Sloggi forresten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

518 visninger
12 svar
0 synes godt om
22. juli 2008

Joan ( Smallie )

Jeg var ved at rydde lidt op og så fandt jeg den måle pind jeg fik da jeg blev 25. Mine venner mener jo ikke jeg er sådan helt vild høj:$ så det var min drille gave..

Men men den er med cirkeline og tænkte om ikke lige det var noget for tif? Hvis du vil have den må du få den.

Niels får den nemlig aldrig op for han har skråvæge og den ene væg der ikke er skrå skal hans seng stå op ad.

Men lad høre fra dig så finder vi ud af det.

(H) Joan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2008

Loggidut

aj smallie...har du sådan en?

hvad koster den? jeg troede slet ikke man kunne finde sådan en?

du er godt nok sød (L)

Anmeld

23. juli 2008

Joan ( Smallie )

Den koster ikke noget gider ikke rigtig have den til at stå mere. Men kan sende den til dig eller du kan svinge ind omkring engang du er i viborg eller fest den 4 okt du må selv vælge.;)

(H) Joan som heller må se at komme på arbejde selv om kl kun er 4.30+o(

Anmeld

23. juli 2008

Loggidut

ved du hvad, det finder jeg sørme ud af, for lige nu tror jeg ikke jeg skal ud og flakke for meget rundt...lol...jeg har tusind projekter, og alt for lidt tid, men sådan er det vel som regel op til en fest (?)

du er ihvertfald sød at du tænkte på mig...

stort knus til dig!

og så får du self. besked når jeg er lidt mere klar i hjernen!

Anmeld

23. juli 2008

Joan ( Smallie )

Ja ja det er bare helt iorden. Nu har den stået der i over 3 år så den løber nok ingen steder;).

Vil du have billeder af den?. Den er faktisk ikke engang pakket ud:$.
He he har jo ikke noget at bruge den til ved jo godt hvor lav jeg er:$

Anmeld

23. juli 2008

Loggidut

det kan da godt være du er lav i højden, men du er sgu stor i hjertet sådan at tænke på mig!

sæde smallie, jeg er da bange for at du aldrig mere kan se cirkeline uden at komme i tanke om mig og tif! ha ha

ja tak, jeg vil rigtig gerne se et billede!

Anmeld

23. juli 2008

Joan ( Smallie )

He he nej ikke sikkert jeg nogensinde kan det. Men den står jo bare her hjemme og hvis hende den dejlig lille tif kan få noget ud af den så syntes jeg det ville være rigtig dejligt(L)

Jeg ligger lige billeder ind i morgen, for den står inde på niels værelse og han sover meget let lige i tiden så vist ingen grund til at forstyre ham:S

Men men men i morgen når jeg engang kommer hjem fra arbejde tager jeg lige nogen billeder og ligger ind.;)

(H) Joan som har en hund der følger mig over alt for han kan lugte jeg er gravid igen så han passer meget på mig(L)

Anmeld

23. juli 2008

ivfmarie

Joan ( Smallie ) skriver:

(H) Joan som har en hund der følger mig over alt for han kan lugte jeg er gravid igen så han passer meget på mig(L)

Nåå... hvor sødt! De er bare så empatiske de kære vovser. (L)

Anmeld

24. juli 2008

Joan ( Smallie )

Så skulle der gerne poppe nogen billeder op engang.:)

Anmeld

24. juli 2008

Loggidut

jeg glæder mig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.