babyalarm fra Ikea....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2010

millesofie

jeg har den fra ikea og de findes bedre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2010

Corn

mariamiss6 skriver:

Det dårlige ved IKEAs alarmer er, at de kun rækker 100 meter i fugleflugt... Så det er jo ikke meget...

Til gengæld er de super følsomme.... De fanger stort set hver eneste lyd baby laver, og du kan umuligt indstille skidtet forkert... Der er ligesom kun 2 kanaler at vælge mellem jo....

Jeg har dem, og de er skide gode, så længe du husker at tjekke at de kan nå hinanden

Jeg har aldrig oplevet at de svigtede, og lyden går klart igennem, selvom alarmen og baby er på hver sin side af en dør

Min sender alarm (den der hører baby) står ca. 5 meter fra hvor den lille sover, og med en lukket dør imellem....

Og den rækker 25-30 meter fra vores eget hus, til min oldes hus, hvor alt går klart igennem

Så hvis du har flere børn, der sover på hver sit værelse, kan du stille alarmen på gulvet eller en reol, ude på gangen mellem værelserne og alligevel fange begge ungerne i modtageren

Så kan man leve med de kun har den der ultra korte afstand mellem sig,s å er de rigtig gode

den lyder til at kunne dække vores behov, hvis den så også kan række igennem etagerne...

Og især hvis den er meget følsom, så kan jeg nemlig dække hele overetagen hvor al ynglen sover

Anmeld

17. september 2010

LotteGabriella

Macaab skriver:

Det er da en okay pris, især når du kan snakke pænt om den.

Hvordan er ladere til den??? Ladestation eller ledning?

Hvilken slags batterier er der i(her tænker jeg om det er til at købe nye, hvis de bliver slidt op)?

det er bare en ledning uden ladestation......det er alm. genopladelige batterier, det står i beskrivelsen på linket, hvis du lige scroller ned

Anmeld

17. september 2010

Mira0911

Vi har Ikea babyalarmer.. Og de fungere fint ved os... Dog har vi da oplevet et par gange at den ikke fungere optimalt..

Vi har også prøvet at komme ud til Julie hvor hun skrev som en stukket gris, og det skete også Nytårsaften 09/10... Der havde vi så stilt den på forkert kanal... :(

Jeg plejer altid at dobbelt tjekke, men åbenbart ikke godt nok...

Vi bruger den stadig og bliver ved, da det andet kun er sket et par gange...

Anmeld

17. september 2010

bagger26

Ranarupta skriver:

Forresten så skulle den være rigtigt god - ifølge nogle af vores venner, der har brugt den til begge deres unger.

http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=4288&n=10

Den har vi, fungere perfekt.  Dejligt med laderstation, og så er det ikke sådan nogle store klodser, det var vores tidligere babyalarm nemlig øv...

Anmeld

18. september 2010

Ranarupta

bagger26 skriver:

Den har vi, fungere perfekt.  Dejligt med laderstation, og så er det ikke sådan nogle store klodser, det var vores tidligere babyalarm nemlig øv...

Perfekt! Tror det bliver vores næste

Anmeld

18. september 2010

bagger26

Ranarupta skriver:

Perfekt! Tror det bliver vores næste

Jeg syntes også den er god..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.