babyalarm fra Ikea....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.811 visninger
16 svar
0 synes godt om
16. september 2010

Corn

Vi har haft en skøn super nova alarm, som dog desværre er døende...

Så vi leder efter en billig(siger manden) erstatning (ny super nova siger moren)

OG så spørger jeg lige, om nogen har, gode eller dårlige, erfaringer med Ikeas babyalarmer???

Synes ikke rigtig jeg kan finde noget om dem, nogen steder...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

Maise86

Vidste ikke at IKEA havde babyalarmer, så vil da følge med her og se hvad de kan :-)

Anmeld

16. september 2010

klmf

Anede slet ikke de havde babyalarmer! Kan man købe dem på nettet??

Anmeld

16. september 2010

maria_wlt

Den er her

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/50130419

Anmeld

16. september 2010

LotteGabriella

Vi havde også en super nova, som vi skiftede ud med denne her:

http://www.redcoon.dk/index.php/cmd/shop/a/ProductDetail/pid/B187509/cid/39001/Reer_3004/

De kan det samme pånær temperaturmåling og så går signalet bedre igennem på dem her end på super novaen. Vores datters værelse ligger i modsatte ende fra vores og vi havde problemer med signalet om natten på super novaen, men det har vi ikke på den her

Anmeld

16. september 2010

Maja88

har du været i Kære Børn? der skulle man gerne kunne få den alarm du omtaler til først. Jeg vil nemlig også gerne super meget have den

Anmeld

16. september 2010

Corn

LotteGabriella skriver:

Vi havde også en super nova, som vi skiftede ud med denne her:

http://www.redcoon.dk/index.php/cmd/shop/a/ProductDetail/pid/B187509/cid/39001/Reer_3004/

De kan det samme pånær temperaturmåling og så går signalet bedre igennem på dem her end på super novaen. Vores datters værelse ligger i modsatte ende fra vores og vi havde problemer med signalet om natten på super novaen, men det har vi ikke på den her

Det er da en okay pris, især når du kan snakke pænt om den.

Hvordan er ladere til den??? Ladestation eller ledning?

Hvilken slags batterier er der i(her tænker jeg om det er til at købe nye, hvis de bliver slidt op)?

Anmeld

17. september 2010

Ranarupta

Macaab skriver:

Så vi leder efter en billig(siger manden) erstatning (ny super nova siger moren)

OG så spørger jeg lige, om nogen har, gode eller dårlige, erfaringer med Ikeas babyalarmer???

Vi har den og den har været helt fin til vores meget lille behov - indtil sidste weekend. 

Bønne lå og sov i soveværelset og der var to lukkede døre ind til stuen, hvor vi var. Alarmen kommer med et meget kort skrat og så ingenting, som før skrattet. Den lyste stadig fint og så ud, som den så mange gange har gjort før. 
MEN Bønne skreg i vilden sky og alarmen reagerede ikke  

Altså den ser stadig ud til at virke, men et eller andet funker altså ikke helt optimalt. Om det så er noget, de allesammen gør eller om vi bare har en mandagsudgave, aner jeg ikke.

Men vil sige, at vi generelt har været meget tilfredse med IKEAs elektroniske ting.

Anmeld

17. september 2010

Ranarupta

Forresten så skulle den være rigtigt god - ifølge nogle af vores venner, der har brugt den til begge deres unger.

http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=4288&n=10

Anmeld

17. september 2010

mariamiss6

Macaab skriver:

Det dårlige ved IKEAs alarmer er, at de kun rækker 100 meter i fugleflugt... Så det er jo ikke meget...

Til gengæld er de super følsomme.... De fanger stort set hver eneste lyd baby laver, og du kan umuligt indstille skidtet forkert... Der er ligesom kun 2 kanaler at vælge mellem jo....

Jeg har dem, og de er skide gode, så længe du husker at tjekke at de kan nå hinanden

Jeg har aldrig oplevet at de svigtede, og lyden går klart igennem, selvom alarmen og baby er på hver sin side af en dør

Min sender alarm (den der hører baby) står ca. 5 meter fra hvor den lille sover, og med en lukket dør imellem....

Og den rækker 25-30 meter fra vores eget hus, til min oldes hus, hvor alt går klart igennem

Så hvis du har flere børn, der sover på hver sit værelse, kan du stille alarmen på gulvet eller en reol, ude på gangen mellem værelserne og alligevel fange begge ungerne i modtageren

Så kan man leve med de kun har den der ultra korte afstand mellem sig,s å er de rigtig gode

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.