Loggi - Du har simpelthen reddet min fars dag.. Og min :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

256 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. juli 2008

Tynen

Og nej - Til de 75% af jer der bevidst vælger at misforstå sætningen, så har det intet dirty i sig! ;)

Jeg var ude ved mine forældre da du ringede, da min far spørger mig hvem det var.
Svarede hurtigt uden at tænke over det: "Det var Sloggi"
Kunne hurtigt konstatere at dette ville kræve en forklaring, så fortalte kort at du hed Trine men rigtigt gik under navnet Loggidut der senere blev til Sloggi.

Min far har været flad af grin resten af dagen - Han synes simpelthen det var det sjoveste navn han nogensinde havde hørt.
Der lød et par gange i dag noget nær: "Loggidut.. HAHAHA..." Og "Loggidut..Hvor får de det fra?!"

Det er sgu nem underholdning.
Endnu engang tak fordi du tænkte på mig da du så de sorte bodyer (L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2008

Muffinmus

Ha ha.....hvor underholdende:)

Anmeld

22. juli 2008

Loggidut

no problemmos da...og til den pris skulle jeg fandme havde taget nogle flere, men mon jeg så havde fået dem gratis...lol

det var da utroligt at han kunne underholde sig så voldsomt på mit navn, hæ hæ...du må jo endelig hilse ham!

jeg vil sende dem til dig i morgen, men jeg aner jo ikke hvor du bor???8D

så en adr. ville være en god ide!

og kan stellamusen ikke bruge dem, ja så smider du dem da bare væk!

Anmeld

22. juli 2008

BellaT

He He, jeg fniste også da jeg første gang så navnet Loggidut! Det er hylende morsomt faktisk.:))

Anmeld

23. juli 2008

Loggidut

gud det har jeg aldrig tænkt over...lol...det var jo bare et navn, og senere helt underligt, når folk sagde andet...hæ hæ

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.