmeld

23. juli 2008

bette

hvor er den bare kanon... hvor er du da krea.. hhe.. gid jeg kunne sådan noget :P

Anmeld

23. juli 2008

ivfmarie

og som om kræet her ikke skulle være krea-gave nok, så har jeg nedværdiget mig selv til at lave et Teletubbies-maleri til hende også..

Det var lidt tragi-komisk at sidde kl 23.37 med et glas rødvin og en skål popcorn og så et Teletubbiesmaleri 8( :S

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.