Macaab skriver:
Vi har haft en skøn super nova alarm, som dog desværre er døende...
Så vi leder efter en billig(siger manden) erstatning (ny super nova siger moren)
OG så spørger jeg lige, om nogen har, gode eller dårlige, erfaringer med Ikeas babyalarmer???
Synes ikke rigtig jeg kan finde noget om dem, nogen steder...
Det dårlige ved IKEAs alarmer er, at de kun rækker 100 meter i fugleflugt... Så det er jo ikke meget...
Til gengæld er de super følsomme.... De fanger stort set hver eneste lyd baby laver, og du kan umuligt indstille skidtet forkert... Der er ligesom kun 2 kanaler at vælge mellem jo....
Jeg har dem, og de er skide gode, så længe du husker at tjekke at de kan nå hinanden

Jeg har aldrig oplevet at de svigtede, og lyden går klart igennem, selvom alarmen og baby er på hver sin side af en dør

Min sender alarm (den der hører baby) står ca. 5 meter fra hvor den lille sover, og med en lukket dør imellem....
Og den rækker 25-30 meter fra vores eget hus, til min oldes hus, hvor alt går klart igennem

Så hvis du har flere børn, der sover på hver sit værelse, kan du stille alarmen på gulvet eller en reol, ude på gangen mellem værelserne og alligevel fange begge ungerne i modtageren

Så kan man leve med de kun har den der ultra korte afstand mellem sig,s å er de rigtig gode