Hvordan frier man til sin kæreste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2010

LotteGabriella

Anonym skriver:

Også en god idé

Men jeg er bare alt alt for genert til at gøre sådan noget foran min familie...  Så skal have ham på tomandshånd før at jeg tør

Og så skal jeg da lige undersøge det med prøveringe...

Tak for indlægget...

det var da så lidt og pøj pøj med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2010

Anonym trådstarter

LotteGabriella skriver:

det var da så lidt og pøj pøj med det

Jo tak...

ER DER SLET IKKE FLERE DER HAR NOGLE GODE IDÉER????

Anmeld

9. oktober 2010

Anonym trådstarter

Update:

Har friet til min kæreste

Fik taget billeder hos en fotograf, og på 2 af dem sidder jeg med et sæt vielsesringe, som der er stillet skarpt på, og min mave som baggrund (gravid i 38. uge). De to billeder får jeg fremkaldt og tilsendt med posten, som jeg får på min kærestes fridag, og da han ser at jeg åbner posten bliver han nysgerrig

Afleverer konvolutten til ham, og mens han ser hvad der er på billederne, sætter jeg mig på knæ og spørger ham om han vil gifte sig med mig? Får totalt tårer i øjnene og hans reaktion er den fedeste, som jeg aldrig vil glemme: Totalt paf og begynder at få våde øjne  Svarer "jamen det er jo mig der skal fri??" og retter det til et "ja, selvfølgelig vil jeg gifte mig med dig!"

Mens vi kysser og krammer kommer hunden hen og vil være med i det hele og den lille i maven sparker... SE det er familieidyl

Er stadig anonym, da vi ikke har fortalt nogen om det endnu

Bare lige en lykkelig beretning fra en lykkelig gravid pige

Anmeld

9. oktober 2010

biimse

Hvad med at lave noget lidt vildt eller anderledes? Mænd elsker action, så du kunne jo indbringe noget spænding i det.. I kan tage ud og dykke, eller flyve i helikoptor, eller hvad du nu lige kan finde på. Du kan bla. kigge på www.oplevelsesgaver.dk Held og lykke

Anmeld

9. oktober 2010

Anja.t

Anonym skriver:

Update:

Har friet til min kæreste

Fik taget billeder hos en fotograf, og på 2 af dem sidder jeg med et sæt vielsesringe, som der er stillet skarpt på, og min mave som baggrund (gravid i 38. uge). De to billeder får jeg fremkaldt og tilsendt med posten, som jeg får på min kærestes fridag, og da han ser at jeg åbner posten bliver han nysgerrig

Afleverer konvolutten til ham, og mens han ser hvad der er på billederne, sætter jeg mig på knæ og spørger ham om han vil gifte sig med mig? Får totalt tårer i øjnene og hans reaktion er den fedeste, som jeg aldrig vil glemme: Totalt paf og begynder at få våde øjne  Svarer "jamen det er jo mig der skal fri??" og retter det til et "ja, selvfølgelig vil jeg gifte mig med dig!"

Mens vi kysser og krammer kommer hunden hen og vil være med i det hele og den lille i maven sparker... SE det er familieidyl

Er stadig anonym, da vi ikke har fortalt nogen om det endnu

Bare lige en lykkelig beretning fra en lykkelig gravid pige

Stort tillykke!! Det lyder som det perfekte frieri

Anmeld

9. oktober 2010

Kløver

Anonym skriver:

Hej alle....

Jeg vælger at være anonym, dels for at være totalt paranoid, men dels også for at det helst ikke må slippe ud hvem jeg er, da det jo vil ødelægge det hele

Sagen er den at jeg gerne vil fri til min kæreste, vi har flere gange snakket om at blive gift, men han har jo ikke friet "ordentligt" til mig... Så nu vil jeg tage R.... på ham og fri til ham

Jeg mangler bare nogle idéer til hvordan... Vil meget gerne give ham noget der symboliserer at jeg mener det, men synes at det er svært når det er til en mand...??

Så kom gerne frisk og frejdigt med bud på hvordan jeg kan tage fusen på ham, så jeg kan gøre ham til min

uh jeg kom kæresten lidt i forkøbet ved, at vi spillede kort, da vi var på weekend ferie sammen, og mente da vi skulle spille om noget, hvilket selvfølgelig skulle være hvem der gik knæ for dne anden, jeg tabte, så endte med jeg måtte på knæ, og han sagde heldigvis ja, og i morgen er det 2 år siden

det var en lidt anderledes måde, men kunne jo være det gav inspiration til jer

Anmeld

9. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg kom til at tænke på, at du kunne lave en scrapbog til ham med minder om jer. Billeder, postkort, billetter osv. fra jeres tid sammen, og så på den sidste side, kan du jo fri til ham med de skrevne ord?

Det er da vildt sødt

Anmeld

10. oktober 2010

Anonym trådstarter

Anja.t skriver:

Stort tillykke!! Det lyder som det perfekte frieri

Tark

Det var også det perfekte frieri - for os i hvert fald

Min kæreste har bare gået og smilet lige siden, og siger flere gange dagligt at han slet ikke fatter hvordan jeg kunne tage r.... så eftertrykkeligt på ham

Nu skal vi bare finde ud af hvordan nyheden skal frem, om alle skal overraskes med bryllup til barnedåben? Eller om vi skal holde et brag af en fest, når der bliver råd til det? Det går vi og grubler lidt over for tiden...

Anmeld

10. oktober 2010

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg kom til at tænke på, at du kunne lave en scrapbog til ham med minder om jer. Billeder, postkort, billetter osv. fra jeres tid sammen, og så på den sidste side, kan du jo fri til ham med de skrevne ord?

Det er da vildt sødt

Det er også en vildt sød idé

Men jeg har jo friet til ham, så idéen kommer lige sent nok

Men ellers tak 

Anmeld

10. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Det er også en vildt sød idé

Men jeg har jo friet til ham, så idéen kommer lige sent nok

Men ellers tak 

Ja ok, det havde jeg overset.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.