Billedgalleri

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2010

elluL

Maria. skriver:

Hvor fint! guuuud hvor kan jeg kende de gardiner! Vi havde de samme på vores hotel på Mallorca!! Haha.. Ses snart!

Haha, ja de er flotte ikk?! Ja vi ses snart.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2010

Corn

SÅ KOM DEN ENDELIG...

Min Babyhawk, den er custom made. Så derfor er den vendbar, skulls på den ene side, hvor der også er lomme(den er lige testet idag, hvor den var helt uundværlig) og ugler på den anden. OG så er det med XL stropper...

Mellemmand var model, derfor så stor en unge på maven Han er 3,5 år og vejer ca 18 kg og virkede ikke tung i Babyhawk'en

Og de sidste billeder vågnede Aslan, og kunne så lige selv være model.

Og så blev jeg nappet i tolden... Det kostede lige 306 kr ekstra, men den har været brugt hver dag siden den kom...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

24. oktober 2010

Bavianis

Macaab skriver:

SÅ KOM DEN ENDELIG...

Min Babyhawk, den er custom made. Så derfor er den vendbar, skulls på den ene side, hvor der også er lomme(den er lige testet idag, hvor den var helt uundværlig) og ugler på den anden. OG så er det med XL stropper...

Mellemmand var model, derfor så stor en unge på maven Han er 3,5 år og vejer ca 18 kg og virkede ikke tung i Babyhawk'en

Og så blev jeg nappet i tolden... Det kostede lige 306 kr ekstra, men den har været brugt hver dag siden den kom...

Hvor kan man selv designe en BabyHawk Manduca og hvad koster det?

Kram!

Anmeld Citér

24. oktober 2010

Corn

Bavianis skriver:

Hvor kan man selv designe en BabyHawk Manduca og hvad koster det?

Kram!

Babyhawk.com... Der designer du den selv, om den skal være mei tai eller med spænder...

Anmeld Citér

24. oktober 2010

Bavianis

Macaab skriver:

Babyhawk.com... Der designer du den selv, om den skal være mei tai eller med spænder...

Tusind tak!

Anmeld Citér

24. oktober 2010

dorthemus

Bavianis skriver:

Tusind tak!

Blander mig lige...en Manduca er en anden slags bæredims. Se på www.mamaslife.com

Jeg har både en Manduca og en Baby Hawk Mei Tai

Anmeld Citér

24. oktober 2010

dorthemus

Macaab skriver:

SÅ KOM DEN ENDELIG...

WAUUUU hvor flot!

Anmeld Citér

24. oktober 2010

JustAnotherName

Bianca i "Baby-Bjõrn" bæresele

Anmeld Citér

24. oktober 2010

JustAnotherName

Celina i en hjemmesyet pinkfarvet ringslynge.....
- som i øvrigt er til salg, hvis nogen skulle være interesserede?!

Anmeld Citér

24. oktober 2010

Corn

dorthemus skriver:

WAUUUU hvor flot!

Jeg er også bare SÅ glad for den... Rendte rundt i Djurs sommerland i fredags med sur Aslan-mut i barnevognen og træt Anton på ryggen... Så var der da styr på dem...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.