Billedgalleri

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.648 visninger
55 svar
0 synes godt om
16. september 2010

LISBETH:-)

Tænkte om vi ikke skulle lave en tråd - uden kommentarer men med billeder af alle de dejlige børn mens de bliver båret i forskellige bæredimser.

Så kom med jeres billeder - gerne med beskrivelse af hvad det er barnet bliver båret i, og evt. hvor den er købt. Så andre kan få inspiration og gode ideer.

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

16. september 2010

mama10

BabyHawk som jeg selv har designet på www.babyhawk.com. Det er faren der bærer ham Han er 2 meter høj så han sidder meget lavt. Den anden er mig med en sarong som jeg har puttet min dreng ned i også en med mig selv med BabyHawk De to slynger bruger vi
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

16. september 2010

16. september 2010

eliasogmor

lisbeth2910 skriver:

Tænkte om vi ikke skulle lave en tråd - uden kommentarer men med billeder af alle de dejlige børn mens de bliver båret i forskellige bæredimser.

Så kom med jeres billeder - gerne med beskrivelse af hvad det er barnet bliver båret i, og evt. hvor den er købt. Så andre kan få inspiration og gode ideer.

startede med en baby bjørn..men solgte den.. men da vi skulle til bornholm i påsken..var jeg nød til at have et eller andet..så købte denne mai tai.. den er så god... men svær at binde...måske fordi han er så tung....3,5 år...men den er dejlig...

Anmeld Citér

17. september 2010

dorthemus

Profilbillede for dorthemus
Kan man ønske sig mere når man har alt? ;-)

Her er et billede af vores nye smukke BabyHawk Mei Tai...nu med Runa på ryggen Så har mor her hænderne fri til andre gøre gøremål

De to næste er med Manducaen som Runa nu gerne vil sidde i, efter jeg har fået en GRUNDIG vejledning af Mumto3 i at spænde den rigtig

Hold op hvor er det fedt at bære sit barn...især i kyssehøjde

Velkommen til livet, min elskede Runa 

Anmeld Citér

17. september 2010

mama10

dorthemus skriver:

Her er et billede af vores nye smukke BabyHawk Mei Tai...nu med Runa på ryggen Så har mor her hænderne fri til andre gøre gøremål

De to næste er med Manducaen som Runa nu gerne vil sidde i, efter jeg har fået en GRUNDIG vejledning af Mumto3 i at spænde den rigtig

Hold op hvor er det fedt at bære sit barn...især i kyssehøjde

neeej hvor det klær dig med baby på ryggen Dorthemus Jeg har ikke prøvet det endnu

Anmeld Citér

17. september 2010

Maria.

Her er vores Manduca, som vi lige har modtaget i dag..

Kan varmt anbafales!

Anmeld Citér

20. september 2010

Babyhawk Mei Tai med Elina 4 mdr og 10 kg og Amalie 3 år og 12 kg

Anmeld Citér

25. september 2010

Katjaro

Har lige forsøgt at samle lidt billeder af de forskellige bæredimser jeg har / har haft... Ups det blev til en del...

Der er billeder af følgende:

Kleinsmekker Aya, Storchenwiege vikle, Kleinsmekker Ninja, Strækvikle, Hjemmesyet ringslynge, Huggababy Ringslynge, Hjemmesyet MT x 2, Skildpadde MT, Connecta MT (prøvede den bare), hjemmesyet klik MT x 2, Hjemmesyet VikleTai (ikke syet af mig). Sidst men ikke mindst en hjemmesyet bade lommeslynge

Anmeld Citér

27. september 2010

LauraLW

Første billede af Vilma i den nye Mei Tai :-)

Må tage nogle flere i lidt bedre lys en af dagene.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.